Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

10 legi ale marketingului in social media

de
1748 1 10 Mar. 2011
Social media


67% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
35% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
47% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Pentru cei care abia si-au inceput o afacere, acesta este un ghid pentru construirea brandului si pentru cresterea profitului. Avand puterea content-ului si al marketingului in social media te pot ajuta sa iti cresti publicul si baza de date cu clienti intr-un mod impresionant. Dar sa incepi fara nicio experienta sau fara cunostinte poate fi periculos.

Este vital sa intelegi fundamentele marketingului in social media. De la maximizarea calitatii pana la cresterea punctelor tale de intrare in online, respectarea acestor 10 legi te va ajuta sa construiesti o baza care iti va servi clientii, brandul si - poate cel mai important - profitul.

1. Legea ascultarii
Succesul in social media si marketingul contentului necesita mai multa ascultare si mai putina vorba. Citeste contentul online al targetului tau si alatura-te la discutii pentru a afla ce este important pentru ei. Numai asa poti crea content si poti incepe conversatii care adauga mai degraba valoare decat dezordine in vietile lor.

2. Legea concentrarii
Este mai bine sa te specializezi pe ceva decat sa fii bun la toate. Social media foarte targetata si strategiile de marketing de content au ca scop construirea unui brand puternic, care are o sansa mai mare de a reusi decat o strategie mai ampla care incearca sa fie buna la orice si pentru oricine.

3. Legea calitatii
Calitatea pacaleste cantitatea. Este mai bine sa ai 1.000 de vizitatori online care citesc, dau mai departe si vorbesc despre continutul tau cu prietenii lor, decat 10.000 de vizitatori care dispar dupa prima conectare cu tine.
 
4. Legea rabdarii
Succesul pe care il au social media si marketingul contentului nu s-a intamplat peste noapte. Este foarte probabil sa ai nevoie de un anagajament pe termen lung pana cand vor aparea rezultatele. 

5. Legea impartasirii informatiilor
Daca apari in publicatii extraordinare, daca ai content de calitate si daca muncesti pentru a-ti construi o baza de date online de calitate, acestia vor da mai departe ceea ce afla despre tine prietenilor de pe Twitter, Facebook, LinkedIn, bloguri si altele.

Acest lucru plus discutiile pe tema contentului tau iti deschid noi porti pentru motoarele de cautare precum Google pentru a fi gasit dupa cuvintele cheie. Aceste intrari pot duce la sute sau mii de modalitati prin care oamenii sa te gaseasca in online.

6. Legea influentei


Lavanda: cultura profitabila in 2017
Lavanda: cultura profitabila in 2017

Vezi detalii

Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Afacere la cheie cu flori in ghiveci

Vezi detalii

Ghid practic pentru realizat felicitari de lux
Ghid practic pentru realizat felicitari de lux

Vezi detalii




Petrece timp sa-i gasesti pe cei care influenteaza piata ta online, care au public de calitate si care sunt interesati de produsele, serviciile si afacerea ta. Ia legatura cu acei oameni si incearca sa construiesti relatii cu ei.

Daca acestia observa ca esti o sursa interesanta de informatii ajutatoare, s-ar putea sa trimita mai departe contentul tau catre cei care ii urmaresc pe ei, ceea ce te-ar pune pe tine si afacerea ta in fata unui public cu totul nou.
 
7. Legea valorii
Daca petreci mult timp pe retelele de socializare promovandu-ti produsele si serviciile, oamenii vor inceta sa te mai asculte. Trebuie sa adaugi valoare conversatiei. Concentreaza-te mai putin pe conversatii de promovare, si mai mult pe crearea contentului bun si pe dezvoltarea relatiilor cu cei care influenteaza mediul online din zona ta. In timp, acei oameni vor deveni cei care iti vor face reclama de tip word-of-mouth pentru afacerea ta.

8. Legea aprecierii
Nu ai ignora pe cineva care ajunge la tine in persoana, asa ca nu-i ignora nici pe cei care te contacteaza online. Construirea relatiilor este una dintre cele mai importante parti ale marketingului din social media de succes, asa ca apreciaza fiecare persoana care ajunge la tine, indiferent cum.

9. Legea accesibilitatii
Nu publica content ca apoi sa dispari. Fii disponibil pentru publicul tau. Asta inseamna ca ai nevoie sa publici mult content si sa participi la conversatii. Cei care te urmaresc online pot fi suspicioasi si nu vor ezita sa te inlocuiasca daca dispari pentru cateva saptamani sau luni.

10. Legea reciprocitatii
Nu te poti astepta ca altii sa dea mai departe contentul tau si sa vorbeasca despre tine daca tu nu faci acelasi lucru pentru ei. Asa ca, o parte din timpul pe care il petreci pe retelele de socializare ar trebui sa il acorzi sa dai mai departe stirile altora si sa comentezi despre contentul publicat de altii.


 



Tags: social mediamarketing

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

10 legi ale marketingului in social media
Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Industriile si tendintele din social media marketing

de Idei De Afaceri
31 Aug 2017
Puterea retelelor de socializare pentru mixul de marketing si de comunicare este evidenta. In ultimii 7 ani transformarile din acest domeniu au fost...

2 beneficii ale promovarii afacerii in social media

de Codrina Laiu
09 Iun 2016
Social media este ca o carte deschisa. Daca cineva te place, atunci este grozav pentru ca toata lumea poate sti acest lucru. Cum poti folosi acest...

5 atuuri oferite de promovarea afacerilor in social media

de Cosmin Enescu
31 Mai 2016
Specialistii in mediul on-line sustin ca social media are cateva caracteristici de baza, si mai multe beneficii pentru promovarea afacerilor, demne...

6 categorii social media. Tu ce alegi?

de Codrina Laiu
26 Mai 2016
Social media este vazuta ca o multitudine de site-uri si aplicatii online sau mobile ce incurajeaza schimbul de informatii si crearea de continut de...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

investitii

Intrebare: suntem o firma de investitii finaciare BITCOIN TRADING platim clienti cu 12% pe luna daca depune bani la firma noastra cu contract legal si fara clauze bani depusi se pot returna in termen de 5 zile daca clientul decide sa inchida contractul minim de investii este de 10.000 euro care noi oferim 12%

Raspuns: Posibila colaborare, lasati o adresa de mail.  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii1 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!
Calin Totan 2011-03-16 20:58:08
Buna ziua.

Primesc emailuri de la dumneavoastra de vreo cativa ani deja. Deoarece la un moment dat contineu informatii redundante (aceeasi afacere cu melci sau ciuperci la infinit) nu am mai citit mailurile.
Lucrurile s-au schimbat cand am primit mesajul in care a fost promovat acest articol. La fel mi-a parut interesant video-ul despre afacerea cu terenuri sportive de inchiriat.
Remarc faptul ca ati inceput sa oferiti din nou informatii utile. Felicitari.

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton