Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Greseli majore de marketing social

de
1577 0 04 Aug. 2011
Social media


59% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Multe afaceri au descoperit puterea marketing-ului social si impactul sau asupra profiturilor. Odata ce ati implementat o strategie de marketing social care sa fie eficienta, nivelul vanzarilor va creste, popularitatea, reputatia si imaginea de ansamblu a afacerii dvs se va imbunatati, veti castiga clienti noi si ii veti fideliza pe cei vechi. Acestea sunt visurile tuturor antreprenorilor si marketing-ul social pare sa vina ca o solutie viabila.

Cu toate acestea, marketing-ul social nu da roade in cazul tuturor.
Exista greseli mari care se comit in marketing-ul social si ele pot fi evitate cu ajutorul catorva sfaturi practice.


Primul sfat este sa va alegeti reteaua sociala potrivita afacerii dvs. Daca detineti o firma producatoare de sapunuri pentru afectiuni care variaza de la reumatism la eczeme, este bine sa alegeti o retea de socializare mai „matura”, si nu Bebo sau MySpace. Acesta este doar un exemplu de alegere neinspirata total.

Al doilea sfat este sa comunicati informatii importante, de interes pentru conexiunile dvs. Nu postati doar de dragul de a posta si pentru a demonstra ca exista activitate. Continutul lipsit de insemnatate aduce o imagine nefavorabila companiilor si firmelor care folosesc aceasta solutie neviabila pentru a-si castiga clienti sau pentru a-i pastra pe cei vechi.

De asemenea, retelele de socializare vin ca o solutie buna si eficienta atunci cand comunicam. Este nevoie de schimb de informatie, nu doar de trimitere de continut, fara interactiune.

Amintiti-va ca majoritatea datelor si feedback-ul valoros sunt extrase cu ajutorul marketing-ului social. In primul rand trebuie sa fiti in conexiune cu acei indivizi care se preteaza pe modelul dvs de client ideal, apoi trebuie sa primiti informatii de la el, informatii pe care le veti folosi in viitoarele campanii de marketing si de advertising.

Apoi trebuie sa va creati o legatura, o relatie care sa se bazeze pe incredere mutuala. In acest punct sunteti gata sa lansati un mesaj de vanzare care sa se dovedeasca eficient si care sa se finalizeze printr-o comanda de produse de pe website-ul dvs.

Aceasta este o alta mare greseala in marketing-ul social. Multe mesaje de vanzare sunt lansate inainte de vremea lor, cand inca nu exista acea relatie de incredere intre dvs si potentialul client. Acesta se poate simti sufocat, agasat sau presat sa ia o decizie de achizitionare pe fuga, in graba si contrar acordului sau.

De asemenea, vanzarile nu se vor realiza daca dvs, ca manager sau marketer veti anunta liste de preturi inainte de a stabili o relatie cu indivizii cu care ati stabilit conexiuni. Trebuie sa ii determinati sa cumpere chiar inainte de a stii pretul. Pretul trebuie sa conteze mai putin decat calitatea produselor si beneficiilor reale pe care acestea le prezinta.

Lavanda: cultura profitabila in 2017
Lavanda: cultura profitabila in 2017

Vezi detalii

Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Afacere la cheie cu flori in ghiveci

Vezi detalii

Primii pasi pentru afacerea ta online
Primii pasi pentru afacerea ta online

Vezi detalii




 





Tags: marketing socialafaceriretele de socializaremarketing

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Greseli majore de marketing social
Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Industriile si tendintele din social media marketing

de Idei De Afaceri
31 Aug 2017
Puterea retelelor de socializare pentru mixul de marketing si de comunicare este evidenta. In ultimii 7 ani transformarile din acest domeniu au fost...

2 beneficii ale promovarii afacerii in social media

de Codrina Laiu
09 Iun 2016
Social media este ca o carte deschisa. Daca cineva te place, atunci este grozav pentru ca toata lumea poate sti acest lucru. Cum poti folosi acest...

5 atuuri oferite de promovarea afacerilor in social media

de Cosmin Enescu
31 Mai 2016
Specialistii in mediul on-line sustin ca social media are cateva caracteristici de baza, si mai multe beneficii pentru promovarea afacerilor, demne...

Un ajutor pentru afaceri - Instant Articles pe Facebook

de Idei De Afaceri
19 Apr 2016
Avand in vedere ca articolele de tip instant au, in medie, cu 20% mai multe click-uri decat link-urile obisnuite, Facebook a pus in practica un...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Pot gasi un investitor?

Intrebare: Vreau sa stiu daca pot gasi un investitor capabil sa investeasca intr-o idee. Un proiect personal.

Raspuns: ce suma ati avea nevoie? eu pot investi pana la 15.000 euro  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton