Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Cum se castiga popularitate mai mare pentru o afacere?

de
1164 0 04 Aug. 2011
Social media


39% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
52% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Clientii roiesc in jurul produselor pentru care exista o popularitate mare, pentru produsele bine promovate si pentru care se duce vorba. Marketing-ul „din-gura-in-gura” sau marketing-ul „word-of-mouth” sunt unelte extrem de eficiente care ne popularizeaza afacerile, brand-urile, ne aduc niveluri nebanuite de vanzari si o reputatie solida. Cu toate acestea, demersurile pentru a ne castiga popularitatea presupun efort, munca de cercetare si creativitate.

Popularitatea si clientii noi se castiga atunci cand lucram intr-o comunitate de networking. Cu alte cuvinte, ne proiectam un network de profil prin intermediul marilor retele de socializare. Ce inseamna acest lucru? Inseamna ca stabilim conexiuni cu acei utilizatori care se mapeaza cu fidelitate pe modelul nostru ideal al clientului pe care il vizam atunci cand ne promovam serviciile sau produsele. Acestea sunt proiectate si gandite ca pentru acest clienti, vin cu solutii la promblemele, nevoile si dorintele sale.

In momentul in care ne adresam unei mase de utilizatori-clienti/utilizatori-potentiali clienti, ne cream o retea personala in mijlocul careia gravitam, in cadrul careia putem elibera continut care sa creeze un „buzz”, sa creeze o stare de popularitate. Din randul acestor conexiuni, se va duce vorba si ne putem castiga noi clienti interesati. Cu cat se elibereaza informatii mai de interes, noi, originale, atractive, cu atat unda de soc va fi mai larga si va coopta mai multi potentiali clienti.

Conditiile esentiale este sa detinem informatii pe care sa le comunicam, sa le comunicam pe limbajul celor cu care interactionam, sa detinem o natura sociala, comunicativa si sa prezicem nevoi si dorinte pe care ne permitem sa le acoperim.

O idee buna este sa veniti cu informatii legate de reduceri de pret, concursuri, tombole, chestionare cu oferire de cadouri samd. Orice beneficiu real pentru un utilizator sau o conexiune este ca mierea pentru urs. Pentru companie, aceasta solutie se va dovedi un pas bun daca procedati cu mare corectitudine in oferirea de cadouri, daca oferiti beneficii importante si daca reusiti sa va mapati mesajul pe modelul clientilor dvs de mesaje.

Primii pasi pentru afacerea ta online
Primii pasi pentru afacerea ta online

Vezi detalii

Cultura de sofran
Cultura de sofran

Vezi detalii

Lavanda: cultura profitabila in 2017
Lavanda: cultura profitabila in 2017

Vezi detalii







Tags: networkingretele socialepopularitate brandpopularitate afaceri

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Cum se castiga popularitate mai mare pentru o afacere?
Rating:
Nota: 5 din 1 voturi


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Planul de marketing pentru firma ta

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Caut partener-investitor mobilier pictat

Intrebare: Caut o persoana interesata de a investi sau a deveni partener pentru mobilier pictat si reconditionat, un partener care sa detina un spatiu de lucru, pot contribui cu o parte de ordin financiar si la executia picturii pe mobilier, reconditionare, sau design pentru mobilier.Preferabil din judetul Cluj, municipiul Cluj-Napoca, Turda, Campia-Turzii.

Raspuns: Investitori privaţi Grup de investitori privaţi sunt n căutarea pentru Fondul...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Planul de marketing pentru firma ta
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Planul de marketing pentru firma ta"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton