de Andrioae Ruxandra
30 Mai. 2014
2234
5 din 1 vot
RATING UTILIZATORI
Daca nu ai auzit de Jonathan Fields, afla ca este autorul cartii intitulate "Career renegade", care arata oamenilor cum sa devina antreprenori si cum sa faca o cariera din ceva ce le place. El este de asemenea si blogger. Intr-un post recent, Jonathan vorbeste despre angajatul "renegat" - practic, cum sa iti placa ceea ce faci intr-un domeniu in care nu ai mai lucrat (a fi un angajat "renegat" inseamna ca lucrezi de acasa).
Iata cinci sfaturi de care trebuie sa tii cont atunci cand biroul tau se afla in propria locuinta si nu neaparat la firma:
Crearea unei aliante
Toti invatam de la oameni. Acest lucru reprezinta unul dintre cele mai mari beneficii ale jobului la birou - sa fii inconjurat de minti luminate si sa ai oameni cu care sa iti confrunti si sa le impartasesti teoriile tale. Din nefericire, cand lucrezi de acasa, acest lucru este imposibil.
Intr-un post scris de Darren Rowse, intalnim conceptul de aliante secrete ale bloggerilor - un grup de bloggeri care se intalnesc in mod regulat pentru a pune la cale strategii, ajutandu-se reciproc pentru a isi atinge scopurile. Daca lucrezi de acasa, ai nevoie sa-ti creezi propria alianta. Cu siguranta sunt oameni in comunitatea ta, chiar daca in aceeasi industrie sau nu, cu care poti incepe un parteneriat prin care sa poti ajuta pe oricine. Trebuie sa iti dai seama foarte bine ce se intampla in industria ta, sa incerci idei noi, sa-i ajuti pe ceilalti sa-si imbunatateasca aptitudinile si sa iti alegi oameni drept mentori.
Inscrie-te intr-un grup de colegi
Colegii ofera un beneficiu celor care lucreaza independent: productivitate. Poti face asta luandu-ti laptopul si intrand intr-o cafenea pentru a avea parte de interactiune sociala sau o poti face intrand intr-un de colaboratori locali. Pentru cei care sunt distrasi cu usurinta, a iesi din casa si a te afla in prezenta oamenilor reprezinta o cale potrivita, ajutandu-te sa nu te mai simti izolat de restul lumii.
Mergi la evenimentele locale
Acest gen de evenimente reprezinta sanse mari ca tu sa cunosti alti antreprenori si sa gasesti oameni cu care poti empatiza. Poti folosi si retelele de socializare. In ceea ce priveste industria, sunt sanse ca oamenii pe care ii intalnesti sa vorbeasca despre ceea ce fac si ceea ce le place. Implica-te si tu.
Citeste mult
Cand lucrezi pentru tine, sarcina cade pe umerii tai sa citesti tot ceea ce este de ultima ora in domeniul tau. Daca nu te afunzi in studiu din greu, afacerea ta va ramane mult in urma. Ar trebui sa te informezi de pe forumuri, bloguri, sa te abonezi la newslettere si reviste etc. Citeste orice material care este valabil nisei tale si asimileaza-l. Daca iti permiti, poti cauta cursuri de training online sau alte moduri in care sa te organizezi si sa te educi.
Creeaza liste
Fa-ti liste zilnic, saptamanal, lunar cu lucrurile pe care vrei sa le faci si sa-ti implinesti afacerea. Prioritizeaza lista in fiecare zi, astfel incat sa iti poti indeplini sarcinile in ordinea importantei. Altfel, daca nu vei depune niciun efort sa afli ceea ce este nou in domeniul tau, visurile tale s-ar putea sa ramane doar scrise si nicidecum implinite.
Iesi din casa
Daca nu te simti foarte inspirat si muzele nu te viziteaza, este indicat sa nu te fortezi. Fa altceva. Cateodata avem nevoie de o zi de pauza pentru a ne relaxa creierele inainte de intoarcerea muzelor.
Sursa: smallbiztrends.com
Tags: afaceriafaceri la domiciliuafaceri miciafaceri de succesafaceri online