Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Producatorul de cosmetice Gerocossen, crestere de 25% a cifrei de afaceri in 2017

de Idei de afaceri 26 Mar. 2018 2260
5 din 1 vot
RATING UTILIZATORI
61% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Gerocossen este o companie romaneasca, infiintata acum aproape 30 de ani de catre trei antreprenori locali - Stanca Cismaru, Elvira Sas si Radu Aurel Bogdan, cu background in industria cosmetica. Cei trei au imbinat know-how-ul si noile tehnologii cu puterea recunoscuta a plantelor si ingredientelor naturale si au creat astfel unul dintre primele branduri autohtone pentru produse de infrumusetare.

Gerocossen, unul dintre cei mai mari producatori romani de produse cosmetice, a incheiat anul 2017 cu o crestere de 25% a cifrei de afaceri fata de 2016, ajungand la 14.5 milioane de lei si depasind astfel previziunile. Pe trend ascendent au fost si exporturile, iar planurile companiei pentru 2018 includ diversificarea pietelor de desfacere externe, precum si lansarea unor noi game de produse.

Alaturi de cifra de afaceri, exporturile au cunoscut cea mai mare crestere pentru Gerocossen in 2017. Cu peste 30% mai multe produse au fost livrate catre piete externe, printre cele mai active fiind Italia, Republica Moldova si Ungaria.

Pentru 2018 compania estimeaza o crestere a cifrei de afaceri cu 10%, precum si dezvoltarea exporturilor pe noi piete, generand o crestere de pana la 25%.

“2017 a fost un an bun pentru Gerocossen, ceea ce dovedeste ca produsele introduse de noi pe piata sunt de cea mai buna calitate si raspund cerintelor actuale ale consumatorilor. Specialistii firmei Gerocossen au urmat trendul de a realiza produse cu ingrediente naturale si substante active eficiente pentru mentinerea frumusetii si tineretii.

Astfel, in 2017 am lansat gama pentru ingrijirea tenului compusa din 6 produse -Algaderm- pe baza de alge marine, gama pentru ingrijirea tenului Keratin+, compusa din 5 produse, si gama DUO CARE – un sistem inovator de ingrijire a pielii in 2 pasi: ser si crema” spune Carmencita Sava, Director Cercetare-Dezvoltare in cadrul Gerocossen.

In 2018 compania planuieste sa lanseze noi game, printre care: o serie de produse solare cu ecran natural (filtre naturale si uleiuri), sampoane colorante fara amoniac si oxidant, precum si doua game noi cu ingrediente naturale dedicate ingrijirii tenului si parului.

Produsele realizate in fabrica din Pipera sunt comercializate in hipermarketuri, supermarketuri, magazine de specialitate, retele de farmacii si plafaruri, precum si in magazinul online dedicat.


Idei de afaceride Idei de afaceri
Redactia Idei de afaceri este formata dintr-un colectiv de 3 autori cu experienta in domeniile care formeaza intreaga sfera a lumii afacerilor. Ei va livreaza cele mai importante si relevante noutati.

Tags: cosmetice gerocossenproduse cosmeticesampoane colorantecifra de afaceri gerocossen

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]