Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cum se castiga popularitate mai mare pentru o afacere?

de Adela Simonescu 04 Aug. 2011 3800
4 din 2 voturi
RATING UTILIZATORI
59% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Clientii roiesc in jurul produselor pentru care exista o popularitate mare, pentru produsele bine promovate si pentru care se duce vorba. Marketing-ul „din-gura-in-gura” sau marketing-ul „word-of-mouth” sunt unelte extrem de eficiente care ne popularizeaza afacerile, brand-urile, ne aduc niveluri nebanuite de vanzari si o reputatie solida. Cu toate acestea, demersurile pentru a ne castiga popularitatea presupun efort, munca de cercetare si creativitate.

Popularitatea si clientii noi se castiga atunci cand lucram intr-o comunitate de networking. Cu alte cuvinte, ne proiectam un network de profil prin intermediul marilor retele de socializare. Ce inseamna acest lucru? Inseamna ca stabilim conexiuni cu acei utilizatori care se mapeaza cu fidelitate pe modelul nostru ideal al clientului pe care il vizam atunci cand ne promovam serviciile sau produsele. Acestea sunt proiectate si gandite ca pentru acest clienti, vin cu solutii la promblemele, nevoile si dorintele sale.

In momentul in care ne adresam unei mase de utilizatori-clienti/utilizatori-potentiali clienti, ne cream o retea personala in mijlocul careia gravitam, in cadrul careia putem elibera continut care sa creeze un „buzz”, sa creeze o stare de popularitate. Din randul acestor conexiuni, se va duce vorba si ne putem castiga noi clienti interesati. Cu cat se elibereaza informatii mai de interes, noi, originale, atractive, cu atat unda de soc va fi mai larga si va coopta mai multi potentiali clienti.

Conditiile esentiale este sa detinem informatii pe care sa le comunicam, sa le comunicam pe limbajul celor cu care interactionam, sa detinem o natura sociala, comunicativa si sa prezicem nevoi si dorinte pe care ne permitem sa le acoperim.

O idee buna este sa veniti cu informatii legate de reduceri de pret, concursuri, tombole, chestionare cu oferire de cadouri samd. Orice beneficiu real pentru un utilizator sau o conexiune este ca mierea pentru urs. Pentru companie, aceasta solutie se va dovedi un pas bun daca procedati cu mare corectitudine in oferirea de cadouri, daca oferiti beneficii importante si daca reusiti sa va mapati mesajul pe modelul clientilor dvs de mesaje.




Tags: networkingretele socialepopularitate brandpopularitate afaceri

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 4 din 5 - 2 voturi.


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]