Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Idei de afaceri

Malefic prin definitie: sa ducem consumatorii in ispita. 3 sfaturi 'malefice'

de
1636 0 13 Feb. 2015
Start in afaceri


59% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

3.33
din 3 voturi
RATING UTILIZATORI

Inainte ca dl Chris Nodder sa-si inceapa prelegerea la conferinta interactiva SXSW din Austin, Texas, si-a pus o jacheta rosie si a dat drumul unui ras maniacal. Prelegerea sa se intitula "Malefic prin definitie: sa ducem consumatorii in ispita".

Manipulare "malefica" - o noua metoda de vanzare. Nodder a impartasit cu audienta sa cateva studii de caz si exemple reale de manipulare „malefica“ in anumite companii cunoscute, structurandu-le in functie de cele sapte pacate capitale.

Iata cateva din observatiile sale, lucruri pe care orice companie le poate invata despre influentarea comportamentului consumatorului.

1. Lenea.

Este in natura umana sa evitam sa facem mai mult efort decat ar fi absolut necesar. Acest lucru motiveaza companiile sa „pacaleasca“ potentialii clienti sa se aboneze la newsletterul lor folosind expresii dublu negative, bazandu-se pe faptul ca cei mai multi vor sari peste mare parte din text si nu-l vor citi cu atentie.

Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Teste REZOLVATE de Limba si Literatura romana pentru reusita la examenul de DEFINITIVARE


Examenul de definitivat Venit Dat Luat Realizata de un colectiv de profesori cu experienta culegerea Teste REZOLVATE de Limba si Literatura romana pentru reusita la examenul de DEFINITIVARE iti pune la dispozitie 50 de teste conforme subiectelor elaborate de Centrul National de Evaluare si Examinare programelor specifice pentru...

Oferta Speciala
valabila 48h


Nodder spunea in prelegerea sa ca e-buletinele informative care folosesc expresii dublu negative au o rata de abonare cu 66% mai mare decat cele care folosesc un limbaj clar. insa atunci cand lenea consumatorului este folosita corect, companiile pot face mult mai mult decat sa pacaleasca niste oameni sa se aboneze la buletinele lor informative, ele pot reduce obstacolele din calea clientului.
Lectia de invatat de aici: Simplificati totul!

2. Mandria.
Consumatorii vor cheltui adeseori mai multi bani pe iluzia unui produs unic sau important. Nodder ne indreapta atentia catre compania Best Made care are impune preturi ridicate pentru toate topoarele sale, bazandu-se pe impresia maiestriei cu care sunt produse si a prestigiului.

Topoarele Best Made sunt chiar impachetate in „lana de lemn“, care nu este decat un mod pompos de a spune rumegus. Mandria este cea care face un produs sa se alinieze la valorile consumatorului.
Lectia de invatat de aici: Oferiti o experienta speciala!

3. Invidia.
Cand vine vorba de creat impresia exclusivitatii, Nodder sugereaza sa luam notite de la companiile aeriene. Adunarea milelor de zbor pentru atingerea statutului de VIP si castigarea de recompense creeaza o separare intre clienti, incurajandu-i pe cei care nu au castigat suficiente bonusuri sa cheltuiasca in continuare. Brandurile care folosesc eficient invidia creeaza sentimentul de apartenenta la un anumit statut social si ii fac pe consumatori sa aspire la acesta.
Lectia de invatat de aici: Fiti evazivi!


Tags: consumatoricomportament consumatorivanzari

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Malefic prin definitie: sa ducem consumatorii in ispita. 3 sfaturi 'malefice'
Rating:
Nota: 3.33 din 5 - 3 voturi.


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Om de afaceri, caut idei geniale in care sa investesc.

Intrebare: Buna ziua. Sunt dispus sa sustin financiar dezvoltarea unor idei si proiecte de afaceri cu potential de anvergura. Implicarea mea va fi preponderent financiara, resursele mele de timp fiind limitate. Propunerile primite vor fi supuse acordului de confidentialitate.

Raspuns: buna ziua, suntem o firma de software si avem 3 produse pentru care am avea nevoie de investitie...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2018




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016