Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Unde ne plasam reclamele? - TV vs Internet

de
2512 0 27 Iun. 2011
Plan de afaceri


61% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Vizibilitatea unei afaceri reprezinta punctul in care se decide adevarata cifra a rentabilitatii si profitabilitatii sale. In functie de cat de eficace este aceasta, putem vorbi despre un nivel marit al retentiei consumatorilor si despre fidelizarea celor deja existenti. Antreprenorii cauta, in prezent, noi metode de a-si face afacerea cunoscuta si oscileaza intre campaniile de advertising la tv si cele din mediul online.

In contextul actual al dezvoltarii uriase al mediului online, televiziunea a pierdut teren vizibil in vanzarea de spatiu pentru reclame. Desi advertising-ul in mediul tv prezinta avantajele sale, internetul pare sa fie o optiune mai profitabila din mai multe considerente.

Iata avantajele si dezavantajele supreme ale reclamelor difuzate in cadrul canalelor tv in comparatie cu reclamele din mediul online:

1.    Prin difuzarea lor se reuseste o sporire a vizibilitatii unei companii in cadrul unor audiente mari, diversificate. In cazul online se incearca o plasare a reclamelor in cadrul website-urilor de interes pentru audiente specifice. In acest sens, se micsoreaza numarul de persoane care sunt expuse unui mesaj de promovare. In schimb, se reuseste o pliere mai fidela pe anumite nevoi si cerinte ale audientei vizate.

Si reclamele din televiziune ajung catre categoria de consumatori vizata, insa cu o eficienta mai scazuta. Spre exemplu, sa ne gandim la reclamele difuzate in cadrul canalelor tv destinate copiilor. Acestea se pliaza pe nevoile si dorintele copiilor sau parintilor in mod specific:jucarii, detergenti, scutece, formule de lapte praf, produse cosmetice samd.

2.    Se imbina componenta video, textul si componenta audio. In cadrul reclamelor de pe internet nu se recurge intotdeauna la componenta video si la cea audio. Sa ne gandim la bannere. Sunt reclame statice, de cele mai multe ori si combina grafica cu textul. Reclamele care folosesc flash sau sunet sunt mai putine ca numar. Multi utilizatori nu agreeaza aceste doua elemente in mediul online. In consecinta se proiecteaza mai greu emotii in cadrul reclamelor difuzate pe internet, iar eficienta majora vine din cadrul acestor elemente.

3.    Costurile reclamelor din televiziune sunt de obicei mai costisitoare decat cele online. In functie de canalul tv ales si de timpul de emisie alocat, se creeaza costuri colosale uneori, pentru difuzarea anumitor reclame. In tot acest timp, mediul online presupune cheltuieli mai mici. De asemenea, capitalul investit in realizarea reclamelor difera de la un mediu la celalalt, cu o marire considerabila pentru cel al televiziunii.

Propriul meu plan de afaceri
Propriul meu plan de afaceri

Vezi detalii

Cultura de sofran
Cultura de sofran

Vezi detalii

Trucuri si sfaturi pentru livada ta de vis
Trucuri si sfaturi pentru livada ta de vis

Vezi detalii







Tags: reclame tvreclame internetadvertising online

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Unde ne plasam reclamele? - TV vs Internet
Rating:
Nota: 5 din 1 voturi


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Investitori privaţi

Intrebare: Investitori privaţi
Grup de investitori privaţi sunt Ón căutarea pentru Fondul oportunitati de afaceri profitabile Ón toate activităţile din sectorul privat.
Vă rugăm să ne contactaţi dacă aveţi nevoie de finanţare.
E-mail: gpinvestment229@gmail.com

Raspuns: Cine este interesat de o afacere foarte profitabila NU JOC oriunde v-ati afla in lume puteți...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton