Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Idei de afaceri

Motivele pentru care marketingul start-up-urilor se impotmoleste

de
1459 0 06 Iun. 2014
Start in afaceri


59% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Toata lumea si-ar dori ca start-up-rile sa fie precum un meci de fotbal: toate ar juca patru trimestre egal impartite, iar la finalul lor ar sti exact cine a castigat si cine a pierdut. Din pacate, acest lucru nu exista.

 
Intr-un context de marketing, succesul antreprenorial are mai putin de-a face cu un inceput definitv sau un sfarsit decat cu o serie de activitati orientate catre client, care are succes sau nu sa obtina o tractiune si un impuls. 
 
Va prezentam, in continuare, trei motive pentru care start-up-urile se incurca si se impotmolesc.
 
1. Marketing pentru toata lumea apeland la nimeni

Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Culegere de teste rezolvate la limba romana clasa a VI-a


Copilul dvs are examen de Evaluare Nationala la sfarsitul clasei a VI-a Pregatiti-l de nota 10 Stimate parinte Aceasta etapa prefigureaza primul examen important din viata de elev a copilului dvs admiterea la liceu Constituie “piatra de temelie” ce sta la baza unei pregatiri serioase pe care ulterior se poate construi o...

Oferta Speciala
valabila 48h
 
Alege o tinta si concentreaza-te. Incepe prin a alege ceea ce este cel mai profitabil sa fie zdrobit in cazul in care produsul nu a fost inventat. Expertul in cresterea start-up-urilor, Sean Ellis, a intrebat utilizatorii cum s-ar simti daca nu ar mai putea sa foloseasca produsul start-up-ului. 40% dintre acestia au spus ca ar fi foarte dezamagiti in cazul in care serviciul sau produsul de pornire nu ar mai fi disponibil, fondatorul trebuind sa realizeze o buna potrivire a produsului/pietei.
 
2. Executarea canalelor de marketing pe steroizi
 
Cum sunt medicamentele pentru imbunatatirea performantelor, suprasarcina canalelor de marketing ar trebui interzisa de la sport. In zilele noastre exista multe tactici de marketing care sunt ieftine si usoare, este natural sa incepi postari, tweet-uri, pin-uri, blogging prin cat mai multe canale posibile. 
Insa acest lucru nu este totul. Sa te concentrezi pe mai multe platforme este dificil sa inveti cu adevarat ceea ce te tine in tractiune. Alege doar unu sau doua canale de marketing unde sa blochezi targetul tau de clienti si unde sa vinzi mesaje relevante.
 
In stadiile incipiente de crestere, incetinirea se intampla atunci cand start-up-ul isi petrece mai mult timp programand tweet-uri, postari si alte asemenea lor decat sa isi imagineze ceea ce rezoneaza cu adevarat cu potentialul target. Realitatea este aceea ca cu cat cresti mai mult, cu atat trebuie sa fii mai pregatit sa asculti.
 
Primii clienti sunt critici. Daca ii asculti cu atentie, acestia vor oferi feed-back-ul nepretuit si te ajuta sa raspandesti mesajul despre produsul tau.
 
3. Practica marketingul Hail Mary
 
In 1975, Dallas Cowboys a condus grupul Roger Staubach intr-un joc castigator impotriva Minnesota Vikings. Acesta a spus mai tarziu despre probabilitatea sa scazuta, jocul castigator "am inchis ochii si am spus Hail Mary!".
 
Echivalentul marketingului este filmul viral Dollar Shave Club care a facut compania faimoasa. Compania a gasit formula castigatoare si a crescut la una multimilionara in dolari. Insa start-up-urile sunt rareori atat de norocoase. Mingea castigatoare este intotdeauna posibila si interesanta, dar nu ar trebui niciodata sa fie o inlocuire a fundamentelor. Castigul este mai mult despre a face munca grea si sa iti imaginezi lucruri pentru fiecare zi. 
Multe start-up-uri se incurca, deoarece nu au testat destul. Un nou risc optim trebuie sa fie testarea ca in multe mesaje diferite, pagini de destinatie si oferirea ca posibil. Scopul este urmarirea rezultatelor.
 


Tags: afaceristart in afaceristart-upmarketingafaceri de succesantreprenori

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Motivele pentru care marketingul start-up-urilor se impotmoleste
Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Trei idei de afaceri potrivite tinerilor din Romania [2018]

de Florin P. Amariei
19 Iul 2018
Tinerii romani cu spirit de antreprenori pot sa isi incerce aptitudinile in lumea afacerilor prin alegerea uneia dintre cele trei propuneri pe care...

4 idei de afaceri pentru care nu ai nevoie de bani multi

de Florin P. Amariei
10 Iul 2018
Cand simti ca iti doresti sa pornesti pe propriul drum si sa devii propriul tau sef, inseamna ca deja ai mentalitatea potrivita pentru a incepe o...

Incepator in afaceri? Iata cum sa iti croiesti un drum profitabil

de Camelia Diaconu
06 Iul 2018
Nimeni nu spune ca este usor sa reusesti intr-o afacere. Tocmai din cauza faptului ca nu toti antreprenorii reusesc, vedem tot mai multe afaceri...

Ghidul complet pentru afaceri pe Internet

de Florin P. Amariei
06 Iul 2018
Afla aici ce ai de facut, pas cu pas, pentru a demara si a dezvolta propria ta afacere online care sa iti aduca venituri lunare de zeci de mii de...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Om de afaceri, caut idei geniale in care sa investesc.

Intrebare: Buna ziua. Sunt dispus sa sustin financiar dezvoltarea unor idei si proiecte de afaceri cu potential de anvergura. Implicarea mea va fi preponderent financiara, resursele mele de timp fiind limitate. Propunerile primite vor fi supuse acordului de confidentialitate.

Raspuns: Buna , rog detalii pe sichetnicu@yahoo.com.Merci  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2018




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016