Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

10 principii de ghidare pentru managerii inteligenti

de Teo Manole 27 Apr. 2016 2452
3.5 din 2 voturi
RATING UTILIZATORI
67% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
35% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
47% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Managerii trebuie sa constientizeze faptul ca angajatii evalueaza schimbarile din perspectiva beneficiilor si a pierderilor personale.

In cele mai multe cazuri, oamenii asociaza schimbarile cu sacrificii si pierderea status quo-ului. Angajatii cred ca vor pierde avantajele acumulate pana in acel moment si ca vor trebui sa o ia de la inceput.

Cei mai multi angajati cred ca „taieri de costuri” imseamna concedieri, iar „cresterea eficientei” cresterea gradului de incarcare. De aici provine rezistenta la schimbare, atitudinea negativa si lipsa generala de colaborare. Totusi, odata ce oamenii accepta schimbarea, incep sa accepte noul lor rol.

Atunci cand managerii isi propun sa implementeze o schimbare in organizatia lor, ar trebuie sa aiba in vedere zece principii:

1. Oamenii tind sa pastreze status quo-ul.

2. Tranformarile organizationale cresc nivelul de stres.

3. Angajatii trebuie sa inteleaga de ce este nevoie de o schimbare.

4. Schimbarea trebuie sa se alinieze cu valori organizationale care sa inspire angajatii.

5. Oamenii diferiti reactioneaza diferit in fata schimbarilor.

6. Fiecare persoana are nevoi diferite pe care doreste sa si le indeplineasca.

7. Orice schimbare implica o anumita pierdere care poate fi importanta pentru anumiti oameni.

8. Asteptarile trebuie sa fie realiste.

9. Angajatii trebuie sprijiniti in depasirea temerilor privind schimbarea.

10. Oamenii vor sa fie implicati in luarea deciziilor.




Tags: manageriangajati

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 3.5 din 5 - 2 voturi.

Articole conexe

Afacere de familie vs afacere mica cu angajati noi

de Idei de afaceri
12 Mar 2024
In cazul in care este vorba despre o afacere mica, pentru a ajunge la concluzia potrivita ar fi bine sa te consulti cu familia. Se vor implica in...

Masurile de protectie sanitara la birou. Cat de importante sunt pentru bunastarea angajatilor

de Idei de afaceri
14 Dec 2021
Pandemia de Covid-19 a schimbat radical felul in care privim si abordam munca de la birou. Odata cu masurile de protectie, interactiunile dintre...

Romania va adopta programul Kurzarbeit. Firmele, sprijinite pentru a nu-si concedia angajatii

de Florin Amariei
22 Iun 2020
Conform declaratiilor facute luni de Ludovic Orban, Romania va adopta program Kurzarbeit prin care firmele vor fi sprijinite pentru a nu-si concedia...

Afacerile romanesti nu ofera dispozitive mobile angajatilor

de Florin Amariei
15 Ian 2020
Companiile autohtone se afla printre cele mai reticente din UE la capitolul echipare angajati. Angajatii romani nu primesc dispozitive cu care sa se...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]