Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Cum influenteaza retelele sociale deciziile de cumparare

de
898 0 25 Mar. 2014
Social media


59% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Societatea americana Invesp Soft, specializata in proiectarea de software destinat comerciantilor online, a selectat din surse media o serie de statistici relevante in privinta impactului pe care il au retelele sociale asupra deciziei de cumparare din partea consumatorilor:


  • 4 utilizatori de retele sociale din 10 au efectuat deja o achizitie dupa ce au sharuit sau au marcat ca favorit un produs pe Twitter, Facebook ori Pinterest.
  • 71% din consumatori sunt mai decisi sa faca o achizitie dupa o recomandare pe retelele sociale.

Social Media cu cea mai mare influenta asupra deciziei de cumparare

Facebook  30,8%
YouTube    27%
Linkedln    27%
Google+    20%
Pinterest    12%
Twitter        8%

Facebook ramane reteaua sociala cu cea mai mare influenta asupra deciziei de cumparare, inaintea YouTube sau LinkedIn, in vreme ce Twitter se situeaza pe pozitia a sasea.

Influenta retelelor sociale pe categorii de produse
Food and drink:         Pinterest 26%; Facebook 14%; Twitter 13%
Art & Design:              Pinterest 21%; Facebook 5%;   Twitter 9%

Propriul meu plan de afaceri
Propriul meu plan de afaceri

Vezi detalii

Lavanda: cultura profitabila in 2017
Lavanda: cultura profitabila in 2017

Vezi detalii

Ferma ecologica de gaini Brahma
Ferma ecologica de gaini Brahma

Vezi detalii




Gardening & Décor:  Pinterest 18%; Facebook 8%;   Twitter 8%
Fashion & Beauty:     Pinterest 17%; Facebook 22%; Twitter 18%
Tech & Electronics:   Pinterest 6%;   Facebook 25%; Twitter 34%
Altele:                           Pinterest 14%; Facebook26%;  Twitter 18%

Pinterest influenteaza mai mult deciziile de cumparare pentru produse alimentare si de arta iar Twitter si Facebook domina categoric in ceea ce priveste achizitionarea produselor electronice si tehnologice.

Procentajul utilizatorilor de social media care au cumparat un item dupa ce i-au dat share sau fave in retea
Facebook 38%
Pinterest 29%
Twitter    22%


Tags: comert electronicdecizie de cumpararesocial mediaretele sociale

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Cum influenteaza retelele sociale deciziile de cumparare
Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Industriile si tendintele din social media marketing

de Idei De Afaceri
31 Aug 2017
Puterea retelelor de socializare pentru mixul de marketing si de comunicare este evidenta. In ultimii 7 ani transformarile din acest domeniu au fost...

2 beneficii ale promovarii afacerii in social media

de Codrina Laiu
09 Iun 2016
Social media este ca o carte deschisa. Daca cineva te place, atunci este grozav pentru ca toata lumea poate sti acest lucru. Cum poti folosi acest...

5 atuuri oferite de promovarea afacerilor in social media

de Cosmin Enescu
31 Mai 2016
Specialistii in mediul on-line sustin ca social media are cateva caracteristici de baza, si mai multe beneficii pentru promovarea afacerilor, demne...

6 categorii social media. Tu ce alegi?

de Codrina Laiu
26 Mai 2016
Social media este vazuta ca o multitudine de site-uri si aplicatii online sau mobile ce incurajeaza schimbul de informatii si crearea de continut de...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

investitor pt magazin online viagra naturala

Intrebare: este cineva interesat sa pornim magazin online viagra naturala pe baza de caviar, ierburi afrodisiace si miere?
am exclusivitatea pt Romania de la producator. In Dubai cutia de 12 plicuri se vinde cu 100 euro. Am mostre. Performante sexuale -48 h!
detalii pe email:gloriana.windsor@hotmail.com
‭+40 (741) 625 152‬
multumesc!

Necesara o investitie de 10 mii euro.
Am know how, o sa punem si pe Emag etc


Raspuns: Buna seara, as vrea sa stiu de ce investitia necesita 10.000 ?. Se pot avea detalii?  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton