Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Succesul afacerii tale tine de gestionarea relatiei cu clientul

de
1200 0 23 Sep. 2014
Start in afaceri


67% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
35% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
47% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Briefingul (scurta sedinta lunara sau, in timpul derularii unei campanii, saptamanala sau chiar zilnica) este doar una din tehnicile de gestionare a relatiei intre client si firma. Ca in orice parteneriat ce implica un serviciu, este necesar ca de fiecare data sa se stie ce actiune este aprobata. Exista suficient loc pentru confuzii.

O alta observatie este ca toate deciziile par a se lua in ultimul minut – datorita solicitarilor mereu noi venite de la clienti pretentiosi. Aceste conditii necesita un sistem robust care sa poata functiona fara a se incurca firele. 
 
Raportul de convorbiri. Deciziile luate la intruniri, responsabilitatile asumate, vor fi inregistrtate in asa-numitul call-report (raportul de convorbiri). Acesta va circula imediat dupa convorbire. La urma urmei, daca au existat suficiente motive pentru o intrunire, inseamna ca subiectele discutate sunt la fel de importante pentru a fi comunicate imediat. Chiar si convorbirile telefonice vor fi inregistrate pentru a raspandi deciziile luate sau aprobarile primite.
 
Intrunirile cu clientul trebuie tinute regulat pentru a analiza programul in curs, pentru a aproba partea de creatie, pentru a face schimb de informatii. Ele sunt piatra de temelie a relatiei agentie/client. Sunt foarte costisitoare, din cauza duratei lor, astfel ca trebuie stabilite obiective clare dinainte.
 
Programarile. Sunt planuri scrise subliniind activitatile ce implica cheltuieli. Acestea trebuie aprobate de client inainte de a se cheltui vreun leu. De obicei, campaniile se vor derula in valuri de cateva ori pe an — si de cele mai multe ori clientul insista sa aprobe cheltuielile pentru fiecare val in parte. 

Revista marcii reprezinta analiza periodica, de obicei anuala, a situatiei marcii afacerii. Aceasta este o oportunitate de a vedea lucrurile dintr-o perspectiva strategica, care sa fie tradusa apoi intr-un plan de actiune pe termen mediu sau scurt.
 
Estimarea productiei. Marketingul implica si productie si creatie. Costurile de productie pot varia enorm, de la cateva sute de dolari la milioane. Estimarea productiei este o modalitate pentru agentie si clientii ei de a sti cu exactitate cat anume se cheltuie si pe ce, cu ajutorul unei note de plata detaliate: fotografii, actori sau modele, materiale promotionale, sampling etc. Primind oferte de la diferiti furnizori se pot face economii substantiale care pot duce la prelungirea campaniei.
 
Evaluarea campaniei. Masurarea succesului in functie de obiectivele stabilite inseamna ca se poate construi  o relatie viabila. Este mai usor, si mai util, sa se analizeze efectele asupra urmatoarelor instrumente de masura pe termen scurt:

Cultura de ricin. O investitie de succes in Romania
Cultura de ricin. O investitie de succes in Romania

Vezi detalii

Propriul meu plan de afaceri
Propriul meu plan de afaceri

Vezi detalii

10 afaceri pentru femei
10 afaceri pentru femei

Vezi detalii




 
Memoria – un sondaj de opinie in care subiectii sa raspunda la urmatoarea intrebare: “ce reclama anume va amintiti ca ati vazut in ultima vreme?”.
Atitudinea – verificarea atitudinii consumatorilor fata de un produs sau o idee, inainte si dupa campanie.
Audienta – calcularea, cu ajutorul cifrelor publicate regulat despre audienta mijloacelor de presa, a numarului de audienti din grupul tinta care au avut acces la campanie si cat de des s-a petrecut acest lucru.

Aceste cercetari le ofera prilejul celor de la agentie sa vada cat drum mai au de parcurs pana in mintea consumatorului, locul unde se duce de fapt batalia marketingului.
 


Tags: clientiafaceriafaceremarketing

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Succesul afacerii tale tine de gestionarea relatiei cu clientul
Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Cum arata o zi din viata celor mai de succes antreprenori. 4 obiceiuri care ii definesc

15 Dec 2017
Antreprenorii de succes au cateva obiceiuri in comun si cu siguranta avem multe de invatat din exemplul lor. Pentru un antreprenor este vital sa...

5 metode simple pentru ca o firma mica sa se dezvolte rapid

14 Dec 2017
Inceputul de drum pentru orice firma poate venit cu avantajele sale, dar si cu riscuri uriase. O firma mica va avea avantajul de a nu atrage atentia...

Ministerul pentru Mediul de Afaceri infiinteaza Consiliul consultativ pentru antreprenoriat

de Idei De Afaceri
08 Dec 2017
Ministerul pentru Mediul de Afaceri, Comert si Antreprenoriat continua programul de consolidare a parteneriatului cu mediul de afaceri privat prin...

10 idei de afaceri pentru femei. Urmeaza-ti pasiunea, alege ceea ce te entuziasmeaza!

de Alina Constantinescu
29 Nov 2017
Despre femei se spune ca sunt foarte bune in afaceri pentru ca sunt atente la detalii, rezistente la stres si ambitioase, avand un talent special sa...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Va prezint un nou fond de investiti!!!

Intrebare:
Compania Laser ne oferă 12% in fiecare zi din suma investită.
Suma minima care se poate investi este 5$ Ex: investiție de 1.000 $ obțineți 12% / zilnic din suma investita 1.440 USD ( R.O.I. 440.00 $) Depozitele mari cresc castiguri mari zilnic. Link inscriere:
https://laser.online/?referrer=Anicuta
Laser Online este un fond de investiții Ón cele mai avansate aplicații ale tehnologiei laser pentru medicină, informatică și alte domenii de activitate.

Raspuns: Buna ziua. Rog mai multe detalii pe valilig@yahoo.co.uk.  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton