Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Planul de marketing - Analizarea afacerii

de
2108 0 29 Iul. 2015
Plan de afaceri


39% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
52% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 3 voturi
RATING UTILIZATORI

Primul pas in definirea strategiei de marketing este sa analizezi mediul intern al afacerii tale pentru a descoperi care sunt punctele tari si punctele slabe.


O buna cunoastere a afacerii este esentiala pentru conturarea strategiei de marketing potrivite, fiecare afacere fiind unica. De aceea, o buna planificare trebuie sa porneasca de la particularitatile business-ului.

Nu exista o strategie care sa functioneze pentru toate firmele dintr-o anumita industrie.

Un mod facil prin care poti descoperi punctele tari este sa raspunzi la urmatoarele intrebari:
• Care sunt ariile in care obtii performante?
• Ce tehnologii, patente, inovatii detii?
• Ce competente valoroase au angajatii tai?
• Care sunt resursele unice pe care le detii?
• Care sunt atributele produselor sau serviciilor tale de care clientii sunt multumiti?

Pentru a descoperi punctele slabe, iti recomandam sa incerci sa raspunzi la intrebarile urmatoare:

• Care sunt ariile in care firma nu obtine performante?
• Care sunt cele mai importante competente care le lipsesc angajatilor tai?

Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Afacere la cheie cu flori in ghiveci

Vezi detalii

Ferma ecologica de gaini Brahma
Ferma ecologica de gaini Brahma

Vezi detalii

Cultura de sofran
Cultura de sofran

Vezi detalii




• Cât de stabil este fluxul de numerar?
• Care sunt aspectele de care clientii tai nu sunt multumiti?
• Care sunt tehnologiile, patentele care iti lipsesc?

Dupa ce ai raspuns la aceste intrebari, incearca sa alegi dintre raspunsuri prioritatile pentru business-ul tau. Poti face asta prin eliminarea aspectelor mai putin importante si apoi prin pastrarea celor mai relevante idei pentru business-ul tau la acel moment.

De exemplu, daca in urma analizei descoperi ca angajatii tai nu au suficient timp pentru promovarea unui produs sau serviciu, poti considera acest aspect o prioritate pentru planul tau de marketing.

In etapele urmatoare, poti identifica modalitati prin care sa tratezi aceasta prioritate (angajezi oameni noi, colaborezi cu o agentie de marketing, reduci din activitatile angajatilor etc.).




Tags: plan de afaceriplan de marketingmarketingplanificare

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Planul de marketing - Analizarea afacerii
Rating:
Nota: 5 din 3 voturi

Articole conexe

Model plan de afaceri pentru ferme mici - Submasura 6.3

de Alina Constantinescu
24 Iul 2017
Prin intermediul Submasurii 6.3 din PNDR 2014-2020, fermierii au posibilitatea sa acceseze fonduri europene nerambursabile, in valoare de maxim...

Secretul unei afaceri de succes? Un plan de afaceri bine realizat!

de Alina Constantinescu
13 Iul 2017
Pentru cine se realizeaza un plan de afaceri? Surprinzator, insa planul de afaceri il realizezi in primul rand pentru tine! Cu toate acestea, este...

3 motive pentru care ar trebui sa redactezi un plan de afaceri chiar acum!

de Alina Constantinescu
20 Iun 2017
Inainte de a exista efectiv, orice afacere se naste in mintea intreprinzatorului, parcurgand inca din faza de conceptie cateva etape: la inceput este...

Ce trebuie sa contina un plan de afaceri?

de Alina Constantinescu
31 Mai 2017
Daca exista un document care sa fie cel mai important pentru o afacere, acela este planul de afaceri. Desi majoritatea il vad ca un instrument de...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Planul de marketing pentru firma ta

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Caut partener-investitor mobilier pictat

Intrebare: Caut o persoana interesata de a investi sau a deveni partener pentru mobilier pictat si reconditionat, un partener care sa detina un spatiu de lucru, pot contribui cu o parte de ordin financiar si la executia picturii pe mobilier, reconditionare, sau design pentru mobilier.Preferabil din judetul Cluj, municipiul Cluj-Napoca, Turda, Campia-Turzii.

Raspuns: Özel yatırımcılar Grup özel yatırımcılar karlı iş...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Planul de marketing pentru firma ta
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Planul de marketing pentru firma ta"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton