Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

5 moduri creative pentru a atrage share-uri in social media pentru start-up-uri

de Alexandra Popescu 01 Sep. 2014 4376
5 din 1 vot
RATING UTILIZATORI
61% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Singurul mod prin care marketingul prin social media functioneaza este daca oamenii distribuie continutul tau, fiind modalitatea prin care vizualizarile tale cresc. Avand continut distribuit inseamna a avea continut creativ, concis, care nu arata doar produsul tau, ci are si valoare de entertainment solid.

 
Marketingul social media se bazeaza pe actiuni, asa ca iata 5 moduri prin care poti face acest lucru:
 
1. Scrie headlline-uri share-uibile
Daca ai un titlu care va atrage cititorii, distribuirea continutului este mult mai probabila. Un titlu bun va fi relevant pentru lucruri de care oamenii sunt interesati pentru a le citi, va avea si un pic de mister si va fi aplicabil unui public specific.
 
2. Ai o oferta care suna prea bine pentru a fi adevarata, dar nu este asa
Continutul care face reclama la un fel de gratificare instanta ca un sablon gratuit, eBook, sau instrument este partajat. Oamenii nu pot rezista produselor oferite gratuit. Oferirea unor lucruri a fost intotdeauna o metoda de incercat si adevarata pentru a atrage oameni, iar faptul ca acest instrument este online nu face din el unul fals.
 
3. Ai continut funny
Uneori, continutul plin de umor este de ajuns pentru a fi distribuit, chiar daca acesta nu are nicio treaba cu produsul sau afacerea ta. De fapt, sa ai continut de umplutura ca acesta iti poate aduce oameni pe pagina de social media sau pe site-ul afacerii tale, deoarece un astfel de sentiment pe care persoanele il simt intr-un spatiu online pentru a vinde ceva va fi simtit ca si cum acestea au de gand sa se distreze. Publicarea unor mesaje care contin produsul le va aminti cine esti, iar asocierea pozitiva cu continutul tau ii va tine acolo si ii va determina sa distribuie.
 
4. Acorda credibilitate continutului
Fie ca este vorba de intervievarea profesionistilor din industrie sau despre o persoana sau un produs, avand un fel de tangibilitate va oferi valoare continutului, ceea ce va atrage oamenii si ii va face sa isi doreasca sa il distribuie. La urma urmei, toate actiunile sociale sunt conduse de dorinta de a arata cercului de prieteni si familiei lucruri pe care le-ai aflat. Prin urmare, daca ai un continut ce provine de la o sursa de incredere, vei castiga mai multe share-uri.
 
5. Distribuie postarile altora
In social media, sa fii conectat inseamna o contributie ce te poate ajuta sa ai mai mult succes. Daca distribui mesaje ale altor companii din zona ta de afaceri sau ale unor surse populare, oamenii vor fi atrasi mai mult de postarile tale si vei putea atrage o pagina populara care sa distribuie continutul tau. 
 
Sursa: inc.com
 


Tags: afacerisocial mediasharestart-upmarketing afacerimarketing social media

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Succes in afaceri: TikTok Now

de Bianca Tila
22 Sep 2022
TikTok isi continua ascensiunea, desi noua optiune lansata este o copie fidela a aplicatiei BeReal, TikTok Now se numara printre cele mai populare...

Magazin online. Promovarea prin Social Media

de Idei de afaceri
04 Apr 2024
Platformele sociale tind sa aiba o influenta tot mai mare in eCommerce-ul de astazi, principalul factor fiind increderea in recomandarea unui produs...

Facebook introduce reguli noi pentru afaceri

de Florin Amariei
07 Ian 2021
Reteaua sociala Facebook introduce o serie de reguli noi pentru afaceri, printre care se numara si renuntarea la like-uri. Schimbarile la paginile...

Afacerile pe care Facebook le va prioritiza in Europa

de Florin Amariei
09 Apr 2019
Nicola Mandelsohn, responsabila Facebook pentru intreaga Europa, spune ca urmeaza cateva schimbari drastice pe care compania si le asuma si vorbeste...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]