Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

3 strategii zilnice pentru un marketing social eficient

de
2303 0 30 Ian. 2015
Social media


37% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
46% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
29% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Numarul actiunilor si a obiectivelor sugerate pe care managerii in social media trebuie sa le ia in calcul poate parea de-a dreptul coplesitor. Nu doar ca trebuie sa updatezi zeci de profiluri diferite in fiecare zi, dar trebuie sa te conectezi cu potentiali noi clienti si sa monitorizezi statusul brandului companiei astfel incat sa solutionezi orice mentiune negativa pe care o intalnesti. Pe langa toate acestea, sunt multe alte probleme care asteapta rezolvare.

Pentru a evita sa devii coplesit si incapabil sa faci un lucru bun pana la capat, refocuseaza-ti eforturile catre obiceiuri care presupun indeplinirea unor sarcini de care te poti achita cu succes. Actionand astfel, acest lucru te va ajuta sa creezi o perceptie pozitiva asupra propriului brand si sa atragi noi clienti, fara a te afla in fata unor situatii a caror rezolvare iti consuma toata energia.

1. Conecteaza-te la profilurile tale de pe retelele sociale
In calitate de manager de social media, primul lucru pe care trebuie sa il faci zilnic este sa te loghezi pe toate profilurile de care esti raspunzator. Desi pare un sfat inutil pentru ca poate parea logic sa faci asta, multe companii isi creeaza profiluri pe retelele sociale pe care ulterior le abandoneaza, multumindu-se cu simplul fapt ca acestea exista.

Astfel, indiferent daca este vorba despre Facebook, Twitter, Pinterest sau Google+, sau oricare alta retea de socializare, primul lucru pe care trebuie sa il faci este sa accesezi aceste pagini. Odata conectat, vei fi capabil sa iti indeplinesti obiectivele propuse pentru acea zi, toate cu rol important in industria social media.

2. Raspunde interactiunilor directe din partea celor conectati la pagina ta Unul dintre cele mai importante lucruri pe care poti sa le faci cu ajutorul retelelor sociale este sa raspunzi mesajelor tuturor celor conectati la propria pagina, indiferent ca sunt followeri sau fani.

Aceste mesaje iti sunt transmise sub mai multe forme, precum:
- Mesaje pe Facebook
- Postari pe peretele Facebook
- Statusuri sau taguri in poze pe Facebook
- Mesaje directe pe Twitter (DMs)
- Raspunsuri care includ „@” pe Twitter

3 culturi profitabile - Goji, Merisoare, Aronia
3 culturi profitabile - Goji, Merisoare, Aronia

Vezi detalii

Propriul meu plan de afaceri
Propriul meu plan de afaceri

Vezi detalii

Ferma ecologica de gaini Brahma
Ferma ecologica de gaini Brahma

Vezi detalii




3. Postarea unor mesaje care stimuleaza conversatia
Dupa ce ai raspuns fiecarui mesaj primit la ultima logare, acorda-ti cateva minute pentru a posta statusuri sau mesaje menite sa incurajeze interactiunea intre cei care iti urmaresc pagina. Poti face urmatoarele:
- Lanseaza o intrebare care sa provoace
- Distribuie un articol de blog interesant
- Comenteaza pe tema unei stiri actuale
- Posteaza un citat inspirational sau o imagine
- Cere parerea celor aflati pe pagina ta in legatura cu produsele sau serviciile specifice pe care compania ta le ofera.

Odata create aceste mesaje, ofera o forma clara mesajului, astfel incat acesta sa atraga cat mai multa implicare din partea utilizatorilor care sunt oricum „bombardati” cu foarte multa informatie zi de zi.

Folosirea unor sintagme precum “Spune ce crezi despre” sau “ exprima-ti parerea intr-un comentariu” pot reprezenta elemente care ii confera paginii tale un caracter mai prietenos si mai stimulant pentru potentialii fani.



Tags: marketingsocial mediaobiectiveclienti

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

3 strategii zilnice pentru un marketing social eficient
Rating:
Nota: 5 din 1 voturi

Articole conexe

2 beneficii ale promovarii afacerii in social media

de Codrina Laiu
09 Iun 2016
Social media este ca o carte deschisa. Daca cineva te place, atunci este grozav pentru ca toata lumea poate sti acest lucru. Cum poti folosi acest...

5 atuuri oferite de promovarea afacerilor in social media

de Cosmin Enescu
31 Mai 2016
Specialistii in mediul on-line sustin ca social media are cateva caracteristici de baza, si mai multe beneficii pentru promovarea afacerilor, demne...

6 categorii social media. Tu ce alegi?

de Codrina Laiu
26 Mai 2016
Social media este vazuta ca o multitudine de site-uri si aplicatii online sau mobile ce incurajeaza schimbul de informatii si crearea de continut de...

Cum sunt folosite retelele social media de afacerile din Romania?

de Nita Alina
10 Feb 2016
Conform unui studiu al EY Romania, realizat in 2015, cel mai mare procent de respondenti (23%) foloseste retelele de socializare pentru activitati de...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Planul de marketing pentru firma ta

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Caut partener-investitor mobilier pictat

Intrebare: Caut o persoana interesata de a investi sau a deveni partener pentru mobilier pictat si reconditionat, un partener care sa detina un spatiu de lucru, pot contribui cu o parte de ordin financiar si la executia picturii pe mobilier, reconditionare, sau design pentru mobilier.Preferabil din judetul Cluj, municipiul Cluj-Napoca, Turda, Campia-Turzii.

Raspuns: Özel yatırımcılar Grup özel yatırımcılar karlı iş...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Planul de marketing pentru firma ta
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Planul de marketing pentru firma ta"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton