Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Sase greseli de networking pe care le fac intreprinzatorii - II

de Andreea Rada 23 Mai. 2011 3990
5 din 1 vot
RATING UTILIZATORI
59% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Citeste partea a II-a a articolului "Sase greseli de networking pe care le fac intreprinzatorii".

•    Neputinta de a externaliza

Se pare ca aceasta este una dintre cele mai mari greseli pe care le fac intreprinzatorii zilelor noastre: nu reusesc sa externalizeze anumite servicii.

Daca vei sta ore intregi in fata calculatorului pentru a aduce la zi contul tau de Facebook sau Twitter, sau pentru a crea un blog pentru companie, atunci vei putea spune cu usurinta ca ai pierdut foarte multi bani. Timpul tau este foarte valoros, asa ca de ce sa nu pui pe cineva sa faca asta?

Probabil ca acum te vei gandi: "Pai cum mai sunt retelele de socializare instrumente ieftine de marketing daca trebuie sa platesc pentru asta?", nu trebuie sa dramatizezi, trebuie doar sa analizezi putin situatia.

Cu siguranta vei gasi un student doritor sa activeze intr-o companie si care nu numai ca va fi dispus sa se ocupe de conturile tale, dar o va face si in cunostinta de cauza, sau poate ai o ruda care nu are un loc de munca si careia i-ar face placere sa te ajute. Solutii sunt, trebuie doar sa le cauti.

•    Greseala de a te gandi la "Networking" ca la o sarcina de serviciu


In zilele noastre departamentul de comunicare trebuie sa fie unul foarte bine dezvoltat, tu trebuie sa acorzi o importanta deosebita modului in care reusesti sa comunici cu piata tinta.

Asta nu inseamna ca trebuie sa aloci mai mult timp decat este necesar socializarii, nu trebuie sa pierzi ore intregi cu asta, pentru ca nu vei reusi decat sa iti neglijezi celelalte sarcini care fac afacerea ta sa functioneze.

Orice lucru trebuie facut cu masura, asa ca pentru a avea succes incearca sa iti stabilesti foarte bine prioritatile, incearca sa iti faci un program si sa il urmezi intocmai chiar si cand vine vorba de socializare.

•    Nu confunda colaboratorii cu clientii

Intreprinzatorii vor socializa intotdeauna foarte bine cu alti intreprinzatori. Atunci cand vei avea avea un cont pe una din retelele de socializare, primii care iti vor raspunde vor fi cei care traiesc in acelasi mediu cu tine.

Desi este foarte important sa faci schimb de idei si de experienta cu cei din acelasi domeniu, nu trebuie sa te opresti la asta, este gresit sa le acorzi mai multa atentie decat propriilor clienti.

Vei putea sa socializezi astfel la sfarsitul zilei, iar in timpul programului concentreaza-te asupra celor care iti pot aduce beneficii reale afacerii tale. Experienta altora iti poate fi intr-adevar de foarte mare folos, dar cu siguranta nu iti va aduce acelasi profit pe care ti-l vor aduce clientii.

Click aici pentru partea I.


Tags: intreprinzatoriretele de socializareinstrumente de marketing

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]