Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Idei de afaceri

Cum se castiga popularitate mai mare pentru o afacere?

de
1366 0 04 Aug. 2011
Social media


37% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
46% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
29% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

4
din 2 voturi
RATING UTILIZATORI

Clientii roiesc in jurul produselor pentru care exista o popularitate mare, pentru produsele bine promovate si pentru care se duce vorba. Marketing-ul „din-gura-in-gura” sau marketing-ul „word-of-mouth” sunt unelte extrem de eficiente care ne popularizeaza afacerile, brand-urile, ne aduc niveluri nebanuite de vanzari si o reputatie solida. Cu toate acestea, demersurile pentru a ne castiga popularitatea presupun efort, munca de cercetare si creativitate.

Popularitatea si clientii noi se castiga atunci cand lucram intr-o comunitate de networking. Cu alte cuvinte, ne proiectam un network de profil prin intermediul marilor retele de socializare. Ce inseamna acest lucru? Inseamna ca stabilim conexiuni cu acei utilizatori care se mapeaza cu fidelitate pe modelul nostru ideal al clientului pe care il vizam atunci cand ne promovam serviciile sau produsele. Acestea sunt proiectate si gandite ca pentru acest clienti, vin cu solutii la promblemele, nevoile si dorintele sale.

In momentul in care ne adresam unei mase de utilizatori-clienti/utilizatori-potentiali clienti, ne cream o retea personala in mijlocul careia gravitam, in cadrul careia putem elibera continut care sa creeze un „buzz”, sa creeze o stare de popularitate. Din randul acestor conexiuni, se va duce vorba si ne putem castiga noi clienti interesati. Cu cat se elibereaza informatii mai de interes, noi, originale, atractive, cu atat unda de soc va fi mai larga si va coopta mai multi potentiali clienti.

Conditiile esentiale este sa detinem informatii pe care sa le comunicam, sa le comunicam pe limbajul celor cu care interactionam, sa detinem o natura sociala, comunicativa si sa prezicem nevoi si dorinte pe care ne permitem sa le acoperim.

O idee buna este sa veniti cu informatii legate de reduceri de pret, concursuri, tombole, chestionare cu oferire de cadouri samd. Orice beneficiu real pentru un utilizator sau o conexiune este ca mierea pentru urs. Pentru companie, aceasta solutie se va dovedi un pas bun daca procedati cu mare corectitudine in oferirea de cadouri, daca oferiti beneficii importante si daca reusiti sa va mapati mesajul pe modelul clientilor dvs de mesaje.

Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Bacalaureat 2018 Teste rezolvate la limba si literatura romana profil real


Teste in conformitate cu  programa BAC la limba si literatura romana 2018 Copilul dvs se afla in fata unui pas important din viata lui examenul de bacalaureat altadata numit si examenul de maturitate   Sunteti ingrijorat E normal Pentru ca trecerea cu bine a examenului de bac inseamna accesul la o anumita facultate ba chiar si...

Oferta Speciala
valabila 48h





Tags: networkingretele socialepopularitate brandpopularitate afaceri

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Cum se castiga popularitate mai mare pentru o afacere?
Rating:
Nota: 4 din 5 - 2 voturi.


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Om de afaceri, caut idei geniale in care sa investesc.

Intrebare: Buna ziua. Sunt dispus sa sustin financiar dezvoltarea unor idei si proiecte de afaceri cu potential de anvergura. Implicarea mea va fi preponderent financiara, resursele mele de timp fiind limitate. Propunerile primite vor fi supuse acordului de confidentialitate.

Raspuns: Am fost ,,unul din ,,pionerii fabricării pavelelor vibropresate in anii 1999-2005. Este idea...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2018




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016