Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Idei de afaceri

Politicile social media, in topul companiilor

de
1072 0 26 Mai. 2014
Social media


37% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
46% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
29% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Stabilirea unei culturi pozitive a companiei este in topul multor directori generali, deoarece aceasta contribuie la construirea afacerii. Insa, acum exista o alta tendinta in curs de dezvoltare, la care companiile se gandesc mai creativ: politicile social media si incurajarea personalului de a gandi inteligent despre modul in care se prezinta ca indivizi online si in lumea reala.

 
Intr-o afacere, este indicat ca toti membrii acesteia sa aiba o reputatie online pozitiva, iar ei trebuie sa lucreze la acest lucru. Daca toti vor avea un brand personal bun, vor avea un impact pozitiv asupra companiei ca intreg.
 
Va prezentam patru strategii de branding personal, care vor consolida cultura companiei si imaginea acesteia.
 
Fii sociabil, pentru a incepe proiectarea de sus. Un studiu a scos la iveala ca 68% dintre cei 500 de directori intervievati nu au folosit niciun canal de social media. Unii dintre acestia au avut o prezenta digitala folosind LinkedIn, insa multi nu au fost implicati activ pe aceasta platforma sau nu au avut active informatii detaliate cu privire la experienta lor sau la rolurile anterioare. Influenteaza-ti echipa executiva sa isi creeze o personalitate deschisa si autentica, ce ofera o perspectiva asupra trecutului si sa difuzeze propriile ganduri prin canalele social media.

Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Bacalaureat 2018 Teste rezolvate la limba si literatura romana profil real


Teste in conformitate cu  programa BAC la limba si literatura romana 2018 Copilul dvs se afla in fata unui pas important din viata lui examenul de bacalaureat altadata numit si examenul de maturitate   Sunteti ingrijorat E normal Pentru ca trecerea cu bine a examenului de bac inseamna accesul la o anumita facultate ba chiar si...

Oferta Speciala
valabila 48h
 
Fa-ti o politica social media mai putin defensiva. Unele dintre edictele companiilor privind ce trebuie si ce nu trebuie sa spuna angajatii pe canalele social media pot fi negative, iar echipa nu va simti incurajare pentru a se exprima digital. Daca le vei oferi angajatilor un mod pozitiv prin care sa vorbeasca despre ei insisi, despre brandul si industria lor, ei se vor simti mai increzatori sa foloseasca social media mai des.
 
Stabileste evangheliile tale naturale. Oricare ar fi nisa, vor fi oameni din organizatie care sunt naturali in crearea relatiilor cu clienti curenti sau potentiali, online si in persoana. Afla cine sunt acestia si ajuta-i sa isi construiasca profiluri digitale de incredere. CEO-ul sau fondatorul companiei nu pot fi omniprezenti, avand evanghelisti-cheie, care genereaza un efect de halo continutului pe care compania il accepta, dar creeaza si oportunitati in locuri in care ei nu pot ajunge.
 
Investeste in vorbitul in public si in cursuri de scris. Daca ai membri ai companiei care reprezinta firma la conferinte, arata-le ca te intereseaza ca i-ai intalnit prin oferirea de cursuri in cadrul unor workshopuri pentru a se prezenta eficient. Daca acestia scriu pe blogul tau sau extern, pentru alte puncte de vanzare, dedica o parte din bugetul tau pentru a le da cateva sfaturi profesionale cu privire la modul in care pot maximiza impactul cuvintelor lor. 
 
Toate acestea ii vor ajuta pe angajatii tai, dar si pe tine, la dezvoltarea brandingului personal intr-un mod eficient, atat pentru ei, cat si pentru companie.
 


Tags: afacerisocial mediamarketingbranding personalcultura companiei

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Politicile social media, in topul companiilor
Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Social media intr-o afacere - greseli pe care trebuie sa le eviti

de Camelia Diaconu
11 Iul 2018
Deschiderea unei noi afaceri inseamna si promovare, iar tinerii antreprenori trebuie sa se asigure ca stapanesc cu biro si acest domeniu inainte de...

Afaceri online pe care le poti conduce de acasa

de Camelia Diaconu
06 Iun 2018
Afacerile la domiciliu sunt tot mai cautate de catre tinerii antreprenori care isi doresc sa isi deschida propria afacere. Si pentru ca mediul online...

De ce sunt importante retelele de socializare la inceputul afacerii

de Camelia Diaconu
23 Apr 2018
Te-ai gandit pana acum cat de important este mediul online pentru afacerea ta? Cum te poate ajuta o retea de socializare sa iti promovezi cat mai...

Industriile si tendintele din social media marketing

de Idei De Afaceri
31 Aug 2017
Puterea retelelor de socializare pentru mixul de marketing si de comunicare este evidenta. In ultimii 7 ani transformarile din acest domeniu au fost...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Om de afaceri, caut idei geniale in care sa investesc.

Intrebare: Buna ziua. Sunt dispus sa sustin financiar dezvoltarea unor idei si proiecte de afaceri cu potential de anvergura. Implicarea mea va fi preponderent financiara, resursele mele de timp fiind limitate. Propunerile primite vor fi supuse acordului de confidentialitate.

Raspuns: buna ziua, suntem o firma de software si avem 3 produse pentru care am avea nevoie de investitie...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2018




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016