Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Idei de afaceri

Greseli majore de marketing social

de
1694 0 04 Aug. 2011
Social media


61% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Multe afaceri au descoperit puterea marketing-ului social si impactul sau asupra profiturilor. Odata ce ati implementat o strategie de marketing social care sa fie eficienta, nivelul vanzarilor va creste, popularitatea, reputatia si imaginea de ansamblu a afacerii dvs se va imbunatati, veti castiga clienti noi si ii veti fideliza pe cei vechi. Acestea sunt visurile tuturor antreprenorilor si marketing-ul social pare sa vina ca o solutie viabila.

Cu toate acestea, marketing-ul social nu da roade in cazul tuturor.
Exista greseli mari care se comit in marketing-ul social si ele pot fi evitate cu ajutorul catorva sfaturi practice.


Primul sfat este sa va alegeti reteaua sociala potrivita afacerii dvs. Daca detineti o firma producatoare de sapunuri pentru afectiuni care variaza de la reumatism la eczeme, este bine sa alegeti o retea de socializare mai „matura”, si nu Bebo sau MySpace. Acesta este doar un exemplu de alegere neinspirata total.

Al doilea sfat este sa comunicati informatii importante, de interes pentru conexiunile dvs. Nu postati doar de dragul de a posta si pentru a demonstra ca exista activitate. Continutul lipsit de insemnatate aduce o imagine nefavorabila companiilor si firmelor care folosesc aceasta solutie neviabila pentru a-si castiga clienti sau pentru a-i pastra pe cei vechi.

De asemenea, retelele de socializare vin ca o solutie buna si eficienta atunci cand comunicam. Este nevoie de schimb de informatie, nu doar de trimitere de continut, fara interactiune.

Amintiti-va ca majoritatea datelor si feedback-ul valoros sunt extrase cu ajutorul marketing-ului social. In primul rand trebuie sa fiti in conexiune cu acei indivizi care se preteaza pe modelul dvs de client ideal, apoi trebuie sa primiti informatii de la el, informatii pe care le veti folosi in viitoarele campanii de marketing si de advertising.

Apoi trebuie sa va creati o legatura, o relatie care sa se bazeze pe incredere mutuala. In acest punct sunteti gata sa lansati un mesaj de vanzare care sa se dovedeasca eficient si care sa se finalizeze printr-o comanda de produse de pe website-ul dvs.

Aceasta este o alta mare greseala in marketing-ul social. Multe mesaje de vanzare sunt lansate inainte de vremea lor, cand inca nu exista acea relatie de incredere intre dvs si potentialul client. Acesta se poate simti sufocat, agasat sau presat sa ia o decizie de achizitionare pe fuga, in graba si contrar acordului sau.

De asemenea, vanzarile nu se vor realiza daca dvs, ca manager sau marketer veti anunta liste de preturi inainte de a stabili o relatie cu indivizii cu care ati stabilit conexiuni. Trebuie sa ii determinati sa cumpere chiar inainte de a stii pretul. Pretul trebuie sa conteze mai putin decat calitatea produselor si beneficiilor reale pe care acestea le prezinta.

Lavanda: cultura profitabila in 2018
Lavanda: cultura profitabila in 2018

Vezi detalii

Primii pasi pentru afacerea ta online
Primii pasi pentru afacerea ta online

Vezi detalii

Ghid practic pentru realizat felicitari de lux
Ghid practic pentru realizat felicitari de lux

Vezi detalii




 





Tags: marketing socialafaceriretele de socializaremarketing

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Greseli majore de marketing social
Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Afaceri online pe care le poti conduce de acasa

de Camelia Diaconu
06 Iun 2018
Afacerile la domiciliu sunt tot mai cautate de catre tinerii antreprenori care isi doresc sa isi deschida propria afacere. Si pentru ca mediul online...

De ce sunt importante retelele de socializare la inceputul afacerii

de Camelia Diaconu
23 Apr 2018
Te-ai gandit pana acum cat de important este mediul online pentru afacerea ta? Cum te poate ajuta o retea de socializare sa iti promovezi cat mai...

Industriile si tendintele din social media marketing

de Idei De Afaceri
31 Aug 2017
Puterea retelelor de socializare pentru mixul de marketing si de comunicare este evidenta. In ultimii 7 ani transformarile din acest domeniu au fost...

2 beneficii ale promovarii afacerii in social media

de Codrina Laiu
09 Iun 2016
Social media este ca o carte deschisa. Daca cineva te place, atunci este grozav pentru ca toata lumea poate sti acest lucru. Cum poti folosi acest...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Om de afaceri, caut idei geniale in care sa investesc.

Intrebare: Buna ziua. Sunt dispus sa sustin financiar dezvoltarea unor idei si proiecte de afaceri cu potential de anvergura. Implicarea mea va fi preponderent financiara, resursele mele de timp fiind limitate. Propunerile primite vor fi supuse acordului de confidentialitate.

Raspuns: Am fost ,,unul din ,,pionerii” fabricării pavelelor vibropresate in anii 1999-2005. Este idea...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2018




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016