Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Vrei sa iti imbunatatesti afacerea? Gandeste ca un jurnalist!

de Alexandra Popescu 22 Aug. 2014 3388
5 din 1 vot
RATING UTILIZATORI
39% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
52% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Climatul competitiv al afacerilor de astazi este o provocare. Daca doresti sa te ridici deasupra competitorilor, atunci i incepe sa oferi publicului tinta un flux constant de continut valoros si relevant.

Interviurile joaca un rol integral in diferentierea unui continut de calitate de un discurs PR – un articol care contine citate si opinii de la experti este mult atragator si credibil.

Insa cei care nu sunt jurnalisti pot gasi obtinerea acestor citate si opinii descurajatoare. De aceea, Red Rocket Media din Marea Britanie a realizat un studiu privind cele mai importante sfaturi pentru cei care doresc sa stabileasca un urmator interviu.

Interviurile cu oameni reali adauga personalitate si culoare continutului site-ului tau. Urmatoarele 10 sfaturi care te-ar putea ajuta sa.

1.    Cerceteaza inainte sa vorbesti. Trebuie sa faci o cercetare privind intervievatul pentru a putea sa pui intrebarile potrivite si sa nu risti ca acea persoana sa te minta in legatura cu anumite lucruri. Daca oferi cititorilor tai experti falsi, mai devreme sau mai tarziu, adevarul va iesi la iveala.

2.    Intreaba inainte sa scrii. Pune toate intrebarile care te-ar putea ajuta sa plasezi intr-o maniera favorabila produsele si serviciile tale.
3.    Alege timpul si locul potrivit. Pentru un astfel de interviu, locul nu trebuie sa fie unul care v-ar putea distrage atentia, deoarece astfel poti pierde informatii relevante.

4.    Verifica-ti tehnologia. Fii sigur ca reportofonul sau telefonul cu care vei inregistra discutia sunt incarcate si perfect functionale. Interviurile sunt inregistrate pentru o mai mare eficienta, asa ca nu ar fi indicat ca telefonul sau reportofonul sa se descarce in timpul interviului.

5.    Amesteca facerile si placerea. Relaxarea intervievatului il va determina sa fie mult mai deschis si sa spuna mult mai multe lucruri decat te-ai astepta.

6.    Conversatia este cheia. Interviurile nu sunt un interogatoriu. Nu ii da impresia intervievatului ca este la un interogatoriu, pentru ca se va inhiba si nu va mai raspunde la intrebari asa cum iti doresti. Construieste o conversatie, primeste si tu intrebari si fii deschis cu el.

7.    Asculta cu atentie. Propozitiile injumatatite nu fac un citat memorabil, asa ca fii atent sa pastrezi esenta afirmatiilor interlocutorului tau.

8.    Manierele nu te costa nimic. Multumeste-i intervievatului pentru timpul acordat. Tine cont ca ar putea fi o persoana foarte importanta, deci si ocupata, iar acea ora pe care ti-o dedica inseamna destul de mult. In plus, nu se stie cand vei mai avea nevoie de o alta discutie cu persoana in cauza.

9.    Verifica faptele. Trimite o ciorna inainte de publicare. Este bine ca intervievatul sa vada articolul pe care urmeaza sa il publici.

10.    Posteaza si promoveaza. Ne referim la aici la social-media, deoarece un continut pe care nu il vede nimeni nu este folositor. Twitter-ul sau Facebook-ul pot fi o modalitate foarte eficienta de promovare a materialelor tale.




Tags: social mediaantreprenori incepatoricontinut mediawebsite afacere

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Magazin online. Promovarea prin Social Media

de Idei de afaceri
04 Apr 2024
Platformele sociale tind sa aiba o influenta tot mai mare in eCommerce-ul de astazi, principalul factor fiind increderea in recomandarea unui produs...

Top 10 Idei de promovare pentru campaniile de Social Media ale unei afaceri

de Camelia Diaconu
07 Ian 2019
Social Media a devenit locul ideal de promovare al oricarui tip de business. Ofera o gama variata de oportunitati de promovare, singura conditie este...

Ai un restaurant? Iata 5 metode de promovare prin social media

de Camelia Diaconu
19 Mai 2020
Social media a devenit mediul perfect in care poti sa iti promovezi orice afacere, indiferent de domeniu. Este locul in care poti sa te diferentiezi...

Social media intr-o afacere - greseli pe care trebuie sa le eviti

de Camelia Diaconu
06 Mai 2021
Deschiderea unei noi afaceri inseamna si promovare, iar tinerii antreprenori trebuie sa se asigure ca stapanesc cu biro si acest domeniu inainte de...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]