Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Idei de afaceri

Cum sa iti creezi o identitate distincta in lumea afacerilor?

de
2466 1 15 Iun. 2011
Start in afaceri


37% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
46% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
29% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Orice antreprenor isi doreste si are nevoie sa se diferentieze de competitorii sai. Trebuie sa aiba elemente care sa atraga interesul clientilor si sa ii determine pe acestia sa ignore restul firmelor concurente, sa ii transforme in consumatori fideli si care sa le aprecieze produsele si serviciile.

Identitatea unei afaceri vine din numeroase unelte, precum:
1.    Numele afacerii. Alegeti-va un nume care sa reflecte profilul afacerii dvs, care sa ofere o scurta descriere a nevoilor si dorintelor pe care vreti sa le indepliniti in randul consumatorilor. Un nume bun va transmite obiectivele si misiunea unei afaceri si va da un indiciu privind standardele de calitate si pret impuse de aceasta.

2.    Website-ul dedicat afacerii. Acesta este elementul definitiv care creeaza si mentine o legatura cu toti clientii dvs:existenti si potentiali. Trebuie sa aveti continut informational interesant, util si sa oferiti oportunitatea utilizatorilor de a naviga usor. Un format user-friendly si grafica de calitate va asigura clienti mai multi si mai stabili.

3.    Grafica. Multi antreprenori nu dau atentie acestui element important, de altfel. Este vital sa detineti  brosuri atractive, carti de vizita, fliere, carti postale, un logo, un website, blog-uri si restul uneltelor de promovare la standarde inalte din punctul de vedere al graficii. De multe ori, clientii aleg pe baza imaginilor, pe baza elementelor vizuale atunci cand iau decizii de achizitionare.

Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Culegere de teste rezolvate la limba romana clasa a VI-a


Copilul dvs are examen de Evaluare Nationala la sfarsitul clasei a VI-a Pregatiti-l de nota 10 Stimate parinte Aceasta etapa prefigureaza primul examen important din viata de elev a copilului dvs admiterea la liceu Constituie “piatra de temelie” ce sta la baza unei pregatiri serioase pe care ulterior se poate construi o...

Oferta Speciala
valabila 48h

Nu multe sunt afacerile care prospera datorita graficii chiar si cand ofera produse de calitate mai slaba decat a altor firme care nu apeleaza la serviciile profesionistilor din domeniul graficii. De multe ori, consumatorii aleg cartile dupa coperta, asa ca dati atentie acestei coordonate pentru o identitate distincta.

4.    Advertising-ul, marketing-ul si relatiile publice. Iata o combinatie perfecta care va stabileste imaginea. Relationistii au responsabilitatea de a va creea si de a va apara imaginea in randul consumatorilor. Advertiserii va fac afacerea vizibila si va delimiteaza de concurenta, iar marketing-ul stabileste coordonatele in care cele doua elemente de mai sus se vor dezvolta si vor adopta strategii.

Toate, puse cap la cap si intr-o sincronizare perfecta va aduc o identitate care sa ramana in mintea si in inima consumatorilor timp indelungat.




Tags: identitatea unei afaceriimaginea unei afaceri

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Cum sa iti creezi o identitate distincta in lumea afacerilor?
Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Om de afaceri, caut idei geniale in care sa investesc.

Intrebare: Buna ziua. Sunt dispus sa sustin financiar dezvoltarea unor idei si proiecte de afaceri cu potential de anvergura. Implicarea mea va fi preponderent financiara, resursele mele de timp fiind limitate. Propunerile primite vor fi supuse acordului de confidentialitate.

Raspuns: Buna ziua, Cercetator in domeniul militar, in prezent pensionar, caut finantare / colaborare...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii1 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!
Iosif Fickl 2011-06-16 18:44:42
Vreau sa ma dezabonez de la aceste stiri. Si asta pentru in momentul cand apar pe desktop pentru cateva secunde calculatorul nu primeste nici o comanda. Ori, eu am foarte mult de lucru si imi fac nervi cu aceasta.

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2018




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016