Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

7 greseli pe care antreprenorii le fac pe LinkedIn

de
1582 0 25 Aug. 2014
Social media


39% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
52% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

LinkedIn este numita si "cea mai larga retea profesionala din lume" si s-a pozitionat ca una dintre cele mai mari 3 proprietati must-play din social media. Pentru persoanele care cauta sa isi extinda influenta si reteaua, obiective importante mai ales pentru antreprenori si startup-uri, LinkedIn este o platforma importanta, care trebuie luata in considerare.


Ferma ecologica de gaini Brahma
Ferma ecologica de gaini Brahma

Vezi detalii

Lavanda: cultura profitabila in 2017
Lavanda: cultura profitabila in 2017

Vezi detalii

Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Afacere la cheie cu flori in ghiveci

Vezi detalii



 
Aceasta retea sociala nu numai ca ofera cele mai recente informatii relevante pentru industrie si jucatori, dar permite membrilor sa isi prezinte realizarile si gandirea de leadership, care ar fi putut fi lasate intr-un birou sau pe un blog personal.
 
La fel de important este ca multi antreprenori si start-up-uri fac greseli. Aici sunt prezentate 7 greseli si sfaturi in privinta utilizarii platformei LinkedIn.
 
1. Nu esti pe LinkedIn
Chiar daca sistemul raporteaza mai mult de 250 de milioane de utilizatori din intreaga lume, LinkedIn a dobandit reputatia ca fiind, in primul rand, un instrument pentru cei care cauta locuri de munca. Aceasta platfortma este considerata un fel de baza de date online de CV-uri. De aceea, multi antreprenori nu o vad ca pe un instrument de marketing si de creare de retele la fel cum vad Facebook, de exemplu. Unii ii acorda o valoare mica, iar altii il evita total. Asta este o greseala. In primul rand, daca nu esti deja pe LinkedIn, trebuie sa iti faci cont neaparat.
 
2. Sa ai un profil gol sau imprastiat
Inscrierea nu este suficienta, nu lasa lucrurile goale. Avand in vedere ca intregul sistem este conceput pentru a conecta oamenii, este bine sa le spui oamenilor cat mai multe despre tine. Nu trebuie sa adaugi doar ceea ce faci acum, ci si ceea ce ai facut in trecut, cu cine si la ce scoala ai fost. Daca ai nevoie de ajutor in completarea profilului, obtine-l. Pentru un antreprenor, spatiile goale din profilul de LinkedIn este ca si cum ar lasa banii pe masa.
 
3. Nu te conectezi la grupuri
Chiar si utilizatorii cu profiluri robuste nu profita pe deplin de grupurile platformei. Grupurile sunt locurile unde se afla expertii, insiderii si clientii. Acolo vei gasi oameni pe care doresti sa ii cunosti si te pot gasi persoanele cunoscute. Daca nu esti intr-un grup care ti se potriveste si unde sa gasesti oamenii care te intereseaza, creeaza chiar tu unul. Nu numai ca va rezolva problema, dar este o modalitate buna pentru a demonstra problemele de leadership si piata.
 
4. Ignori influencerii
O parte a procesului de maturare LinkedIn este instrumentul de stiri – Pulse – o modalitate usoara de a gasi, urmari si a te conecta cu liderii care conteaza pentru tine si afacerea ta. 
 
5. Postezi prea putin
Cu mai mult de 60 de milioane de vizitatori lunar, LinkedIn are o raza de actiune egala sau poate chiar mai mare decat multe institutii media de top. Si crearea unor caracteristici care conecteaza inseamna pentru continutul tau ca este mult mai probabil sa fie vazut de oamenii care conteaza. Daca produci continut relevant pentru afacerea ta, postarea acestuia pe LinkedIn este o idee buna. Si daca ai capacitatea de a dezvolta continut exclusiv pentru LinkedIn, este si mai bine. 
 
6. Sa o faci personal
Daca ai de gand sa postezi continut pe LinkedIn, asa cum ar trebui, nu o face personal. Aceasta este o greseala pe care o fac unii antreprenori. LinkedIn nu este Facebook, este un instrument de afaceri. Asa ca fotografiile cu pisica sau unele comentarii ar trebuie evitate. Continutul profilului tau trebuie sa fie despre afacere, ideile tale si piata in care activezi.
 
7. Vanzarea
Nu vinde pe LinkedIn. Aceasta platforma ar trebui sa fie folosita ca una de thought-leadership, stiri din industrie si anunturi profesionale. In plus, te poti vinde pe tine ca fiind un membru bun al comunitatii si poti sa oferi opiniile tale de expert, care sunt importante pentru oamenii care conteaza pentru tine.
 
Sursa: inc.com
 


Tags: afaceriantreprenorilinkedinretele socialesocial mediasfaturi antreprenori

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

7 greseli pe care antreprenorii le fac pe LinkedIn
Rating:
Nota: 5 din 1 voturi

Articole conexe

2 beneficii ale promovarii afacerii in social media

de Codrina Laiu
09 Iun 2016
Social media este ca o carte deschisa. Daca cineva te place, atunci este grozav pentru ca toata lumea poate sti acest lucru. Cum poti folosi acest...

5 atuuri oferite de promovarea afacerilor in social media

de Cosmin Enescu
31 Mai 2016
Specialistii in mediul on-line sustin ca social media are cateva caracteristici de baza, si mai multe beneficii pentru promovarea afacerilor, demne...

6 categorii social media. Tu ce alegi?

de Codrina Laiu
26 Mai 2016
Social media este vazuta ca o multitudine de site-uri si aplicatii online sau mobile ce incurajeaza schimbul de informatii si crearea de continut de...

Un ajutor pentru afaceri - Instant Articles pe Facebook

de Idei De Afaceri
19 Apr 2016
Avand in vedere ca articolele de tip instant au, in medie, cu 20% mai multe click-uri decat link-urile obisnuite, Facebook a pus in practica un...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Planul de marketing pentru firma ta

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

unde gasesc finantare privata?

Intrebare: Buna seara,

Detin o afacere in domeniul agricol dar nu gasesc capital pentru dezvoltare acesteaia.
Tin sa va aduc la cunostinta ca nu doresc imprumuturi sau finantari din partea bancilor, cu dobanda exagerata si garantii imobiliare (insuficiente din punctul acetora de vedere chiar daca valoreaza dublu fata de capitalul dorit)
Doresc o finantare din partea unor oameni de afaceri, investitori privati sau grupuri de investitori etc. dar nu stiu unde sau cum as putea sa gasesc aceste persoane pentru a le propune ideea mea de dezvoltare.

Orice informatie este utila.

Multumesc !

Raspuns: Buna ziua. Rog mai multe detalii pe valilig@yahoo.co.uk.  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Planul de marketing pentru firma ta
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Planul de marketing pentru firma ta"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton