Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Ce faci daca imaginea afacerii tale a fost sifonata?

de Teo Manole 28 Sep. 2015 2469
5 din 1 vot
RATING UTILIZATORI
61% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

In cele mai multe cazuri, un raspuns agreat si convingator este unul argumentat cu date statistice si pareri impartiale. De exemplu, daca un client este nemultumit de durata mare de livrare a unui produs, atunci ii poti spune care este durata medie de livrare pe piata si care au fost cauzele unei durate mai mari in cazul lui (daca aceasta depaseste durata medie).

O alta varianta este sa citezi din parerile clientilor multumiti, astfel incat sa arati ca plangerea este un caz izolat si ca reprezinta o exceptie, si nu o regula.

Desigur, aceste testimoniale trebuie sa fie reale si sa poata fi verificate de doritori. De exemplu, poti cita pareri exprimate pe forumuri, pe retele de socializare sau bloguri.

In cazul in care ai clienti si parteneri fideli, ii poti ruga sa iti vina in ajutor prin publicarea propriei pareri despre oferta ta. Acestia vor avea rolul de a prezenta situatia intr-o lumina mai buna. in final, reputatia se construieste pe baza lucrurilor pe care altii le afirma despre afacerea ta in public.

Transforma negativul in pozitiv!

In unele situatii, o critica te poate ajuta sa te promovezi in randul clientilor. Este o ocazie buna de a descoperi un defect al produselor si serviciilor tale si astfel de a imbunatati oferta ta. Raspunsul cel mai potrivit este, in acest caz, sa multumesti pentru semnalarea defectului si sa promiti ca vei tine cont de critica in viitor.

Acum, cu ajutorul Internetului si al platformelor de comunicare pe care acesta le faciliteaza, oamenii isi pot povesti unii altora experienta pe care au avut-o cu produsele si serviciile pe care le cumpara.

Aceste experiente pot fi placute si atunci descrierile cuprind laude, dar pot fi neplacute, caz in care reputatia afacerii tale poate avea de suferit.


Tags: afacereafaceriimagine afacereclienti

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Rentabilitatea intreprinderii. Cum pot masura succesul afacerii mele

de Bianca Tila
17 Apr 2024
Viata de business nu se refuza doar la a comercializa un produs, ci are in compozitia sa elemente cheie, strategii de marketing, evaluarea ideii de...

Cum sa alegi senzorul de temperatura potrivit pentru afacerea ta - ghid complet

de Idei de afaceri
04 Apr 2024
In domeniul industrial, monitorizarea si controlul temperaturii sunt aspecte esentiale pentru asigurarea functionarii eficiente si sigure a...

3 recomandari pentru a-ti incepe cu dreptul propria afacere

de Bianca Tila
20 Mar 2024
De la inceput afacerea ta trebuie structurata intr-un mod care va avea sanse sa produca bani, nu sa inregistreze pierderi. Principalul tau atunci...

Cum trebuie sa arate un plan de afaceri pentru un salon de infrumusetare

de Bianca Tila
07 Nov 2023
Planul de afaceri nu este un simplu document pe care alegi sa-l faci sau nu in parcursul tau de antreprenor. Planul de afaceri traseaza directia pe...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]