Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Idei de afaceri

Va fi compania ta un lider al revolutiei customer service?

de
1181 0 29 Iun. 2014
Start in afaceri


37% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
46% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
29% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Notiunea "lideri de piata" evoca firme cu nume mari, cu bugete impresionante si resurse pentru dezvoltarea produselor interesante de pe scara de lux, reusind astfel sa faca o impresie buna consumatorilor.

 
Aceste companii incearca sa castige pe partea de client service cu similara gandire "mai mare este mai bine". Chiar daca este bine intentionata, aceasta filozofie poate provoca in stafful centrelor masive de contact necesarul de a citi un script pentru a fi siguri de nivelul de baza al satisfactiei. Dar scopul satisfactiei de baza nu este nici inovator, nici perturbator. 
 
Daca inainte excelenta era in fiecare categorie, astazi, cand vine vorba de client service, companiile se axeaza mult pe satisfactie. Potrivit unei predictii facute de catre Customers 2020, serviciile pentru clienti vor fi, pana in anul 2020, factorul-cheie pe care consumatorii il vor lua in calcul atunci cand vor decide in privinta loialitatii brandului.
 
In continuare sunt enumerate 4 lectii pentru antreprenori, care pot fi aplicate in orice carma a afacerii:
 
1. Serviciul clienti este produsul
Companiile fac asistenta pentru clienti intr-un mod profesionist si investesc in acest serviciu, fiind o parte a culturii corporative si a strategiei de produs. 
Acestea sunt intrebarile pe care orice manager de produs ar trebui sa si le puna:
- Ce nevoi ale serviciului pentru clienti sunt nerezolvate?
- Cum le poate rezolva compania?
- Cum le rezolva competitia?
- Care dintre acestea o face foarte bine?
 

Cultura de ricin. O investitie de succes in Romania
Cultura de ricin. O investitie de succes in Romania

Vezi detalii

3 culturi profitabile - Goji, Merisoare, Aronia
3 culturi profitabile - Goji, Merisoare, Aronia

Vezi detalii

Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Afacere la cheie cu flori in ghiveci

Vezi detalii



2. Agentii creeaza experiente memorabile ale serviciului pentru clienti
Intr-o afacere mica, o echipa a serviciului clienti ar putea avea numai doua sau trei persoane, insa acestea trebuie sa fie capabile sa gestioneze instantaneu problemele si sa ofere rezultate si raspunsuri prin intermediul oricarui canal pe care un consumator il utilizeaza. In companiile mari, aceste echipe sunt mult mai dezvoltate si au niveluri diferite de putere.
 
3. Self-service-ul pentru clienti este win-win
Prin existenta posibilitatii de a vizita site-ul unei companii si de a gasi usor raspunsuri la potentialele intrebari ale clientilor reusesti sa vii in intampinarea problemelor clientilor si, in plus, vei economisi o multime de bani. Afacerile mici care nu isi pot permite un staff pentru serviciul clienti gasesc beneficii imense intr-un canal self-service robust.
 
4. Creeaza iluzia personalizarii
Abordarea directa facuta de catre managerul companiei catre clienti functioneaza foarte bine pentru start-up-uri, mai ales ca echipele de management sunt puternic implicate in companie. Este foarte important sa faci experienta suportului online mai personalizata, reusind astfel sa iti si impresionezi clientii.
 
Sursa: entrepreneur.com
 


Tags: afacericustomer serviceclient serviceafaceri de succesrelatii clientisfaturi afaceri

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Va fi compania ta un lider al revolutiei customer service?
Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Cele mai profitabile afaceri pe suprafete mici

de Florin P. Amariei
21 Iun 2018
Plantatiile care ocupa spatii reduse, cele ocrotite prin sere sau solarii, ca si cele care ofera mai multe recolte per sezon se numara printre cele...

3 idei de afaceri profitabile la tara

de Florin P. Amariei
20 Iun 2018
Un om de afaceri adevarat nu ar lasa nicio oportunitate sa-i scape, iar implicarea in afaceri in mediul rural s-ar putea sa devina urmatoarea mina de...

3 idei pentru afaceri care pot fi pornite de acasa

de Florin P. Amariei
19 Iun 2018
Lucrand zi de zi de la acelasi birou, parcurgand zi de zi acelasi drum spre munca sau repetarea aceleiasi activitati poate sa devina frustrant....

Idei de afaceri pe care le incepi cu bani putini

de Camelia Diaconu
14 Iun 2018
Chiar daca reusita in afaceri poate fi un obiectiv greu de atins, pentru inceput, deschiderea unei business presupune investitii, riscuri si decizii...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Om de afaceri, caut idei geniale in care sa investesc.

Intrebare: Buna ziua. Sunt dispus sa sustin financiar dezvoltarea unor idei si proiecte de afaceri cu potential de anvergura. Implicarea mea va fi preponderent financiara, resursele mele de timp fiind limitate. Propunerile primite vor fi supuse acordului de confidentialitate.

Raspuns: buna ziua, suntem o firma de software si avem 3 produse pentru care am avea nevoie de investitie...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2018




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016