Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Idei de afaceri

Cum sa deschideti si sa conduceti un magazin (Partea a III-a)

de
4612 0 03 Mai. 2011
Start in afaceri


37% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
46% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
29% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Un magazin deschis intr-un loc nepotrivit risca sa fie inchis in timp de sase luni. Regula nu cunoaste exceptii. Alegerea locului, intr-adevar, este una din problemele cele mai delicate pe care dvs., viitorul comerciant, trebuie sa o rezolvati. La luarea deciziei tineti cont, in mod esential, de oferta pe care o propuneti publicului. Pentru ca exista produse care ofera garantia succesului, chiar daca punctul de vanzare se afla intr-o pozitie aparent dezavantajoasa, dar si altele care, pentru a se vinde, cer amplasari privilegiate. Ar fi irational, de exemplu, sa deschideti un magazin de bomboane, de ciorapi sau de suveniruri in zone slab frecventate.

Magazinele de acest tip isi bazeaza rentabilitatea pe volumul ridicat al vanzarilor si este limpede ca deschiderea lor in zone putin frecventate inseamna, practic, falimentarea lor. Exista, in schimb, magazine care obtin rezultate foarte bune, fara sa se bucure de pozitii foarte avantajoase: este cazul magazinelor de mobila, al celor de produse electronice, de articole casnice sau, in general, al magazinelor care ofera marfuri al caror pret, prin definitie, este ridicat.

Bineinteles, nu orice intreprinzator isi poate permite sa aleaga un amplasament pe strazile cele mai circulate ale orasului sau in cel mai frecventat centru comercial din zona. Si-atunci, chiar daca magazinul se afla intr-o locatie mai putin favorabila, comerciantul poate contracara acest dezavantaj incercand sa faca din magazinul sau un punct de referinta pentru clientela.

Consumatorii trebuie sa ajunga sa-si doreasca sa faca cumparaturi numai in acel magazin, si nu in altul, datorita unei serii intregi de servicii si avantaje care compenseaza handicapul amplasarii.

Pe cine angajati ca vanzatori?

Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Teste REZOLVATE de Limba si Literatura romana pentru reusita la examenul de DEFINITIVARE


Examenul de definitivat Venit Dat Luat Realizata de un colectiv de profesori cu experienta culegerea Teste REZOLVATE de Limba si Literatura romana pentru reusita la examenul de DEFINITIVARE iti pune la dispozitie 50 de teste conforme subiectelor elaborate de Centrul National de Evaluare si Examinare programelor specifice pentru...

Oferta Speciala
valabila 48h


Pentru unii comercianti, angajarea unui vanzator apare adesea  ca o problema banala. Persoanei de pe acest post i se cere, de obicei, sa fie cinstita si de incredere. Calitati fundamentale, fara indoiala, dar nu suficiente pentru a face dintr-un candidat angajatul ideal. Rolul celui care reprezinta direct firma in relatia cu clientii este hotarator.

Vanzatorul trebuie sa fie nu numai simpatic si amabil, ci si foarte competent vis-a-vis de produsul pe care il vinde, astfel incat sa poate sa ofere clientului, daca e cazul, o consultanta profesionista. Din acest motiv, straduiti-va sa alegeti intotdeauna persoane motivate, care au disponibilitatea sa se perfectioneze in mod constant.

Nu neglijati imaginea magazinului!

Intr-o perioada de concurenta extrema, si cele mai mici amanunte conteaza. O vitrina nu tocmai curata sau lasata luni intregi fara vreo schimbare, o firma luminoasa defecta, un mobilier saracacios sau invechit, luminile prea slabe sau excesive, muzica prea puternica intr-un mediu destinat unui public matur, sau o simfonie intr-un loc destinat numai adolescentilor - iata lucruri care pot strica renumele unui magazin.

Din aceasta cauza, e necesar sa va priviti propriul  magazin cu obiectivitate si sa va puneti in locul clientelei, pentru a putea alege solutiile cele mai potrivite. O imagine atragatoare a magazinului nu se obtine cu mari eforturi.

Cateodata este suficient si foarte putin, chiar si numai spalatul pardoselii…


Tags: start in afacerideschidere magazinclientelaconsultanta profesionista

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Cum sa deschideti si sa conduceti un magazin (Partea a III-a)
Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

3 orase - 3 idei pentru start in afaceri

de Julian Manescu
25 Mar 2014
Orasele mici par sa castige teren tot mai mult pentru start-up-uri, insa, nimic nu se compara cu o afacere intr-un oras mare. Desi concurenta pare sa...

Start in afaceri. Trucuri si sfaturi pentru incepatori

de Victor Oancea
25 Iun 2013
S-a lansat newsletterul "Start in afaceri. Trucuri si sfaturi pentru incepatori", un newsletter special conceput pentru cei care doresc sa puna...

Start in afaceri: Bratara care te atentioneaza cand nivelurile UV cresc peste normal!

de Matei Antonescu
05 Sep 2012
O noua bratara de hartie intra in atentia noastra azi. De data aceasta discutam despre bratara care se transforma din galben in roz in momentul in...

Start in Afaceri: Cum iti deschizi o scoala de balet?

de Adela Simonescu
03 Sep 2012
Cautam sa investim bani in sursele potentiale de profitabilitate. Cautam acele idei de afaceri care sa functioneze, care sa merite atentia noastra...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Om de afaceri, caut idei geniale in care sa investesc.

Intrebare: Buna ziua. Sunt dispus sa sustin financiar dezvoltarea unor idei si proiecte de afaceri cu potential de anvergura. Implicarea mea va fi preponderent financiara, resursele mele de timp fiind limitate. Propunerile primite vor fi supuse acordului de confidentialitate.

Raspuns: Buna ziua. Sunteti intereset sa investiti in turism in zona Ardeal( Transilvania)?  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2018




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016