Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Promovare exclusiva in social media? De ce nu?

de Codrina Laiu 19 Ian. 2016 11242
5 din 2 voturi
RATING UTILIZATORI
67% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
35% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
47% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Romanii sunt interesati de social media, sunt receptivi la mesajele transmise prin acest mediu si nu ezita sa isi exprime preferintele.

Astfel, exista chiar persoane care isi promoveaza micile afaceri exclusiv prin social media, fara sa-si mai cheltuiele finantele pe realizarea unui site.

Asta pentru ca, social media:

1. Ofera transparenta.

Social media este ca o carte deschisa. Daca cineva te place, atunci este grozav pentru ca toata lumea poate sti acest lucru. in acelasi timp, daca un consumator are o parere negativa, atunci si acest lucru este vizibil in comunitatile on-line.

In ambele situatii, ai ocazia sa-ti creezi o reputatie buna si sa atragi fani. In prima situatie, cand primesti aprecieri, le poti propaga in social media si iti atragi noi clienti. In a doua situatie, poti capta atentia comunitatilor on-line prin modul in care tratezi feedback-ul negativ al unui client.

De exemplu,daca un consumator spune ca nu a fost multumit de produsul sau serviciu tau, il poti contacta in mod direct pentru a vedea cum poti remedia acest lucru. Asta impresioneaza consumatorii pentru ca arata preocuparea ta pentru fiecare client in parte.

2. Mareste gradul de expunere.
Atunci cand un brand este popular in mediul online, in jurul sau se creeaza comunitati care vorbesc des pre acesta si impartasesc opinii. Toti antreprenorii isi doresc sa fie cat mai cunoscuti pe piata pentru ca o audienta mare inseamna mai multi clienti.

Specialistii de marketing sustin ca cea mai buna metoda de a face cunoscut un brand este sa ii determini pe consumatori sa vorbeasca despre el. intr-adevar, majoritatea oamenilor au mai multa incredere intr-o recomandare personala decat intr-o reclama de la televizor sau un banner de pe strada.

Atunci cand prezenta in social media genereaza conversatii, like-uri, share-uri, tweets, pins etc., inseamna ca oamenii sunt interesati de oferta ta.

3. Iti permite sa imbunatatesti oferta.
Social media le ofera clientilor tai posibilitatea de a-si exprima parerea cu privire la produsele si serviciile pe care le oferiti si sa discute despre acestea cu alti consumatori.

Parerile si discutiile va pot ajuta sa aflati care sunt elementele ofertei dvs. care ii nemultumesc pe clienti si sa actionati pentru a remedia acest lucru. De multe ori, nemulturile pot fi probleme usor de rezolvat, dar pe care nu le-ati detectat.

De exemplu, poate fi vorba despre un ambalaj care nu protejeaza produsul suficient de bine sau despre un program de functionare nepotrivit. Feedback-ul primit de la clienti este deosebit de valoros si va poate ajuta sa imbunatatiti oferta.

In trecut, firmele puteau obtine aceste informatii numai din sondaje si focus-grupuri costisitoare. Acum, cu ajutorul social media, aveti ocazia sa aflati parerea clientilor mult mai repede si cu mai putini bani.

4. Completeaza serviciile post-vanzare.
O problema importanta cu care se lupta multe afaceri este cum sa asigure serviciul post-vanzare pentru clienti. In multe cazuri, dupa ce vanzarea a avut loc, este imposibil sa mai contactati clientii. 

O solutie pentru aceasta problema este social media, prin intermediul careia le aratati clientilor ca sunteti disponibili si
ca puteti fi abordat cu usurinta pentru a raspunde la intrebari.

Social media a devenit un instrument important de marketing care poate aduce avantaje importante pentru unele afaceri. Folosit asa cum trebuie, va ajuta sa imbunatatiti oferta, sa atrageti mai multi clienti si sa obtineti venituri mai mari.

 


Tags: social mediaafacereafaceripromovaremici afaceri

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 2 voturi.

Articole conexe

Succes in afaceri: TikTok Now

de Bianca Tila
22 Sep 2022
TikTok isi continua ascensiunea, desi noua optiune lansata este o copie fidela a aplicatiei BeReal, TikTok Now se numara printre cele mai populare...

Magazin online. Promovarea prin Social Media

de Idei de afaceri
24 Oct 2023
Platformele sociale tind sa aiba o influenta tot mai mare in eCommerce-ul de astazi, principalul factor fiind increderea in recomandarea unui produs...

Facebook introduce reguli noi pentru afaceri

de Florin Amariei
07 Ian 2021
Reteaua sociala Facebook introduce o serie de reguli noi pentru afaceri, printre care se numara si renuntarea la like-uri. Schimbarile la paginile...

Afacerile pe care Facebook le va prioritiza in Europa

de Florin Amariei
09 Apr 2019
Nicola Mandelsohn, responsabila Facebook pentru intreaga Europa, spune ca urmeaza cateva schimbari drastice pe care compania si le asuma si vorbeste...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]