Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Idei de afaceri

Cand nu trebuie sa utilizezi social media

de
1152 0 27 Iun. 2014
Social media


67% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
35% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
47% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Social media reprezinta o modalitate pe cat de simpla de promovare, pe atat de complicata. Postarile nu se fac oricand, la orice ora si despre orice. Fiecare platforma are intervalele sale orare care sunt potrivite pentru postari. Dar daca stim intervalele perfecte, asta nu inseamna ca restul orelor nu sunt potrivite.

 
Social media are un interval orar care este "mort" pentru postari, adaptat fiecarei platforme. Daca Facebook este activ seara, iata ca tot in aceeasi perioada exista si un interval in care postarile nu genereaza impact. In urma unui studiu realizat de cei de la SumAll reies perioadele care sunt moarte pentru platformele sociale.
 
Twitter - cei care utilizeaza Twitter trebuie sa stie ca, desi lumea este mai activa seara, intervalul 8 seara - 8 dimineata este cel mai nepotrivit pentru tweet-uri. 
 
Facebook - cei care folosesc aceasta platforma sociala trebuie sa evite intervalul 12 noaptea - 8 dimineata, cand cea mai mare parte a oamenilor dorm, cum este si normal.
 
LinkedIn - reteaua celor care isi cauta locuri de munca sau care isi promoveaza brandul trebuie evitata in intervalul orar 9 dimineata - 5 dupa-amiaza, acesta fiind exact intervalul in care oamenii lucreaza.
 
Instagram - pozele postate pe aceasta retea nu vor avea impact in intervalul 12 ziua - 8 seara, fiind chiar perioada in care oamenii sunt ocupati cu jobul, facultati sau alte activitati.
 
Tumblr - desi nu este o platforma foarte cunoscuta si folosita, promovarea prin intermediul ei este una indicata. Intervalul orar in care postarile nu au impact este destul de lung, aproximativ 12 ore pe zi, de la 12 ziua la 12 noaptea. Putem spune ca utilizatorii sunt ori foarte matinali, ori nocturni.
 
Pinterest - aici lucrurile stau mai diferit, deoarece exista doua intervale in care utilizarea platformei nu este indicata. Acestea sunt 1 - 7 dimineata si 5 - 7 dupa-amiaza. Un interval nu prea lung, deci este avantajos cand te gandesti la promovare.
 

Primii pasi pentru afacerea ta online
Primii pasi pentru afacerea ta online

Vezi detalii

Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Afacere la cheie cu flori in ghiveci

Vezi detalii

Propriul meu plan de afaceri
Propriul meu plan de afaceri

Vezi detalii



Google+ - nici aceasta platforma nu este una foarte folosita, cel putin in Romania, insa cei care o folosesc nu sunt activi in intervalul 6 seara - 8 dimineata. 
 
Twitter si Facebook sunt platformele cele mai folosite pentru promovare in social media, de aici rezultand si intervalele orare inactive, care sunt noaptea. Dar iata ca LinkedIn este folosit doar dupa ce oamenii isi incheie activitatea la job, la polul opus situandu-se Google+, care este folosit, se pare, exact in intervalul orar in care oamenii lucreaza. 
Cea mai avantajoasa platforma, conform studiului, se dovedeste a fi Pinterest, care are un interval destul de mic inactiv, ceea ce ii ajuta pe cei care isi promoveaza serviciile prin acest mijloc.
 
Toate aceste platforme, dupa cum multi si-au dat seama, pot fi folosite in combinatie, cele care sunt inactive intr-un timp fiind active intr-un altul si invers, ceea ce ajuta o companie sau o persoana sa fie activa tot timpul.
 


Tags: afaceripromovare afacerisocial mediamarketingsfaturi social mediamarketing afaceri

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Cand nu trebuie sa utilizezi social media
Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Afaceri online pe care le poti conduce de acasa

de Camelia Diaconu
06 Iun 2018
Afacerile la domiciliu sunt tot mai cautate de catre tinerii antreprenori care isi doresc sa isi deschida propria afacere. Si pentru ca mediul online...

De ce sunt importante retelele de socializare la inceputul afacerii

de Camelia Diaconu
23 Apr 2018
Te-ai gandit pana acum cat de important este mediul online pentru afacerea ta? Cum te poate ajuta o retea de socializare sa iti promovezi cat mai...

Industriile si tendintele din social media marketing

de Idei De Afaceri
31 Aug 2017
Puterea retelelor de socializare pentru mixul de marketing si de comunicare este evidenta. In ultimii 7 ani transformarile din acest domeniu au fost...

2 beneficii ale promovarii afacerii in social media

de Codrina Laiu
09 Iun 2016
Social media este ca o carte deschisa. Daca cineva te place, atunci este grozav pentru ca toata lumea poate sti acest lucru. Cum poti folosi acest...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Om de afaceri, caut idei geniale in care sa investesc.

Intrebare: Buna ziua. Sunt dispus sa sustin financiar dezvoltarea unor idei si proiecte de afaceri cu potential de anvergura. Implicarea mea va fi preponderent financiara, resursele mele de timp fiind limitate. Propunerile primite vor fi supuse acordului de confidentialitate.

Raspuns: Am fost ,,unul din ,,pionerii” fabricării pavelelor vibropresate in anii 1999-2005. Este idea...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2018




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016