Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

LinkedIn devine o platforma de continut

de
867 0 06 Mai. 2014
Social media


37% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
46% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
29% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI
LinkedIn devine o platforma de continut

Reteaua profesionala LinkedIn este in forma: ea anunta o cifra de afaceri in crestere cu 46% in primul trimestru 2014, in ciuda unor pierderi inregistrate. Dar, pentru a face sa progreseze veniturile publicitare, societatea vrea sa-i determine pe utilizatori sa-si consulte paginile mai regulat. In acest scop, site-ul incepe sa difuzeze continut referitor la lumea companiilor.


3 culturi profitabile - Goji, Merisoare, Aronia
3 culturi profitabile - Goji, Merisoare, Aronia

Vezi detalii

Ghid practic pentru realizat felicitari de lux
Ghid practic pentru realizat felicitari de lux

Vezi detalii

Trucuri si sfaturi pentru livada ta de vis
Trucuri si sfaturi pentru livada ta de vis

Vezi detalii




LinkedIn este in plina crestere. Reteaua sociala profesionala a publicat pe 1 mai rezultatele pe primul trimestru 2014. Desi inregistreaza pierderi de 13,3 milioane de dolari, cifra sa de afaceri a crescut in aceasta perioada cu 46% in raport cu primul trimestru 2013.
 
Abonatii sunt tot mai numerosi: in aprilie 2014, platforma web a anuntat depasirea pragului de 300 de milioane de utilizatori. Dar numarul persoanelor care se conecteaza cel putin o data pe luna este probabil mai apropiat de 200 de milioane, apreciaza site-ul Qartz. Numarul de abonati care consulta site-ul in fiecare luna a scazut in 2013 in Statele Unite. Multi utilizatori nu intra pe LinkedIn decat pentru a cauta un loc de munca, rezuma site-ul american.
Pentru ca abonatii sai sa vina mai regulat sa-si consulte paginile, societatea a gasit o solutie: ea vrea sa devina un furnizor de continut privind companiile si lumea profesionala. "Consumul de continut implica o folosire zilnica, el ne va permite sa avem utilizatori mai regulati", afirma Deep Nishar, responsabilul sectiei "Products & User Experience" si vicepresedinte al LinkedIn.
Reteaua profesionala a inceput aceasta transformare in 2011, lansand in SUA LinkedIn Today, o interfata care aduna articole economice provenind din diferite surse. Ele sunt selectionate in functie de popularitatea lor, dar si dupa centre de interes si contacte ale utilizatorului. In 2013, compania a cumparat, de asemenea, aplicatia Pulse, un agregator de stiri care selectioneaza continuturi personalizate pentru utilizatorii sai pe mobil.
 
Daca aceasta abordare functioneaza, ea va duce la o sporire a numarului de pagini vizualizate pe site, ceea ce va antrena o crestere a veniturilor sale din publicitate. Deocamdata, LinkedIn este inca departe de gigantii web-ului: cifra sa de afaceri a atins in 2013 o valoare de 1,5 miliarde de dolari, in vreme ce, in aceeasi perioada, Facebook a realizat 7,8 miliarde de dolari.
 


Tags: social medialinkedinevolutiepublicitate onlinefurnizor de continut

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

LinkedIn devine o platforma de continut
Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Industriile si tendintele din social media marketing

de Idei De Afaceri
31 Aug 2017
Puterea retelelor de socializare pentru mixul de marketing si de comunicare este evidenta. In ultimii 7 ani transformarile din acest domeniu au fost...

2 beneficii ale promovarii afacerii in social media

de Codrina Laiu
09 Iun 2016
Social media este ca o carte deschisa. Daca cineva te place, atunci este grozav pentru ca toata lumea poate sti acest lucru. Cum poti folosi acest...

5 atuuri oferite de promovarea afacerilor in social media

de Cosmin Enescu
31 Mai 2016
Specialistii in mediul on-line sustin ca social media are cateva caracteristici de baza, si mai multe beneficii pentru promovarea afacerilor, demne...

6 categorii social media. Tu ce alegi?

de Codrina Laiu
26 Mai 2016
Social media este vazuta ca o multitudine de site-uri si aplicatii online sau mobile ce incurajeaza schimbul de informatii si crearea de continut de...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Investesc 10000 euro. Este cineva interesat?

Intrebare: Investesc 10000 euro intr-o afacere profitabila. Daca este cineva interesat rog detalii complete pe valilig@yahoo.co.uk.

Raspuns: Buna seara, am vazut pe site ca va doriti sa investiti bani intr-o afacere profitabila...eu am un...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton