Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cum influenteaza retelele sociale deciziile de cumparare

de Marian Curelaru 25 Mar. 2014 3416
5 din 1 vot
RATING UTILIZATORI
28% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
56% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Societatea americana Invesp Soft, specializata in proiectarea de software destinat comerciantilor online, a selectat din surse media o serie de statistici relevante in privinta impactului pe care il au retelele sociale asupra deciziei de cumparare din partea consumatorilor:

  • 4 utilizatori de retele sociale din 10 au efectuat deja o achizitie dupa ce au sharuit sau au marcat ca favorit un produs pe Twitter, Facebook ori Pinterest.
  • 71% din consumatori sunt mai decisi sa faca o achizitie dupa o recomandare pe retelele sociale.

Social Media cu cea mai mare influenta asupra deciziei de cumparare

Facebook  30,8%
YouTube    27%
Linkedln    27%
Google+    20%
Pinterest    12%
Twitter        8%

Facebook ramane reteaua sociala cu cea mai mare influenta asupra deciziei de cumparare, inaintea YouTube sau LinkedIn, in vreme ce Twitter se situeaza pe pozitia a sasea.

Influenta retelelor sociale pe categorii de produse
Food and drink:         Pinterest 26%; Facebook 14%; Twitter 13%
Art & Design:              Pinterest 21%; Facebook 5%;   Twitter 9%
Gardening & Décor:  Pinterest 18%; Facebook 8%;   Twitter 8%
Fashion & Beauty:     Pinterest 17%; Facebook 22%; Twitter 18%
Tech & Electronics:   Pinterest 6%;   Facebook 25%; Twitter 34%
Altele:                           Pinterest 14%; Facebook26%;  Twitter 18%

Pinterest influenteaza mai mult deciziile de cumparare pentru produse alimentare si de arta iar Twitter si Facebook domina categoric in ceea ce priveste achizitionarea produselor electronice si tehnologice.

Procentajul utilizatorilor de social media care au cumparat un item dupa ce i-au dat share sau fave in retea
Facebook 38%
Pinterest 29%
Twitter    22%


Tags: comert electronicdecizie de cumpararesocial mediaretele sociale

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Magazin online. Promovarea prin Social Media

de Idei de afaceri
24 Oct 2023
Platformele sociale tind sa aiba o influenta tot mai mare in eCommerce-ul de astazi, principalul factor fiind increderea in recomandarea unui produs...

Top 10 Idei de promovare pentru campaniile de Social Media ale unei afaceri

de Camelia Diaconu
07 Ian 2019
Social Media a devenit locul ideal de promovare al oricarui tip de business. Ofera o gama variata de oportunitati de promovare, singura conditie este...

Ai un restaurant? Iata 5 metode de promovare prin social media

de Camelia Diaconu
19 Mai 2020
Social media a devenit mediul perfect in care poti sa iti promovezi orice afacere, indiferent de domeniu. Este locul in care poti sa te diferentiezi...

Social media intr-o afacere - greseli pe care trebuie sa le eviti

de Camelia Diaconu
06 Mai 2021
Deschiderea unei noi afaceri inseamna si promovare, iar tinerii antreprenori trebuie sa se asigure ca stapanesc cu biro si acest domeniu inainte de...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]