Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Cine are nevoie de MySpace in afaceri?

de
1212 0 20 Iul. 2011
Social media


28% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
56% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

MySpace este excelent pentru crearea unei prezente bune in afaceri, mai ales atunci cand discutam de afaceri care implica o doza puternica de creativitate si care ofera produse si servicii catre audiente cu varste reduse, consumatori tineri. MySpace este asemanator cu Bebo, cu Facebook si cu restul retelelor de social media, insa se adreseaza tinerilor, in exclusivitate.

In acest sens, proprietarii de afaceri pot folosi MySpace pentru obtinerea de informatii utile pentru demararea, imbunatatirea sau dezvoltarea afacerilor personale.

MySpace este un website care aduce in sprijinul utilizatorilor o sumedenie de aplicatii folositoare. Utilizatorii isi creeaza un cont, isi stilizeaza o pagina in totalitate si intra in discutii cu alti useri. Pentru a putea ajunge la utilizatorii pe care doriti sa ii cooptati ca si consumatori din setul specific afacerii dvs trebuie sa fiti o persoana de varsta lor, cu acelasi limbaj, sa detineti abilitatea de a va construi o pagina care sa fie pe gustul lor si un soundtrack de fundal potrivit.

Cel mai mult, MySpace se pare ca este util celor care vin din domenii precum muzica si moda. Mai mult, MySpace este pretabil oricarui brand care se vrea „cool” si in trenduri pentru cei cu varste cuprinse intre 16 si 24. Antreprenorii trebuie sa detina abilitatea de a vorbi pe limba lor, de a extrage date utile pe care sa le foloseasca in cadrul strategiilor de marketing si advertising si in cadrul strategiilor de lansare de noi produse pe baza trendurilor existente.

MySpace este vazut, la fel ca si Bebo ca un serviciu mai putin de impact, fara o pregananta aparte in mediul profesional, insa el este o posibila rampa de lansare pentru multe afaceri mici.
Marketing-ul viral este una dintre cele mai puternice metode de promovare a produselor si serviciilor unei afaceri, iar MySpace este un loc excelent unde se nasc componentele video virale.

Per total, expertii ne recomanda sa lasam MySpace pentru afacerile din industria modei si a muzicii. Profesionistii si antreprenorii din aceste domenii isi pot extrage informatii importante referitoare la ce se poarta in fashion-ul vestimentar, in materie de muzica, atitudini, gusturi samd).


Trucuri si sfaturi pentru livada ta de vis
Trucuri si sfaturi pentru livada ta de vis

Vezi detalii

Cultura de sofran
Cultura de sofran

Vezi detalii

Ferma ecologica de gaini Brahma
Ferma ecologica de gaini Brahma

Vezi detalii







Tags: myspace afaceriafaceri micisocial media

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Cine are nevoie de MySpace in afaceri?
Rating:
Nota: 5 din 1 voturi

Articole conexe

Industriile si tendintele din social media marketing

de Idei De Afaceri
31 Aug 2017
Puterea retelelor de socializare pentru mixul de marketing si de comunicare este evidenta. In ultimii 7 ani transformarile din acest domeniu au fost...

2 beneficii ale promovarii afacerii in social media

de Codrina Laiu
09 Iun 2016
Social media este ca o carte deschisa. Daca cineva te place, atunci este grozav pentru ca toata lumea poate sti acest lucru. Cum poti folosi acest...

5 atuuri oferite de promovarea afacerilor in social media

de Cosmin Enescu
31 Mai 2016
Specialistii in mediul on-line sustin ca social media are cateva caracteristici de baza, si mai multe beneficii pentru promovarea afacerilor, demne...

6 categorii social media. Tu ce alegi?

de Codrina Laiu
26 Mai 2016
Social media este vazuta ca o multitudine de site-uri si aplicatii online sau mobile ce incurajeaza schimbul de informatii si crearea de continut de...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

unde gasesc finantare privata?

Intrebare: Buna seara,

Detin o afacere in domeniul agricol dar nu gasesc capital pentru dezvoltare acesteaia.
Tin sa va aduc la cunostinta ca nu doresc imprumuturi sau finantari din partea bancilor, cu dobanda exagerata si garantii imobiliare (insuficiente din punctul acetora de vedere chiar daca valoreaza dublu fata de capitalul dorit)
Doresc o finantare din partea unor oameni de afaceri, investitori privati sau grupuri de investitori etc. dar nu stiu unde sau cum as putea sa gasesc aceste persoane pentru a le propune ideea mea de dezvoltare.

Orice informatie este utila.

Multumesc !

Raspuns: Buna ziua. Rog mai multe detalii pe valilig@yahoo.co.uk.  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton