Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Unde ne plasam reclamele? - TV vs Internet

de Maria Nicutar 27 Iun. 2011 4103
5 din 1 vot
RATING UTILIZATORI
37% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
46% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
29% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Vizibilitatea unei afaceri reprezinta punctul in care se decide adevarata cifra a rentabilitatii si profitabilitatii sale. In functie de cat de eficace este aceasta, putem vorbi despre un nivel marit al retentiei consumatorilor si despre fidelizarea celor deja existenti. Antreprenorii cauta, in prezent, noi metode de a-si face afacerea cunoscuta si oscileaza intre campaniile de advertising la tv si cele din mediul online.

In contextul actual al dezvoltarii uriase al mediului online, televiziunea a pierdut teren vizibil in vanzarea de spatiu pentru reclame. Desi advertising-ul in mediul tv prezinta avantajele sale, internetul pare sa fie o optiune mai profitabila din mai multe considerente.

Iata avantajele si dezavantajele supreme ale reclamelor difuzate in cadrul canalelor tv in comparatie cu reclamele din mediul online:

1.    Prin difuzarea lor se reuseste o sporire a vizibilitatii unei companii in cadrul unor audiente mari, diversificate. In cazul online se incearca o plasare a reclamelor in cadrul website-urilor de interes pentru audiente specifice. In acest sens, se micsoreaza numarul de persoane care sunt expuse unui mesaj de promovare. In schimb, se reuseste o pliere mai fidela pe anumite nevoi si cerinte ale audientei vizate.

Si reclamele din televiziune ajung catre categoria de consumatori vizata, insa cu o eficienta mai scazuta. Spre exemplu, sa ne gandim la reclamele difuzate in cadrul canalelor tv destinate copiilor. Acestea se pliaza pe nevoile si dorintele copiilor sau parintilor in mod specific:jucarii, detergenti, scutece, formule de lapte praf, produse cosmetice samd.

2.    Se imbina componenta video, textul si componenta audio. In cadrul reclamelor de pe internet nu se recurge intotdeauna la componenta video si la cea audio. Sa ne gandim la bannere. Sunt reclame statice, de cele mai multe ori si combina grafica cu textul. Reclamele care folosesc flash sau sunet sunt mai putine ca numar. Multi utilizatori nu agreeaza aceste doua elemente in mediul online. In consecinta se proiecteaza mai greu emotii in cadrul reclamelor difuzate pe internet, iar eficienta majora vine din cadrul acestor elemente.

3.    Costurile reclamelor din televiziune sunt de obicei mai costisitoare decat cele online. In functie de canalul tv ales si de timpul de emisie alocat, se creeaza costuri colosale uneori, pentru difuzarea anumitor reclame. In tot acest timp, mediul online presupune cheltuieli mai mici. De asemenea, capitalul investit in realizarea reclamelor difera de la un mediu la celalalt, cu o marire considerabila pentru cel al televiziunii.




Tags: reclame tvreclame internetadvertising online

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]