Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Social Media - Factorul declansator pentru vanzari in afacerile profitabile

de
1449 0 29 Oct. 2011
Social media


59% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Nu sunt putini cei care au inteles puterea, forta din spatele social media. Sa privim putin catre marile companii care au ales sa isi promoveze brandul, produsele si serviciile prin intermediul retelelor de socializare. Desi si-ar permite sa se implice in alte campanii de promovare mai complexe, prin advertising in alte canale, cei mai grei din mediul business aleg sa se indrepte cu pas hotarat catre social media.

Afacerile devin profitabile destul de greu in ziua de astazi. Privim, pe de o parte, catre reticenta clientilor fata de mesajele de promovare. Pe de alta parte, privim catre multitudinea de competitori care apar in fiecare zi si in ritm crecand.

Sansele de succes devin destul de mici pentru cei care nu reusesc sa isi faca loc in amalgamul de business-uri si sa iasa la suprafata pentru a fi observati de audientele lor tinta.

Problema este destul de grava, avand in vedere faptul ca nicio afacere nu va da de succes si nu se poate transforma intr-o afacere profitabila cat timp nu beneficiaza de promovare.

Unul dintre cele mai importante beneficii in afacerile care aleg sa isi promoveze imaginea, produsele si serviciile prin intermediul retelelor de socializare este cel al utilizarii tehnicilor de marketing “din-gura-in-gura” si al tehnicilor de marketing viral.
Aceste doua unelte devin unele dintre cele mai eficiente arme de lupta importriva competitiei.

Ambele isi dovedesc performantele si totul se observa in nivelul vanzarilor care poate atinge cote ametitioare si totul intr-un interval foarte scurt de timp. In mod concret, interactiunea este vitala pentru a dobandi o baza de clienti activi.

Cei mai multi cauta sa relationeze cu alti semeni de-ai lor, persoane care ii pot indruma in directiile potrivite atunci cand doresc sa achizitioneze un produs sau sa utilizeze un serviciu.

Cum ar fi daca milioane de oameni care nu au legatura cu compania dvs ar vorbi de bine produsele si serviciile pe care le detineti in portofoliu. Adevarul este ca 100 de utilizatori care va promoveaza afacerile prin intermediul retelelor de socializare fac mai mult decat pot face 1000 de agenti de vanzari.

Ferma ecologica de gaini Brahma
Ferma ecologica de gaini Brahma

Vezi detalii

Trucuri si sfaturi pentru livada ta de vis
Trucuri si sfaturi pentru livada ta de vis

Vezi detalii

Cultura de sofran
Cultura de sofran

Vezi detalii





Solutia sta in controlul informatiei care se raspandeste in cadrul retelelor de socializare, intrucat nu toate vestile sunt vesti favorabile si unele trebuie rezolvate cat mai rapid cu putinta.


Tags: social mediaafaceriafaceri profitabileretele socializarepromovare social media

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Social Media - Factorul declansator pentru vanzari in afacerile profitabile
Rating:
Nota: 5 din 1 voturi

Articole conexe

Industriile si tendintele din social media marketing

de Idei De Afaceri
31 Aug 2017
Puterea retelelor de socializare pentru mixul de marketing si de comunicare este evidenta. In ultimii 7 ani transformarile din acest domeniu au fost...

2 beneficii ale promovarii afacerii in social media

de Codrina Laiu
09 Iun 2016
Social media este ca o carte deschisa. Daca cineva te place, atunci este grozav pentru ca toata lumea poate sti acest lucru. Cum poti folosi acest...

5 atuuri oferite de promovarea afacerilor in social media

de Cosmin Enescu
31 Mai 2016
Specialistii in mediul on-line sustin ca social media are cateva caracteristici de baza, si mai multe beneficii pentru promovarea afacerilor, demne...

6 categorii social media. Tu ce alegi?

de Codrina Laiu
26 Mai 2016
Social media este vazuta ca o multitudine de site-uri si aplicatii online sau mobile ce incurajeaza schimbul de informatii si crearea de continut de...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

investitii

Intrebare: suntem o firma de investitii finaciare BITCOIN TRADING platim clienti cu 12% pe luna daca depune bani la firma noastra cu contract legal si fara clauze bani depusi se pot returna in termen de 5 zile daca clientul decide sa inchida contractul minim de investii este de 10.000 euro care noi oferim 12%

Raspuns: bitcoinbaniiviitorului@gmail.com scrietimi pe mail  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton