Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Cea mai potrivita strategie concurentiala pentru o afacere in primii ei sase ani
13 Mai. 2016
2425
39% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
52% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes
Dupa alegerea unei strategii concurentiale adecvate este momentul sa alegeti una din strategiile privind avantajul concurential.
Adica, va trebui sa va decideti daca doriti:Cultura de sofran
De la Idee la Afacere 101 Secrete ale Antreprenoriatului
Protectie totala impotriva virusilor informatici
– sa dominati piata prin costuri totale (avand produse si servicii pentru realizarea firmei cheltuit si mai putin decat altii din domeniu) – aceasta strategie este greu de adoptat, deoarece costurile de exploatare intr-o ferma. Spre exemplu, nu prea pot fi reduse intr-o asa masura incat sa constituie un avantaj;
– sa va diferentiati mai puternic fata de concurenti prin produse si servicii, o calitate superioara sau o eficacitate (promptitudine) mai mare in realizarea produselor si serviciilor – nici aici nu va veti putea diferentia prea mult fata de concurenti, deoarece sunteti un simplu producator, daca insa veti avea si o fabrica de prelucrare, situatia se schimba in avantajul dumneavoastra;
– sa va focalizati pe activitatea dumneavoastra si sa fiti capabili sa oferiti cumparatorilor o calitate foarte buna in mod constant. Aceasta este strategia avantajului concurential cea mai potrivita pentru o afacere in primii ei sase ani.
Abia dupa toate acestea puteti defini strategia mix-ului de marketing. Factorii ce formeaza mix-ul de marketing sunt: produsele, preturile, plasarea (distributia) si promovarea.
In stabilirea strategiei privind produsele inseamna ca trebuie sa decidem asupra unor elemente precum:
– gama (portofoliul) produselor si serviciilor (cate produse si servicii veti oferi);
– calitatea urmarita;
– caracteristicile fizice (dimensiunea, infatisarea);
– limitele admisibile ale abaterilor.
Urmareste-ne pe Google News
Votati articolul
Nota: 3.33 din 5 - 3 voturi.Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Cea mai profitabila cultura pe terenuri mici: LAVANDA! Profit de peste 8.000 de euro/ha!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit