Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

3 greseli pe care nu trebuie sa le faci in marketing

de
1298 0 15 Iun. 2015
Start in afaceri


28% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
56% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

4.67
din 3 voturi
RATING UTILIZATORI

Pentru a-ti urmari activitatea este indicat sa ai un plan de marketing pe care sa il urmezi si sa discuti cu specialisti despre reactia pe care o primesti de la consumatori.

De asemenea, evita sa faci aceste 3 greseli de marketing:

1. Asteptarea rezultatelor imediate
De multe ori, antrepenorii sunt dezamagiti ca, dupa o campanie de promovare, impactul asupra vanzarilor nu este vizibil imediat.
Unele instrumente de marketing nu au raspuns instantaneu.

In cele mai multe situatii dureaza pana cand clientul receptioneaza mesajul si achizitioneaza efectiv un produs sau serviciu.

2. Plasarea marketingului mai presus de produse si servicii

Atunci cand promovezi produse si servicii fara valoare pentru clienti risti sa pierzi bani. Desigur, pe piata sunt multe produse promovate intens care par fara valoare. insa atat timp cat acestea se vand bine, inseam na ca aduc beneficii pentru clienti. Cu alte cuvinte, cei care stabilesc valoarea unui produs sunt clientii.

Riscul de a pierde bani apare atunci cand investesti bani in marketingul unor produse si servicii care nu prezinta interes pentru clienti. Unii antreprenori cred ca daca isi bombardeaza clientii cu slogane si cupoane de reduceri fara sa acorde atentie produselor si serviciilor pe care le produc vor avea vanzari record.

Totusi, cresterea vanzarilor datorate acestor eforturi de marketing sunt artificiale si de scurta durata. Oamenii isi dau seama la un moment dat de lipsa de valoare a ofertei. Strategia poate functiona doar in cazul in care vrei sa scapi repede de un lot de produse si atunci cand vrei sa renunti la un anumit brand.

Cultura de sofran
Cultura de sofran

Vezi detalii

Ferma ecologica de gaini Brahma
Ferma ecologica de gaini Brahma

Vezi detalii

3 culturi profitabile - Goji, Merisoare, Aronia
3 culturi profitabile - Goji, Merisoare, Aronia

Vezi detalii




3 . Lipsa diferentierii intre clientii „buni“ si clientii rai
Dupa cum probabil stii deja, nu toti clientii sunt la fel de profitabili. De exemplu, unii clienti pot abuza de serviciile post-vanzare si, in final, ajung sa aduca pierderi. Pe de alta parte, alti clienti sunt fideli si cumpara frecvent produsele si serviciile tale, asigurandu-ti un nivel stabil al vanzarilor.

Este indicat sa ii identifici pe cei profitabili si pe cei care iti aduc mai putini bani pentru a indrepta investitiile de marketing in directia corecta.



Tags: marketinggreseli de marketigclienti

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

3 greseli pe care nu trebuie sa le faci in marketing
Rating:
Nota: 4.67 din 3 voturi

Articole conexe

Coada care atrage clientii - o metoda utila la debutul afacerii

de Vasile Coman
06 Iun 2016
Coada la vanzarea unui produs atrage clientii, este un lucru stiut. Unii intreprinzatori chiar recurg la anumite trucuri pentru crearea artificiala a...

Angajatii fericiti, clienti mai multumiti!

de Teo Manole
07 Aug 2015
Angajatii fericiti, care imbina cu succes cariera si viata de familie, transmit incredere clientilor si ii incurajeaza sa revina. Cu totii ne amintim...

Cum sa obtii feed-back util de la clientii tai?

de Catalin Chivu
14 Iul 2015
Succesul in afaceri depinde de activitati orientate catre client. Daca vrei sa stii mai multe despre cum si ce sa-i oferi, cel mai simplu mod este...

2 idei de afaceri pentru clientii cu bani si lipsa de timp

de Marinache Horia Cristian
03 Iul 2015
Lipsa de timp a unora poate fi o oportunitate de afaceri pentru tine! Cum poti fructifica lipsa de timp a oamenilor cu bani? Iata 2 idei de afaceri...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Planul de marketing pentru firma ta

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Caut partener-investitor mobilier pictat

Intrebare: Caut o persoana interesata de a investi sau a deveni partener pentru mobilier pictat si reconditionat, un partener care sa detina un spatiu de lucru, pot contribui cu o parte de ordin financiar si la executia picturii pe mobilier, reconditionare, sau design pentru mobilier.Preferabil din judetul Cluj, municipiul Cluj-Napoca, Turda, Campia-Turzii.

Raspuns: Salutare, eu detin un spatiu de peste 45 mp in Floresti. As fi interesat de reconditionare...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Planul de marketing pentru firma ta
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Planul de marketing pentru firma ta"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton