Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Succesul afacerii tale tine de gestionarea relatiei cu clientul

de
1149 0 23 Sep. 2014
Start in afaceri


28% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
56% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Briefingul (scurta sedinta lunara sau, in timpul derularii unei campanii, saptamanala sau chiar zilnica) este doar una din tehnicile de gestionare a relatiei intre client si firma. Ca in orice parteneriat ce implica un serviciu, este necesar ca de fiecare data sa se stie ce actiune este aprobata. Exista suficient loc pentru confuzii.

O alta observatie este ca toate deciziile par a se lua in ultimul minut – datorita solicitarilor mereu noi venite de la clienti pretentiosi. Aceste conditii necesita un sistem robust care sa poata functiona fara a se incurca firele. 
 
Raportul de convorbiri. Deciziile luate la intruniri, responsabilitatile asumate, vor fi inregistrtate in asa-numitul call-report (raportul de convorbiri). Acesta va circula imediat dupa convorbire. La urma urmei, daca au existat suficiente motive pentru o intrunire, inseamna ca subiectele discutate sunt la fel de importante pentru a fi comunicate imediat. Chiar si convorbirile telefonice vor fi inregistrate pentru a raspandi deciziile luate sau aprobarile primite.
 
Intrunirile cu clientul trebuie tinute regulat pentru a analiza programul in curs, pentru a aproba partea de creatie, pentru a face schimb de informatii. Ele sunt piatra de temelie a relatiei agentie/client. Sunt foarte costisitoare, din cauza duratei lor, astfel ca trebuie stabilite obiective clare dinainte.
 
Programarile. Sunt planuri scrise subliniind activitatile ce implica cheltuieli. Acestea trebuie aprobate de client inainte de a se cheltui vreun leu. De obicei, campaniile se vor derula in valuri de cateva ori pe an — si de cele mai multe ori clientul insista sa aprobe cheltuielile pentru fiecare val in parte. 

Revista marcii reprezinta analiza periodica, de obicei anuala, a situatiei marcii afacerii. Aceasta este o oportunitate de a vedea lucrurile dintr-o perspectiva strategica, care sa fie tradusa apoi intr-un plan de actiune pe termen mediu sau scurt.
 
Estimarea productiei. Marketingul implica si productie si creatie. Costurile de productie pot varia enorm, de la cateva sute de dolari la milioane. Estimarea productiei este o modalitate pentru agentie si clientii ei de a sti cu exactitate cat anume se cheltuie si pe ce, cu ajutorul unei note de plata detaliate: fotografii, actori sau modele, materiale promotionale, sampling etc. Primind oferte de la diferiti furnizori se pot face economii substantiale care pot duce la prelungirea campaniei.
 
Evaluarea campaniei. Masurarea succesului in functie de obiectivele stabilite inseamna ca se poate construi  o relatie viabila. Este mai usor, si mai util, sa se analizeze efectele asupra urmatoarelor instrumente de masura pe termen scurt:

Ferma ecologica de gaini Brahma
Ferma ecologica de gaini Brahma

Vezi detalii

Primii pasi pentru afacerea ta online
Primii pasi pentru afacerea ta online

Vezi detalii

3 culturi profitabile - Goji, Merisoare, Aronia
3 culturi profitabile - Goji, Merisoare, Aronia

Vezi detalii




 
Memoria – un sondaj de opinie in care subiectii sa raspunda la urmatoarea intrebare: “ce reclama anume va amintiti ca ati vazut in ultima vreme?”.
Atitudinea – verificarea atitudinii consumatorilor fata de un produs sau o idee, inainte si dupa campanie.
Audienta – calcularea, cu ajutorul cifrelor publicate regulat despre audienta mijloacelor de presa, a numarului de audienti din grupul tinta care au avut acces la campanie si cat de des s-a petrecut acest lucru.

Aceste cercetari le ofera prilejul celor de la agentie sa vada cat drum mai au de parcurs pana in mintea consumatorului, locul unde se duce de fapt batalia marketingului.
 


Tags: clientiafaceriafaceremarketing

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Succesul afacerii tale tine de gestionarea relatiei cu clientul
Rating:
Nota: 5 din 1 voturi

Articole conexe

Transforma o simpla idee in afacere de succes! Acum este momentul sa te lansezi in antreprenoriat

de Alina Constantinescu
03 Aug 2017
Esti pasionat de agricultura? Ce sa fie? Ciuperci? Lavanda? Paulownia? Livada de pomi fructiferi? Sau poate goji, catina, merisoare... Ce te-ar mai...

Cele trei banci partenere din programul Start-up Nation

de Alina Constantinescu
01 Aug 2017
Ministerul pentru Mediul de Afaceri, Comert si Antreprenoriat si Banca Comerciala Romana, CEC Bank si Banca Transilvania au semnat, astazi,...

Programul de Internationalizare: pe 31 iulie se da startul la inscrieri

de Alina Constantinescu
25 Iul 2017
Pe 31 iulie, la ora 10:00, antreprenorii se vor putea inscrie in Programul de Internationalizare, cu scopul de a participa la targuri si evenimente...

Aflati cum sa cresteti profitabilitatea companiei pe care o conduceti. Sfaturi de la experti

de Idei De Afaceri
21 Iul 2017
Sunteti director, asa ca stiti totul despre compania dvs. Atunci, mai aveti nevoie de sfaturile expertilor pentru a realiza un management perfect?...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Planul de marketing pentru firma ta

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Caut partener-investitor mobilier pictat

Intrebare: Caut o persoana interesata de a investi sau a deveni partener pentru mobilier pictat si reconditionat, un partener care sa detina un spatiu de lucru, pot contribui cu o parte de ordin financiar si la executia picturii pe mobilier, reconditionare, sau design pentru mobilier.Preferabil din judetul Cluj, municipiul Cluj-Napoca, Turda, Campia-Turzii.

Raspuns: Özel yatırımcılar Grup özel yatırımcılar karlı iş...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Planul de marketing pentru firma ta
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Planul de marketing pentru firma ta"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton