Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Idei de afaceri

Promovare exclusiva in social media? De ce nu?

de
6114 0 19 Ian. 2016
Social media


28% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
56% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 2 voturi
RATING UTILIZATORI

Romanii sunt interesati de social media, sunt receptivi la mesajele transmise prin acest mediu si nu ezita sa isi exprime preferintele.

Astfel, exista chiar persoane care isi promoveaza micile afaceri exclusiv prin social media, fara sa-si mai cheltuiele finantele pe realizarea unui site.

Asta pentru ca, social media:

1. Ofera transparenta.

Social media este ca o carte deschisa. Daca cineva te place, atunci este grozav pentru ca toata lumea poate sti acest lucru. in acelasi timp, daca un consumator are o parere negativa, atunci si acest lucru este vizibil in comunitatile on-line.

In ambele situatii, ai ocazia sa-ti creezi o reputatie buna si sa atragi fani. In prima situatie, cand primesti aprecieri, le poti propaga in social media si iti atragi noi clienti. In a doua situatie, poti capta atentia comunitatilor on-line prin modul in care tratezi feedback-ul negativ al unui client.

De exemplu,daca un consumator spune ca nu a fost multumit de produsul sau serviciu tau, il poti contacta in mod direct pentru a vedea cum poti remedia acest lucru. Asta impresioneaza consumatorii pentru ca arata preocuparea ta pentru fiecare client in parte.

2. Mareste gradul de expunere.
Atunci cand un brand este popular in mediul online, in jurul sau se creeaza comunitati care vorbesc des pre acesta si impartasesc opinii. Toti antreprenorii isi doresc sa fie cat mai cunoscuti pe piata pentru ca o audienta mare inseamna mai multi clienti.

Specialistii de marketing sustin ca cea mai buna metoda de a face cunoscut un brand este sa ii determini pe consumatori sa vorbeasca despre el. intr-adevar, majoritatea oamenilor au mai multa incredere intr-o recomandare personala decat intr-o reclama de la televizor sau un banner de pe strada.

Cultura de sofran
Cultura de sofran

Vezi detalii

Ghid practic pentru realizat felicitari de lux
Ghid practic pentru realizat felicitari de lux

Vezi detalii

Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Afacere la cheie cu flori in ghiveci

Vezi detalii





Atunci cand prezenta in social media genereaza conversatii, like-uri, share-uri, tweets, pins etc., inseamna ca oamenii sunt interesati de oferta ta.

3. Iti permite sa imbunatatesti oferta.
Social media le ofera clientilor tai posibilitatea de a-si exprima parerea cu privire la produsele si serviciile pe care le oferiti si sa discute despre acestea cu alti consumatori.

Parerile si discutiile va pot ajuta sa aflati care sunt elementele ofertei dvs. care ii nemultumesc pe clienti si sa actionati pentru a remedia acest lucru. De multe ori, nemulturile pot fi probleme usor de rezolvat, dar pe care nu le-ati detectat.

De exemplu, poate fi vorba despre un ambalaj care nu protejeaza produsul suficient de bine sau despre un program de functionare nepotrivit. Feedback-ul primit de la clienti este deosebit de valoros si va poate ajuta sa imbunatatiti oferta.

In trecut, firmele puteau obtine aceste informatii numai din sondaje si focus-grupuri costisitoare. Acum, cu ajutorul social media, aveti ocazia sa aflati parerea clientilor mult mai repede si cu mai putini bani.

4. Completeaza serviciile post-vanzare.
O problema importanta cu care se lupta multe afaceri este cum sa asigure serviciul post-vanzare pentru clienti. In multe cazuri, dupa ce vanzarea a avut loc, este imposibil sa mai contactati clientii. 

O solutie pentru aceasta problema este social media, prin intermediul careia le aratati clientilor ca sunteti disponibili si
ca puteti fi abordat cu usurinta pentru a raspunde la intrebari.

Social media a devenit un instrument important de marketing care poate aduce avantaje importante pentru unele afaceri. Folosit asa cum trebuie, va ajuta sa imbunatatiti oferta, sa atrageti mai multi clienti si sa obtineti venituri mai mari.

 


Tags: social mediaafacereafaceripromovaremici afaceri

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Promovare exclusiva in social media? De ce nu?
Rating:
Nota: 5 din 5 - 2 voturi.

Articole conexe

De ce sunt importante retelele de socializare la inceputul afacerii

de Camelia Diaconu
23 Apr 2018
Te-ai gandit pana acum cat de important este mediul online pentru afacerea ta? Cum te poate ajuta o retea de socializare sa iti promovezi cat mai...

Industriile si tendintele din social media marketing

de Idei De Afaceri
31 Aug 2017
Puterea retelelor de socializare pentru mixul de marketing si de comunicare este evidenta. In ultimii 7 ani transformarile din acest domeniu au fost...

2 beneficii ale promovarii afacerii in social media

de Codrina Laiu
09 Iun 2016
Social media este ca o carte deschisa. Daca cineva te place, atunci este grozav pentru ca toata lumea poate sti acest lucru. Cum poti folosi acest...

5 atuuri oferite de promovarea afacerilor in social media

de Cosmin Enescu
31 Mai 2016
Specialistii in mediul on-line sustin ca social media are cateva caracteristici de baza, si mai multe beneficii pentru promovarea afacerilor, demne...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

conditii

Intrebare: Buna ziua. Doresc sa deschid un camping la munte. Ce ruguli exista? ce avize? M-ar avantaja un plan de afaceri. Multumesc

Raspuns: Buna ziua. Investesc pana la 10000 euro in afacere. Daca santeti interesata rog detalii complete la...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2018




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016