7 greseli pe care antreprenorii le fac pe LinkedIn
1738
0
25 Aug. 2014
Social media
61% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes
5
din 1 vot
din 1 vot
RATING UTILIZATORI
LinkedIn este numita si "cea mai larga retea profesionala din lume" si s-a pozitionat ca una dintre cele mai mari 3 proprietati must-play din social media. Pentru persoanele care cauta sa isi extinda influenta si reteaua, obiective importante mai ales pentru antreprenori si startup-uri, LinkedIn este o platforma importanta, care trebuie luata in considerare.
Aceasta retea sociala nu numai ca ofera cele mai recente informatii relevante pentru industrie si jucatori, dar permite membrilor sa isi prezinte realizarile si gandirea de leadership, care ar fi putut fi lasate intr-un birou sau pe un blog personal.
La fel de important este ca multi antreprenori si start-up-uri fac greseli. Aici sunt prezentate 7 greseli si sfaturi in privinta utilizarii platformei LinkedIn.
1. Nu esti pe LinkedIn
Chiar daca sistemul raporteaza mai mult de 250 de milioane de utilizatori din intreaga lume, LinkedIn a dobandit reputatia ca fiind, in primul rand, un instrument pentru cei care cauta locuri de munca. Aceasta platfortma este considerata un fel de baza de date online de CV-uri. De aceea, multi antreprenori nu o vad ca pe un instrument de marketing si de creare de retele la fel cum vad Facebook, de exemplu. Unii ii acorda o valoare mica, iar altii il evita total. Asta este o greseala. In primul rand, daca nu esti deja pe LinkedIn, trebuie sa iti faci cont neaparat.
2. Sa ai un profil gol sau imprastiat
Inscrierea nu este suficienta, nu lasa lucrurile goale. Avand in vedere ca intregul sistem este conceput pentru a conecta oamenii, este bine sa le spui oamenilor cat mai multe despre tine. Nu trebuie sa adaugi doar ceea ce faci acum, ci si ceea ce ai facut in trecut, cu cine si la ce scoala ai fost. Daca ai nevoie de ajutor in completarea profilului, obtine-l. Pentru un antreprenor, spatiile goale din profilul de LinkedIn este ca si cum ar lasa banii pe masa.
3. Nu te conectezi la grupuri
Chiar si utilizatorii cu profiluri robuste nu profita pe deplin de grupurile platformei. Grupurile sunt locurile unde se afla expertii, insiderii si clientii. Acolo vei gasi oameni pe care doresti sa ii cunosti si te pot gasi persoanele cunoscute. Daca nu esti intr-un grup care ti se potriveste si unde sa gasesti oamenii care te intereseaza, creeaza chiar tu unul. Nu numai ca va rezolva problema, dar este o modalitate buna pentru a demonstra problemele de leadership si piata.
4. Ignori influencerii
O parte a procesului de maturare LinkedIn este instrumentul de stiri – Pulse – o modalitate usoara de a gasi, urmari si a te conecta cu liderii care conteaza pentru tine si afacerea ta.
5. Postezi prea putin
Cu mai mult de 60 de milioane de vizitatori lunar, LinkedIn are o raza de actiune egala sau poate chiar mai mare decat multe institutii media de top. Si crearea unor caracteristici care conecteaza inseamna pentru continutul tau ca este mult mai probabil sa fie vazut de oamenii care conteaza. Daca produci continut relevant pentru afacerea ta, postarea acestuia pe LinkedIn este o idee buna. Si daca ai capacitatea de a dezvolta continut exclusiv pentru LinkedIn, este si mai bine.
6. Sa o faci personal
Daca ai de gand sa postezi continut pe LinkedIn, asa cum ar trebui, nu o face personal. Aceasta este o greseala pe care o fac unii antreprenori. LinkedIn nu este Facebook, este un instrument de afaceri. Asa ca fotografiile cu pisica sau unele comentarii ar trebuie evitate. Continutul profilului tau trebuie sa fie despre afacere, ideile tale si piata in care activezi.
7. Vanzarea
Nu vinde pe LinkedIn. Aceasta platforma ar trebui sa fie folosita ca una de thought-leadership, stiri din industrie si anunturi profesionale. In plus, te poti vinde pe tine ca fiind un membru bun al comunitatii si poti sa oferi opiniile tale de expert, care sunt importante pentru oamenii care conteaza pentru tine.
Sursa: inc.com
Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Votati articolul
Nota: 5 din 5 - 1 vot.Articole conexe
De ce sunt importante retelele de socializare la inceputul afacerii
de Camelia Diaconu
23 Apr 2018
Te-ai gandit pana acum cat de important este mediul online pentru afacerea ta? Cum te poate ajuta o retea de socializare sa iti promovezi cat mai...
Industriile si tendintele din social media marketing
de Idei De Afaceri
31 Aug 2017
Puterea retelelor de socializare pentru mixul de marketing si de comunicare este evidenta. In ultimii 7 ani transformarile din acest domeniu au fost...
2 beneficii ale promovarii afacerii in social media
de Codrina Laiu
09 Iun 2016
Social media este ca o carte deschisa. Daca cineva te place, atunci este grozav pentru ca toata lumea poate sti acest lucru. Cum poti folosi acest...
5 atuuri oferite de promovarea afacerilor in social media
de Cosmin Enescu
31 Mai 2016
Specialistii in mediul on-line sustin ca social media are cateva caracteristici de baza, si mai multe beneficii pentru promovarea afacerilor, demne...
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

- Intrebarea zilei
Parteneriat in domeniul productiei de mobilier din lemn masiv
Intrebare: Buna ziua,
Caut un partener pentru dezvoltarea unei afaceri in domeniul productiei de mobilier modern din lemn masiv. De dorit este ca partenerul sa se implice atat financiar cat si managerial, in special pe partea de marketing.
Biomobila SRL are ca domeniu de activiate productia de mobilier de lemn masiv cu finisaje ecologice. Pana in prezent au fost produse piese de mobilier unicat cu design propriu sau cu designul clientului. Pentru vizualizarea catorva piese de mobilier produse se poate accesa pagina de facebook: biomobila &biojucarii.
Raspuns: Avem soluții de finanțare pentru nevoile dvs. de afaceri mici și mijlocii; Fonduri de... [citeste tot raspunsul aici]
Intrebare: Buna ziua,
Caut un partener pentru dezvoltarea unei afaceri in domeniul productiei de mobilier modern din lemn masiv. De dorit este ca partenerul sa se implice atat financiar cat si managerial, in special pe partea de marketing.
Biomobila SRL are ca domeniu de activiate productia de mobilier de lemn masiv cu finisaje ecologice. Pana in prezent au fost produse piese de mobilier unicat cu design propriu sau cu designul clientului. Pentru vizualizarea catorva piese de mobilier produse se poate accesa pagina de facebook: biomobila &biojucarii.
Raspuns: Avem soluții de finanțare pentru nevoile dvs. de afaceri mici și mijlocii; Fonduri de... [citeste tot raspunsul aici]
Citeste Raportul Special GRATUIT

Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
Idei de AFACERI 2018
- Ferma pentru cresterea melcilor
- Top 10 cele mai simple si profitabile afaceri in agricultura
- Afaceri la domiciliu cu bani putini
- Ferma piscicola de pastrav, somn, salau - o afacere cu profit substantial!
- Cele mai accesibile 10 afaceri care pot fi demarate cu mai putin de 500 de euro
- Colectia de Idei de Afaceri
- Paulownia - o afacere din care sa castigi 30.000 euro/ha chiar din cel de-al 3-lea an!
- Idei de Afaceri: Cultivarea ciupercilor Champignon - Considerata de multi afacerea deceniului!
- Idei de Afaceri: Secretul unei afaceri la cheie de succes - Ferme piscicole in sistem familial
- Shaormerie - afacerea care se hraneste si creste din apetitul clientului!
- Afacerea perfecta pentru tine? O cafenea!
- Ghid practic de amenajari interioare pentru birouri si locuinte
- Castiga 31.700 euro pe an din cultivarea ciupercilor Pleurotus!
- Colectia Afaceri la Cheie
- Castiga 27.500 euro pe an din cultivarea legumelor ecologice!
- Castiga 2.750 euro pe luna din lumanari decorative!
- Castiga 17.500 euro pe an din propria pensiune turistica!
- Cea mai buna afacere din Romania in 2011! Castiga 20.000 de euro din cresterea plantelor medicinale si aromatice in sistem ecologic!
- O afacere profitabila fara bataie de cap
- O afacere profitabila pe timp de criza: fabricuta de ambalaje
Descarca Alerta
Afaceri la cheie
- Cresterea prepelitelor: cum poti demara aceasta afacere cu doar 300 lei. Detalii aici
- Ai la dispozitie un teren de dimensiuni mici? Lavanda este cultura ideala. Click aici
- Incepe propria afacere in agricultura: iata cei 3 arbusti care te pot imbogati: Goji, Merisoare si Aronia. Click aici
- Cum sa intocmesti propriul plan de afaceri: modele editabile, sfaturi si atentionari
- Cresterea gainilor Brahma, o afacere simpla si profitabila in 2017. Detalii aici
- Cum sa infiintezi o livada de pomi fructiferi. Afla secretele afacerii
- Cum sa faci bani in agricultura: tot ce trebuie sa stii despre cultura de sofran. Click aici
Comentarii0 comentarii