Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Succes in afaceri mici - Program de recompensare a clientilor fideli

de
4089 0 28 Iul. 2011
Plan de afaceri


61% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Cel mai mult si mai mult, in afacerile mici va conta calitatea customer service-ului oferit. Aceste servicii sunt necesare, intrucat clientii ne decid rentabilitatea si profibilitatea ideilor noastre de afaceri, cat rezistam pe piata si de ce succes se bucura afacerile competitoare. Orice idei de afaceri mici ati detine, aveti nevoie de clienti mai mult decat orice si trebuie sa depuneti efort si resurse materiale pentru a-i pastra. Una dintre cele mai bune idei este sa implementati un program de recompensare pentru clientii fideli.

Clientii fideli au fost castigati cu greu si s-a investit mult pentru a-i loializa. In momentul in care vorbim de loialitate a clientilor fata de o afacere, vorbim de timp indelung petrecut alaturi de companie, folosire regulata si importanta de produse si servicii care ii apartin, de relatii bune si stabile. Clientii fideli sunt cei care ne promoveaza afacerea mai bine decat orice mesaj de promovare, in anumite conditii si trebuie sa investim cu regularitate in mentinerea unei bune relatii cu ei.

Un program de recompensare a clientilor fideli poate sa se constituie din:
1.    Carduri pentru clientii fideli care ofera reduceri substantiale, acces la categorii private ale afacerii noastre, intaietate in evaluarea programarilor samd. Cardurile sunt deja unelte folosite de multe companii si care le ajuta sa isi intareasca relatiile cu clientii lor. Cardurile pot fi customizate pentru cei fideli, si pot fi impartite in categorii standard sau junior si prezidentiale sau senior.

Numele categoriilor raman la latitudinea dvs, ideea de ierarhie mentinandu-se si fiind o foarte eficienta modalitate de a ne proiecta o imagine favorabila in randul clientilor, de a le oferi un sentiment de valoare si un plus de comfort in utilizarea produselor si serviciilor noastre.

2.    Cadouri oferite intr-o baza regulata. Inaintea sarbatorilor, de ziua aniversarilor si cu ocazia altor evenimente, este recomandat sa faceti cadouri utile si atractive pentru cei mai buni dintre clientii dvs.

3.    Reduceri si promotii exclusive pentru clientii fideli. In aceasta categorie puteti sa includeti si clientii care achizitioneaza produse intr-o cantitate mai mare si care aduc profituri semnificative pentru afacerea dvs.

Propriul meu plan de afaceri
Propriul meu plan de afaceri

Vezi detalii

Cultura de ricin. O investitie de succes in Romania
Cultura de ricin. O investitie de succes in Romania

Vezi detalii

Lavanda: cultura profitabila in 2017
Lavanda: cultura profitabila in 2017

Vezi detalii







Tags: clienti fideliloialitate clientiafaceriidei de afaceri mici

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Succes in afaceri mici - Program de recompensare a clientilor fideli
Rating:
Nota: 5 din 1 voturi

Articole conexe

10 sfaturi utile pentru un plan de afaceri de succes

de Alina Constantinescu
09 Aug 2017
A face afaceri inseamna in primul rand sa iei decizii. Nu poti pleca in necunoscut, trebuie sa cunosti in detaliu piata, clientii, competitorii. Un...

Model plan de afaceri pentru ferme mici - Submasura 6.3

de Alina Constantinescu
24 Iul 2017
Prin intermediul Submasurii 6.3 din PNDR 2014-2020, fermierii au posibilitatea sa acceseze fonduri europene nerambursabile, in valoare de maxim...

Cum trebuie descris produsul sau serviciul in planul de afaceri

de Idei De Afaceri
20 Iul 2017
Potrivit Ghidului privind Elaborarea unui Plan de Afaceri, realizat de Ministerul pentru Mediul de Afaceri, Comert si Antreprenoriat, multi...

Secretul unei afaceri de succes? Un plan de afaceri bine realizat!

de Alina Constantinescu
13 Iul 2017
Pentru cine se realizeaza un plan de afaceri? Surprinzator, insa planul de afaceri il realizezi in primul rand pentru tine! Cu toate acestea, este...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Planul de marketing pentru firma ta

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Magazin haine copii

Intrebare: Buna ziua as dori sa deschid o mica afacere si m-am gindit la un magazin cu haine pentru copii 0-10 ani.as vrea sa stiu daca ar putea fi profitabila si ce pasi ar trebui sa urmez pentru a o deschide.

Raspuns: Investitori privaţi Grup de investitori privaţi sunt Ón căutarea pentru Fondul...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Planul de marketing pentru firma ta
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Planul de marketing pentru firma ta"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton