Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cum incepi o afacere cu servicii de ingrijire - babysitting si oldsitting

de Bogdan Guta 17 Nov. 2014 6862
4.33 din 27 voturi
RATING UTILIZATORI
67% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
35% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
47% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

"Simt ca afacerea se va dezvolta si ca piata se va largi pentru ca sunt tot mai multi oameni care isi permit sa apeleze la aceste servicii, de babysitting" Mihai Stanculescu, partener asociat la agentia Blu Servicii.

Startul in afacerea cu servicii de ingrijire a copiilor
„Inainte de a ne apuca sa punem in practica ideea de a deschide o firma de babysitting, am facut o cercetare a pietei si am constatat cu surprindere ca exista o concurenta, destul de fragila – este adevarat, dar exista.

Activau cateva firme, destul de putine, care se imparteau in doua categorii: unele care se ocupau strict de babysitting si altele, cele specializate in recrutare si plasare de personal, care, printre altele, ofereau si acest serviciu”, isi aminteste Mihai Stanculescu, asociat impreuna cu Ionut Babos la agentia Blu Servicii, specializata in babysitting, oldsitting si menaj.

Firma a inceput sa functioneze la inceputul anului 2003, dar pregatirile demarasera cu un an inainte, cand tinerii intreprinzatori (aveau atunci 21 de ani) au inceput sa se documenteze despre acest gen de activitate. Au studiat cum functioneaza afacerea in strainatate – unde ea exista de zeci de ani de zile si unde sunt deja companii consacrate in domeniu, cu servicii la cele mai inalte standarde. Au inceput cu un capital de aproape 1.000 euro, din care aproape jumatate de suma a reprezentat plata in avans a chiriei pentru garsoniera in care era sediul agentiei.

Ei erau singurii angajati, ajutati si de un contabil pentru intocmirea actelor si a situatiei financiare. Mobilier au adus de acasa, iar ca dotare tehnica aveau minimul necesar pentru derularea activitatii: computer, fax, imprimanta si telefon. Pentru a deveni cunoscuti au tiparit un pliant si un calendar pe care le-au impartit mai intai prietenilor si cunoscutilor, apoi au facut un site pe Internet, care le-a adus mai multi clienti decat se asteptau.

Ca dotari, au pornit cu minimul necesar pentru lansarea  unei afaceri de acest gen: birou, computer conectat la Internet, fax. (Chiar daca nu este obligatoriu ca biroul sa fie situat intr-o zona centrala, ar fi bine ca el sa nu se afle totusi prea departe de centru. O distanta lunga pana la sediul firmei, in conditiile unui oras in care circulatia se desfasoara cu dificultate, cum este Bucurestiul, poate fi un motiv destul de solid pentru unii clienti sa renunte la a mai apela la serviciile agentiei.)

Pasul urmator a fost inceperea construirii unei baze de date proprii, cu colaboratori care urmau sa fie prezentati clientilor. Pentru selectarea lor, firma a dat anunturi, a folosit metode directe de cautare – in bazele de date sau  prin contact direct. Avand in vedere ca pentru postul de babysitter este necesar un anumit profil, au fost stabilite criterii de selectie, obligatorii pentru cei care vor sa indeplineasca acest job.

Interviul are loc la sediul firmei, cu un psiholog care evalueaza fiecare solicitant in parte, iar investigarea se bazeaza pe teste aprobate de Ministerul Sanatatii si utilizate in selectarea persoanelor care se califica pentru profesia de asistent maternal. Astfel, este investigat mediul social din care provine solicitantul, are loc evaluarea experientei sale reale in domeniul ingrijirii copiilor; sunt verificate referintele si recomandarile.

Fiecarui candidat i se intocmeste un dosar ce contine copii dupa actele de identitate, diplome de studiu, atestate dupa cursuri si calificari obtinute, cazierul judiciar si adeverinta de la medicul de familie. De asemenea, este obligatorie efectuarea unui set de analize medicale standard pentru orice angajare.


Tags: afacereserviciibabysittingservicii de supraveghere copiiingrijire copii

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 4.33 din 5 - 27 voturi.

Articole conexe

Cum sa alegi senzorul de temperatura potrivit pentru afacerea ta - ghid complet

de Idei de afaceri
04 Apr 2024
In domeniul industrial, monitorizarea si controlul temperaturii sunt aspecte esentiale pentru asigurarea functionarii eficiente si sigure a...

3 recomandari pentru a-ti incepe cu dreptul propria afacere

de Bianca Tila
20 Mar 2024
De la inceput afacerea ta trebuie structurata intr-un mod care va avea sanse sa produca bani, nu sa inregistreze pierderi. Principalul tau atunci...

Deschiderea unei berarii. Ce ai nevoie pentru o afacere profitabila?

de Idei de afaceri
17 Apr 2024
In lista cheltuielilor cu instalatii si echipamente necesare pentru productia de bere artizanala se numara rezervoarele de maturare. Rezervoare de...

Afacere de familie vs afacere mica cu angajati noi

de Idei de afaceri
12 Mar 2024
In cazul in care este vorba despre o afacere mica, pentru a ajunge la concluzia potrivita ar fi bine sa te consulti cu familia. Se vor implica in...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]