Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Succes in afaceri mici - Program de recompensare a clientilor fideli
Cel mai mult si mai mult, in afacerile mici va conta calitatea customer service-ului oferit. Aceste servicii sunt necesare, intrucat clientii ne decid rentabilitatea si profibilitatea ideilor noastre de afaceri, cat rezistam pe piata si de ce succes se bucura afacerile competitoare. Orice idei de afaceri mici ati detine, aveti nevoie de clienti mai mult decat orice si trebuie sa depuneti efort si resurse materiale pentru a-i pastra. Una dintre cele mai bune idei este sa implementati un program de recompensare pentru clientii fideli.
Clientii fideli au fost castigati cu greu si s-a investit mult pentru a-i loializa. In momentul in care vorbim de loialitate a clientilor fata de o afacere, vorbim de timp indelung petrecut alaturi de companie, folosire regulata si importanta de produse si servicii care ii apartin, de relatii bune si stabile. Clientii fideli sunt cei care ne promoveaza afacerea mai bine decat orice mesaj de promovare, in anumite conditii si trebuie sa investim cu regularitate in mentinerea unei bune relatii cu ei.Ghid practic pentru realizarea de felicitari decupate
Cultivarea plantei cu 5 arome
Ghid practic pentru realizat felicitari de lux
Un program de recompensare a clientilor fideli poate sa se constituie din:
1. Carduri pentru clientii fideli care ofera reduceri substantiale, acces la categorii private ale afacerii noastre, intaietate in evaluarea programarilor samd. Cardurile sunt deja unelte folosite de multe companii si care le ajuta sa isi intareasca relatiile cu clientii lor. Cardurile pot fi customizate pentru cei fideli, si pot fi impartite in categorii standard sau junior si prezidentiale sau senior.
Numele categoriilor raman la latitudinea dvs, ideea de ierarhie mentinandu-se si fiind o foarte eficienta modalitate de a ne proiecta o imagine favorabila in randul clientilor, de a le oferi un sentiment de valoare si un plus de comfort in utilizarea produselor si serviciilor noastre.
2. Cadouri oferite intr-o baza regulata. Inaintea sarbatorilor, de ziua aniversarilor si cu ocazia altor evenimente, este recomandat sa faceti cadouri utile si atractive pentru cei mai buni dintre clientii dvs.
3. Reduceri si promotii exclusive pentru clientii fideli. In aceasta categorie puteti sa includeti si clientii care achizitioneaza produse intr-o cantitate mai mare si care aduc profituri semnificative pentru afacerea dvs.
Votati articolul
Nota: 5 din 5 - 1 vot.Articole conexe
Plan de afaceri pentru o berarie. Cum poti impresiona investitorii
de Bianca TilaINS: Comertul cu ridicata a afisat cifre de afaceri in crestere
de Bianca TilaPlanul de afaceri pentru o pizzerie. Ce NU trebuie sa lipseasca dintr-un plan de afaceri eficient
de Bianca TilaIdei de afaceri handmade: cele mai bune idei pentru a incepe o afacere
de Bianca TilaAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Cea mai profitabila cultura pe terenuri mici: LAVANDA! Profit de peste 8.000 de euro/ha!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit