Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Ce sa faci si ce sa nu faci in retelele sociale?

de
1270 0 11 Apr. 2012
Social media


28% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
56% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Foloseste aceste sfaturi pentru a-ti optimiza timpul si a obtine maximul din eforturile online. Oamenii au tendinta de a intra online la ore intamplatoare si acceseaza site-uri aleatoare. Apoi ceva misterios se intampla continuum-ului spatiu-timp, si dintr-o data, trec 2 ore fara ca ei sa realizeze ceva in acest timp. Dar este destul de usor sa eviti sa cazi victima acestei capcane-formeaza-ti un plan si ramai la el!

Cheia succesului in mass-media este conturarea unei strategii care sa aiba in vedere cantitatea de timp pe care o dedici in fiecare zi eforturilor online de marketing. Daca iti planifici activitatile, folosesti unelte de economisire a timpului si te asiguri ca asteptarile tale ROI sunt rezonabile, vei avea o sansa buna sa triumfi in retelele sociale.

Gaseste reteaua sociala care ti se potriveste.

Tot ceea ce urmeaza depinde de acest punct. Si trebuie sa adaug, nu totul se invarte in jurul Facebook. Unele afaceri vor beneficia mai mult concentrandu-se pe retelele de nisa care poate ca au trafic mai redus, dar sunt orientate mai mult spre consumatorii brand-ului respectiv.

Planificarea te face eficient.

Intocmeste un program saptamanal care sa schiteze zilele si orele precise pe care le vei petrece in media sociala. Descopera ce e realistic si ce conteaza pentru compania ta si porneste de aici. Iata un exemplu de program saptamanal.

In fiecare zi: Postezi o actualizare la 9 a.m., una la 1 a.m. si inca una la 5 a.m.
In zilele de luni si miercuri: Dedici 10 minute raspunderii la comentarii si mesajelor directe la 10 a.m. si 3 p.m.
In zilele de marti si joi: Dedici 10 minute la 10 a.m. si 3 p.m. pentru a intoarce comentariile oamenilor si pentru a le multumi ca au mentionat compania sau ca au dat mai departe postarile tale.

Acesta este doar un exemplu, dar ar trebui cu siguranta sa-ti faci timp pentru elaborarea unei strategii de mass-media care se potriveste pentru tine.

Cultura de ricin. O investitie de succes in Romania
Cultura de ricin. O investitie de succes in Romania

Vezi detalii

Propriul meu plan de afaceri
Propriul meu plan de afaceri

Vezi detalii

Ferma ecologica de gaini Brahma
Ferma ecologica de gaini Brahma

Vezi detalii




Foloseste unelete de economisire a timpului.

Profita de varietatea uneltelor de mass-media care sunt destinate special pentru a-ti economisi timpul. De exemplu, site-uri precum ping.fm, www.seesmic.com si www.tweetdeck.com  te ajuta prin trimiterea actualizarilor catre multiple site-uri de retele sociale, incluzand Twitter si Facebook, cu un singur click.

Alte site-uri, precum atomkeep.com iti permit chiar sa legi mai multe conturi de Facebook si Twitter de catre o singura aplicatie desktop unde poti posta actualizarile tuturor profilelor, precum sa vezi si sa raspunzi postarilor prietenilor tai. Asta inseamna ca nu vei mai pierde timpul logandu-te pe mai multe retele sociale.

De asemenea, site-uri ca www.cotweet.com te lasa sa programezi actualizarile in avans, asa ca profilele tale vor updatate chiar daca nu esti online. Acesta este un instrument util atunci cand esti plecat.

Verfica-ti asteptarile ROI

Odata ce ai pus o strategie la punct, fara indoiala vei fi nerabdator sa vezi rentabilitatea investitiei in retelele sociale. Este foarte important sa tii minte un lucru: networking-ul are nevoie de timp. Decat sa te astepti la o crestere a vanzarilor, mai degraba ai spera ca oamenii sa interactioneze cu brand-ul tau.

Construirea relatiilor cu oamenii si asigurarea credibilitatii brand-ului tau nu se intampla peste noapte.

Daca reteaua ta a reusit sa adune adepti, dar  nu sunt conectati la brand-ul tau la nivel personal, nu vei avea succes. Mai degraba decat un numar mare de adepti, este mai important sa-ti creezi o retea de relatii stranse si semnificative. Poti face acest lucru fiind vizibil si conectat in conversatii. In timp, aceste activitati iti ofera credibilitate; care la randul sau, conduce la construirea brand-ului tau si a vanzarilor.
    
Tine minte ce nu trebuie sa faci.
    
Deci, ai invatat ce trebuie sa faci pentru a duce la bun sfarsit o campanie mass-media profitabila si eficace pentru afacerea ta, dar exista, de asemenea, unele lucruri pe care ar fi bine sa le eviti.
    
Mai jos sunt cele mai comune 5 greseli pe care oamenii le fac atunci cand vine vorba de retelele sociale.

    Petreci prea mult timp pe site-uri care iti plac si nu evaluezi pe deplin daca respectivul site este sau nu cel mai eficient pentru eforturile tale.
    Navighezi un site pentru “munca”, ca apoi sa fii distrat de postari interesante.
    Nu realizezi cand e timpul pentru a delega anumite responsabilitati mass-media unui consultant, agentie, sau pur si simplu altei persoane.
    Crearea unui blog, pagini de Facebook, LinkedIn sau Twitter pe care apoi nu le mentii populate - consistenta si continutul proaspat conteaza.
    Uiti ca mass-media consta in angajarea in conversatii si nu doar in vanzari.

Ivan Misner is founder and Chairman of BNI, a professional business networking organization headquartered in Upland, Calif. He is co-author, with Hazel Walker and Frank De Raffele, of Business Networking and Sex: Not What You Think (Entrepreneur Press, 2012).




Tags: social mediaroimass-mediafacebook

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Ce sa faci si ce sa nu faci in retelele sociale?
Rating:
Nota: 5 din 1 voturi

Articole conexe

Industriile si tendintele din social media marketing

de Idei De Afaceri
31 Aug 2017
Puterea retelelor de socializare pentru mixul de marketing si de comunicare este evidenta. In ultimii 7 ani transformarile din acest domeniu au fost...

2 beneficii ale promovarii afacerii in social media

de Codrina Laiu
09 Iun 2016
Social media este ca o carte deschisa. Daca cineva te place, atunci este grozav pentru ca toata lumea poate sti acest lucru. Cum poti folosi acest...

5 atuuri oferite de promovarea afacerilor in social media

de Cosmin Enescu
31 Mai 2016
Specialistii in mediul on-line sustin ca social media are cateva caracteristici de baza, si mai multe beneficii pentru promovarea afacerilor, demne...

6 categorii social media. Tu ce alegi?

de Codrina Laiu
26 Mai 2016
Social media este vazuta ca o multitudine de site-uri si aplicatii online sau mobile ce incurajeaza schimbul de informatii si crearea de continut de...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

investitii

Intrebare: suntem o firma de investitii finaciare BITCOIN TRADING platim clienti cu 12% pe luna daca depune bani la firma noastra cu contract legal si fara clauze bani depusi se pot returna in termen de 5 zile daca clientul decide sa inchida contractul minim de investii este de 10.000 euro care noi oferim 12%

Raspuns: Posibila colaborare, lasati o adresa de mail.  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton