Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Cum incepi o afacere cu servicii de ingrijire - babysitting si oldsitting

de
2378 0 17 Nov. 2014
Start in afaceri


28% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
56% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 2 voturi
RATING UTILIZATORI

"Simt ca afacerea se va dezvolta si ca piata se va largi pentru ca sunt tot mai multi oameni care isi permit sa apeleze la aceste servicii, de babysitting" Mihai Stanculescu, partener asociat la agentia Blu Servicii.

Startul in afacerea cu servicii de ingrijire a copiilor
„Inainte de a ne apuca sa punem in practica ideea de a deschide o firma de babysitting, am facut o cercetare a pietei si am constatat cu surprindere ca exista o concurenta, destul de fragila – este adevarat, dar exista.

Activau cateva firme, destul de putine, care se imparteau in doua categorii: unele care se ocupau strict de babysitting si altele, cele specializate in recrutare si plasare de personal, care, printre altele, ofereau si acest serviciu”, isi aminteste Mihai Stanculescu, asociat impreuna cu Ionut Babos la agentia Blu Servicii, specializata in babysitting, oldsitting si menaj.

Firma a inceput sa functioneze la inceputul anului 2003, dar pregatirile demarasera cu un an inainte, cand tinerii intreprinzatori (aveau atunci 21 de ani) au inceput sa se documenteze despre acest gen de activitate. Au studiat cum functioneaza afacerea in strainatate – unde ea exista de zeci de ani de zile si unde sunt deja companii consacrate in domeniu, cu servicii la cele mai inalte standarde. Au inceput cu un capital de aproape 1.000 euro, din care aproape jumatate de suma a reprezentat plata in avans a chiriei pentru garsoniera in care era sediul agentiei.

Ei erau singurii angajati, ajutati si de un contabil pentru intocmirea actelor si a situatiei financiare. Mobilier au adus de acasa, iar ca dotare tehnica aveau minimul necesar pentru derularea activitatii: computer, fax, imprimanta si telefon. Pentru a deveni cunoscuti au tiparit un pliant si un calendar pe care le-au impartit mai intai prietenilor si cunoscutilor, apoi au facut un site pe Internet, care le-a adus mai multi clienti decat se asteptau.

Ca dotari, au pornit cu minimul necesar pentru lansarea  unei afaceri de acest gen: birou, computer conectat la Internet, fax. (Chiar daca nu este obligatoriu ca biroul sa fie situat intr-o zona centrala, ar fi bine ca el sa nu se afle totusi prea departe de centru. O distanta lunga pana la sediul firmei, in conditiile unui oras in care circulatia se desfasoara cu dificultate, cum este Bucurestiul, poate fi un motiv destul de solid pentru unii clienti sa renunte la a mai apela la serviciile agentiei.)

Pasul urmator a fost inceperea construirii unei baze de date proprii, cu colaboratori care urmau sa fie prezentati clientilor. Pentru selectarea lor, firma a dat anunturi, a folosit metode directe de cautare – in bazele de date sau  prin contact direct. Avand in vedere ca pentru postul de babysitter este necesar un anumit profil, au fost stabilite criterii de selectie, obligatorii pentru cei care vor sa indeplineasca acest job.

Interviul are loc la sediul firmei, cu un psiholog care evalueaza fiecare solicitant in parte, iar investigarea se bazeaza pe teste aprobate de Ministerul Sanatatii si utilizate in selectarea persoanelor care se califica pentru profesia de asistent maternal. Astfel, este investigat mediul social din care provine solicitantul, are loc evaluarea experientei sale reale in domeniul ingrijirii copiilor; sunt verificate referintele si recomandarile.

Cultura de sofran
Cultura de sofran

Vezi detalii

Cultura de ricin. O investitie de succes in Romania
Cultura de ricin. O investitie de succes in Romania

Vezi detalii

Primii pasi pentru afacerea ta online
Primii pasi pentru afacerea ta online

Vezi detalii




Fiecarui candidat i se intocmeste un dosar ce contine copii dupa actele de identitate, diplome de studiu, atestate dupa cursuri si calificari obtinute, cazierul judiciar si adeverinta de la medicul de familie. De asemenea, este obligatorie efectuarea unui set de analize medicale standard pentru orice angajare.


Tags: afacereserviciibabysittingservicii de supraveghere copiiingrijire copii

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Cum incepi o afacere cu servicii de ingrijire - babysitting si oldsitting
Rating:
Nota: 5 din 2 voturi

Articole conexe

Transforma o simpla idee in afacere de succes! Acum este momentul sa te lansezi in antreprenoriat

de Alina Constantinescu
03 Aug 2017
Esti pasionat de agricultura? Ce sa fie? Ciuperci? Lavanda? Paulownia? Livada de pomi fructiferi? Sau poate goji, catina, merisoare... Ce te-ar mai...

Afacere in apicultura: cum a reusit o tanara sa transforme aceasta indeletnicire in sursa de venit

de Alina Constantinescu
19 Mai 2017
In ultimii ani sectorul apicol a cunoscut o dezvoltare semnificativa datorita programelor de sprijin financiar de la bugetul UE sau national, care au...

Primii pasi in antreprenoriat: 11 intrebari la care sa raspunzi inainte de a incepe o afacere

de Alina Constantinescu
16 Mai 2017
Multi dintre cei care lanseaza o afacere cunosc faptul ca buna pregatire a ceea ce intentioneaza sa intreprinda reprezinta, intotdeauna, jumatate din...

Programul Femeia Manager 2017: cursuri gratuite pentru a incepe propria afacere

de Alina Constantinescu
08 Feb 2017
Ministerul pentru Mediul de Afaceri - Directia Politici Antreprenoriale a publicat procedura de implementare a Programului national multianual pentru...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Planul de marketing pentru firma ta

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Caut partener-investitor mobilier pictat

Intrebare: Caut o persoana interesata de a investi sau a deveni partener pentru mobilier pictat si reconditionat, un partener care sa detina un spatiu de lucru, pot contribui cu o parte de ordin financiar si la executia picturii pe mobilier, reconditionare, sau design pentru mobilier.Preferabil din judetul Cluj, municipiul Cluj-Napoca, Turda, Campia-Turzii.

Raspuns: Özel yatırımcılar Grup özel yatırımcılar karlı iş...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Planul de marketing pentru firma ta
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Planul de marketing pentru firma ta"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton