Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Idei de afaceri

6 schimbari cheie in gandirea despre social media

de
987 0 29 Mai. 2014
Social media


39% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
52% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

De foarte multe ori, proprietarii de afaceri se intreaba cum folosesc colegii lor marketingul prin social media pentru a-si creste afacerile. Mai mult, sunt acestia ingrijorati de scaderea Facebook si, mai ales, care sunt platformele care necesita o investitie de timp mai mare?

 
Social Media Examiner a lansat raportul anual de Social Media Marketing Industry, de unde reiese ca marketingul a inceput sa plaseze o mai mare valoare pe social media, intr-un procent de 92%, fata de 86% anul trecut. 
Asadar, social media este important pentru afacerea fiecarui antreprenor.
 
In urma raportului au mai fost evidentiate si o serie de schimbari in randul platformelor sociale, asa ca va prezentam 6 dintre acestea:
 

Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Culegere pentru invatarea limbii engleze - Fise de lucru practice Clasele 0-IV


Aceasta metoda revolutionara ii permite copilului dvs sa invete la perfectie limba engleza Apelati la aceasta metoda si bucurati-va in scurt timp de progresele spectaculoase ale copilului dvs • fixare profunda a informatiilor • vocabular bogat • exprimare corecta si eleganta exact ca a unui vorbitor nativ de engleza ...

Oferta Speciala
valabila 48h
1. O revenire catre blogging
Cand au fost intrebati cum se vor schimba pe viitor activitatile social media, 68% dintre intervievati au raspuns ca prin blogging intentioneaza sa isi mareasca activitatea. 
 
2. Facebook isi pierde din stralucire
Potrivit raportului, Facebook inregistreaza un declin in utilizarea pentru marketing, cu toate ca ramane una dintre cele mai importante retele sociale in ansamblu. 7 procente dintre planurile de marketing reduc utilizarea acestei platforme in 2014, in timp ce 43% considera ca eforturile lor inca sunt eficiente.
 
3. B2B versus B2C necesita o concentrare pe schimbare
Raportul scoate la iveala diferente interesante intre concentrarea marketingului pe B2B si pe B2C. Cand vine vorba de B2C, Facebook domina, fiind urmat de YouTube, Pinterest si Instagram. In privinta marketingului B2B, LinkedIn a depasit Facebook ca platforma aleasa, iar bloggingul si Twitter au, de asemenea, un rol important.
 
4. O mare fascinatie pentru Google+
Marketerii doresc sa invete mai multe despre Google+. Conform raportului, 54% dintre acestia utilizeaza deja Google+, 65% doresc sa invete mai multe despre aceasta platforma, iar 61% planuiesc sa creasca activitatea pe Google+ in 2014.
 
5. Podcasting este pe o traiectorie de crestere
Se pare ca doar sase procente dintre marketeri sunt implicati in podcasting, in timp ce 21% doresc sa sporeasca activitatea pe aceasta platforma in 2014. 28% dintre ei doresc sa invete mai multe despre podcasting.
 
6. Atentia este acum concentrata pe continutul vizual
Cand vine vorba de continut, cel vizual este in fruntea listei, iar marketerii doresc sa invete mai mult despre acest lucru. 68% dintre ei doresc sa stie mai multe despre cum sa creeze imagini originale si infografica, urmat de un interes de a invata cum sa creeze clipuri video.
 
Cum este din ce in ce mai greu sa ajungi la publicul ideal, marketerii doresc sa invete mai multe despre schimbarile social media si despre abordarea de a ajunge la consumatori. Marketingul prin social media a crescut si, conform raportului, se va mentine in continuare in frunte.
 


Tags: afaceripromovare afacerisocial mediamarketing

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

6 schimbari cheie in gandirea despre social media
Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Social media intr-o afacere - greseli pe care trebuie sa le eviti

de Camelia Diaconu
11 Iul 2018
Deschiderea unei noi afaceri inseamna si promovare, iar tinerii antreprenori trebuie sa se asigure ca stapanesc cu biro si acest domeniu inainte de...

Afaceri online pe care le poti conduce de acasa

de Camelia Diaconu
06 Iun 2018
Afacerile la domiciliu sunt tot mai cautate de catre tinerii antreprenori care isi doresc sa isi deschida propria afacere. Si pentru ca mediul online...

De ce sunt importante retelele de socializare la inceputul afacerii

de Camelia Diaconu
23 Apr 2018
Te-ai gandit pana acum cat de important este mediul online pentru afacerea ta? Cum te poate ajuta o retea de socializare sa iti promovezi cat mai...

Industriile si tendintele din social media marketing

de Idei De Afaceri
31 Aug 2017
Puterea retelelor de socializare pentru mixul de marketing si de comunicare este evidenta. In ultimii 7 ani transformarile din acest domeniu au fost...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Om de afaceri, caut idei geniale in care sa investesc.

Intrebare: Buna ziua. Sunt dispus sa sustin financiar dezvoltarea unor idei si proiecte de afaceri cu potential de anvergura. Implicarea mea va fi preponderent financiara, resursele mele de timp fiind limitate. Propunerile primite vor fi supuse acordului de confidentialitate.

Raspuns: Buna ziua. Sunteti intereset sa investiti in turism in zona Ardeal( Transilvania)?  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2018




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016