Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Promovarea incrucisata pentru o afacere prospera

de
2627 0 23 Iun. 2011
Start in afaceri


59% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Multe afaceri mici sau care abia s-au lansat pe piata sunt in permanenta cautare de modalitati de se face cunoscute si de a-si vinde produsele sau serviciile. Mai mult, majoritatea nu detin capitalul necesar pentru a-si promova produsele cu putere si in stil mare. Aici apare promovarea incrucisata si succesul incepe sa se intrevada mai usor decat s-ar astepta oricine.

In primul rand, trebuie sa intelegem ce inseamna promovarea incrucisata. O firma isi vinde produsele alaturi de altele din game diferite apartinand altor companii. Spre exemplu, firma X vinde un sampon pe baza de ulei de masline impreuna cu o perie de par apartinand firmei Y.

Cele doua se pun de acord sa isi vanda produsele impreuna pentru o situatie win-win. Ambele au de castigat, insa cea cu notorietate mai slaba va fi cea mai avantajata de pe urma unei asemenea colaborari.

Imaginati-va popularitatea pe care ar castiga-o o firma necunoscuta marilor audiente daca si-ar vinde produsele alaturi de cele din cadrul marcilor celor mai prestigioase de pe piata. In acest fel, este clar cum o afacere poate castiga credit, incredere, notorietate din partea clientilor prin promovarea incrucisata.
Reputatia in afaceri se poate construi si consolida prin acest tip de promovare, datorita asocierii de nume si de imagine cu firma care deja prezinta interes pentru consumatori.

Mai mult, haideti sa ne gandim si la situatia clasica in care ni se prezinta produse apartinand unor firme al caror nume nu l-am mai auzit pana acum si in mod normal, ezitam sa le achizitionam.

In cazul in care am primi in aceeasi oferta si un produs pe care il cunoastem si l-am mai achizitionat, am fi tentati sa scoatem banii din buzunar doar pentru al doilea produs, privindu-l pe primul ca pe cadou.
In acest fel am achizitionat marca populara care prezinta siguranta si nu ne-am creat riscuri financiare cu al doilea produs, care se poate dovedi de calitate slaba sau cu un grad scazut de functionalitate.

Exact pe aceste moduri de gandire si pe acesti factori decizionali se bazeaza promovarea incrucisata. Esential pentru firmele aflate la inceput de drum este sa reuseasca sa colaboreze cu o firma cu o reputatie puternica si sa creeze oferte interesante si originale pentru clienti.

Nu trebuie sa oferiti intotdeauna produse care sa aiba o legatura intre ele(sampon+perie, detergent de pardoseala+mop, chipsuri+suc, samd). Puteti sa veniti cu idei dintre cele mai traznite, care sa asigure pentru clienti produse din game diversificate si care sa le acopere nevoi dintre cele mai variate.

3 culturi profitabile - Goji, Merisoare, Aronia
3 culturi profitabile - Goji, Merisoare, Aronia

Vezi detalii

Ferma ecologica de gaini Brahma
Ferma ecologica de gaini Brahma

Vezi detalii

Lavanda: cultura profitabila in 2017
Lavanda: cultura profitabila in 2017

Vezi detalii







Tags: promovare incrucisatareputatie puternicareputatia in afaceri

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Promovarea incrucisata pentru o afacere prospera
Rating:
Nota: 5 din 1 voturi


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Planul de marketing pentru firma ta

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Caut partener-investitor mobilier pictat

Intrebare: Caut o persoana interesata de a investi sau a deveni partener pentru mobilier pictat si reconditionat, un partener care sa detina un spatiu de lucru, pot contribui cu o parte de ordin financiar si la executia picturii pe mobilier, reconditionare, sau design pentru mobilier.Preferabil din judetul Cluj, municipiul Cluj-Napoca, Turda, Campia-Turzii.

Raspuns: Özel yatırımcılar Grup özel yatırımcılar karlı iş...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Planul de marketing pentru firma ta
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Planul de marketing pentru firma ta"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton