Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Malefic prin definitie: sa ducem consumatorii in ispita. 3 sfaturi 'malefice'

de
1359 0 13 Feb. 2015
Start in afaceri


37% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
46% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
29% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

3.33
din 3 voturi
RATING UTILIZATORI

Inainte ca dl Chris Nodder sa-si inceapa prelegerea la conferinta interactiva SXSW din Austin, Texas, si-a pus o jacheta rosie si a dat drumul unui ras maniacal. Prelegerea sa se intitula "Malefic prin definitie: sa ducem consumatorii in ispita".

Manipulare "malefica" - o noua metoda de vanzare. Nodder a impartasit cu audienta sa cateva studii de caz si exemple reale de manipulare „malefica“ in anumite companii cunoscute, structurandu-le in functie de cele sapte pacate capitale.

Iata cateva din observatiile sale, lucruri pe care orice companie le poate invata despre influentarea comportamentului consumatorului.

1. Lenea.

Este in natura umana sa evitam sa facem mai mult efort decat ar fi absolut necesar. Acest lucru motiveaza companiile sa „pacaleasca“ potentialii clienti sa se aboneze la newsletterul lor folosind expresii dublu negative, bazandu-se pe faptul ca cei mai multi vor sari peste mare parte din text si nu-l vor citi cu atentie.

Nodder spunea in prelegerea sa ca e-buletinele informative care folosesc expresii dublu negative au o rata de abonare cu 66% mai mare decat cele care folosesc un limbaj clar. insa atunci cand lenea consumatorului este folosita corect, companiile pot face mult mai mult decat sa pacaleasca niste oameni sa se aboneze la buletinele lor informative, ele pot reduce obstacolele din calea clientului.
Lectia de invatat de aici: Simplificati totul!

2. Mandria.
Consumatorii vor cheltui adeseori mai multi bani pe iluzia unui produs unic sau important. Nodder ne indreapta atentia catre compania Best Made care are impune preturi ridicate pentru toate topoarele sale, bazandu-se pe impresia maiestriei cu care sunt produse si a prestigiului.

Topoarele Best Made sunt chiar impachetate in „lana de lemn“, care nu este decat un mod pompos de a spune rumegus. Mandria este cea care face un produs sa se alinieze la valorile consumatorului.
Lectia de invatat de aici: Oferiti o experienta speciala!

Lavanda: cultura profitabila in 2017
Lavanda: cultura profitabila in 2017

Vezi detalii

Trucuri si sfaturi pentru livada ta de vis
Trucuri si sfaturi pentru livada ta de vis

Vezi detalii

3 culturi profitabile - Goji, Merisoare, Aronia
3 culturi profitabile - Goji, Merisoare, Aronia

Vezi detalii





3. Invidia.
Cand vine vorba de creat impresia exclusivitatii, Nodder sugereaza sa luam notite de la companiile aeriene. Adunarea milelor de zbor pentru atingerea statutului de VIP si castigarea de recompense creeaza o separare intre clienti, incurajandu-i pe cei care nu au castigat suficiente bonusuri sa cheltuiasca in continuare. Brandurile care folosesc eficient invidia creeaza sentimentul de apartenenta la un anumit statut social si ii fac pe consumatori sa aspire la acesta.
Lectia de invatat de aici: Fiti evazivi!


Tags: consumatoricomportament consumatorivanzari

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Malefic prin definitie: sa ducem consumatorii in ispita. 3 sfaturi 'malefice'
Rating:
Nota: 3.33 din 3 voturi


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Planul de marketing pentru firma ta

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

unde gasesc finantare privata?

Intrebare: Buna seara,

Detin o afacere in domeniul agricol dar nu gasesc capital pentru dezvoltare acesteaia.
Tin sa va aduc la cunostinta ca nu doresc imprumuturi sau finantari din partea bancilor, cu dobanda exagerata si garantii imobiliare (insuficiente din punctul acetora de vedere chiar daca valoreaza dublu fata de capitalul dorit)
Doresc o finantare din partea unor oameni de afaceri, investitori privati sau grupuri de investitori etc. dar nu stiu unde sau cum as putea sa gasesc aceste persoane pentru a le propune ideea mea de dezvoltare.

Orice informatie este utila.

Multumesc !

Raspuns: Am aceeasi intrebare. As putea primi si eu raspuns? De ce detalii aveti nevoie?  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Planul de marketing pentru firma ta
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Planul de marketing pentru firma ta"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton