Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Idei de afaceri

Cum influenteaza retelele sociale deciziile de cumparare

de
1017 0 25 Mar. 2014
Social media


37% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
46% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
29% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Societatea americana Invesp Soft, specializata in proiectarea de software destinat comerciantilor online, a selectat din surse media o serie de statistici relevante in privinta impactului pe care il au retelele sociale asupra deciziei de cumparare din partea consumatorilor:


  • 4 utilizatori de retele sociale din 10 au efectuat deja o achizitie dupa ce au sharuit sau au marcat ca favorit un produs pe Twitter, Facebook ori Pinterest.
  • 71% din consumatori sunt mai decisi sa faca o achizitie dupa o recomandare pe retelele sociale.

Social Media cu cea mai mare influenta asupra deciziei de cumparare

Facebook  30,8%
YouTube    27%
Linkedln    27%
Google+    20%
Pinterest    12%
Twitter        8%

Facebook ramane reteaua sociala cu cea mai mare influenta asupra deciziei de cumparare, inaintea YouTube sau LinkedIn, in vreme ce Twitter se situeaza pe pozitia a sasea.

Influenta retelelor sociale pe categorii de produse
Food and drink:         Pinterest 26%; Facebook 14%; Twitter 13%
Art & Design:              Pinterest 21%; Facebook 5%;   Twitter 9%

Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Afacere la cheie cu flori in ghiveci

Vezi detalii

Primii pasi pentru afacerea ta online
Primii pasi pentru afacerea ta online

Vezi detalii

Cultura de ricin. O investitie de succes in Romania
Cultura de ricin. O investitie de succes in Romania

Vezi detalii




Gardening & Décor:  Pinterest 18%; Facebook 8%;   Twitter 8%
Fashion & Beauty:     Pinterest 17%; Facebook 22%; Twitter 18%
Tech & Electronics:   Pinterest 6%;   Facebook 25%; Twitter 34%
Altele:                           Pinterest 14%; Facebook26%;  Twitter 18%

Pinterest influenteaza mai mult deciziile de cumparare pentru produse alimentare si de arta iar Twitter si Facebook domina categoric in ceea ce priveste achizitionarea produselor electronice si tehnologice.

Procentajul utilizatorilor de social media care au cumparat un item dupa ce i-au dat share sau fave in retea
Facebook 38%
Pinterest 29%
Twitter    22%


Tags: comert electronicdecizie de cumpararesocial mediaretele sociale

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Cum influenteaza retelele sociale deciziile de cumparare
Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Industriile si tendintele din social media marketing

de Idei De Afaceri
31 Aug 2017
Puterea retelelor de socializare pentru mixul de marketing si de comunicare este evidenta. In ultimii 7 ani transformarile din acest domeniu au fost...

2 beneficii ale promovarii afacerii in social media

de Codrina Laiu
09 Iun 2016
Social media este ca o carte deschisa. Daca cineva te place, atunci este grozav pentru ca toata lumea poate sti acest lucru. Cum poti folosi acest...

5 atuuri oferite de promovarea afacerilor in social media

de Cosmin Enescu
31 Mai 2016
Specialistii in mediul on-line sustin ca social media are cateva caracteristici de baza, si mai multe beneficii pentru promovarea afacerilor, demne...

6 categorii social media. Tu ce alegi?

de Codrina Laiu
26 Mai 2016
Social media este vazuta ca o multitudine de site-uri si aplicatii online sau mobile ce incurajeaza schimbul de informatii si crearea de continut de...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Om de afaceri, caut idei geniale in care sa investesc.

Intrebare: Buna ziua. Sunt dispus sa sustin financiar dezvoltarea unor idei si proiecte de afaceri cu potential de anvergura. Implicarea mea va fi preponderent financiara, resursele mele de timp fiind limitate. Propunerile primite vor fi supuse acordului de confidentialitate.

Raspuns: Buna , rog detalii pe sichetnicu@yahoo.com.Merci  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2018




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016