Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Green Future Group tinteste o crestere de 20% in 2022

de Bianca Tila 01 Iul. 2022 896
Green Future Group tinteste o crestere de 20% in 2022
5 din 1 vot
RATING UTILIZATORI
67% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
35% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
47% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Producatorul de articole premium destinate somnului, Green Future Group, estimeaza o crestere cu 20% pana la sfarsitul anului 2022, aproximativ 86,5 milioane de lei. Compania are sase facilitati proprii de productie si se bucura de un business de succes.

Comparativ cu anii anteriori, 2022 pare sa aduca vesti bune companiei, mai ales dupa ce in 2020 au avut un varf de consum pe fondul pandemiei, iar in 2021 s-a inregistrat un volum scazut de vanzari, declara Raluica Szanto, manager dezvoltare Green Future Groupe pentru Economica.
 
Compania a fost fondata in 2004 si produce o linie completa de produse premium pentru somn, precum saltele, perne, pilote, protectii saltea si lenjerii de pat. Toate acestea sunt fabricate in Romania in cele sase facilitati proprii de productie din Timisoara si Urziceni, birourile fiind amplasate in Bucuresti.
 
Prin modelul sau de business, Green Future Group deserveste clienti B2B din zona HoReCa si industria de mobila, dar si B2C prin intermediul internetului. Pe piata locala produsele ajung in procent de 70 %, iar la export 30%.
 
"Segmentul business este cel dominant fiind reprezentat de 70% din vanzarile pe care le avem, in ultimii ani modificarile nu sunt foarte mari. Am avut un varf de consum in 2020, iar in 2021 a fost o usoara scadere. Noi producem sub brandurile proprii produse destinate somnului si canapele.
 
Ma refer la saltele, pilote, topuri, lenjerii de pat. Ulterior, am adaugat in portofoliu canapele, paturi tapitate si articole pentru copii, cum ar fi bavetele, saltelute pentru infasat, tarcuri de joaca. Fabrica de articole pentru copii produce preponderent pentru export, unde suntem prezenti de cativa ani, dar am decis sa intram cu aceste articole si pe piata din Romania si le-am listat pe site-ul nostru si in eMAG Marketplace", spune Raluca Szanto.
 
Comania se bucura de notorietate, avand in vedere ca se afla prezenta in portofoliile marilor producatori din piata, dar si in tari precum Anglia, Germania, Franta, Suedia si SUA. Comercializarea produselor se face prin magazinele online proprii si pe eMAG Marketplace.
 
Green Future Group se numara printre primii parteneri strategici ai eMAG in ceea ce priveste sectorul pentru casa. Compania a reusit sa se listeze pe site-ul celui mai mare retailer online din Romania in 2014, lucru ce i-a oferit mai multa vizibilitate.
 
In ceea ce priveste competitorii pe aceasta piata aglomerata, strategia Green Future Group include prezenta constanta in mediul digital, pe cat mai multe canale si platforme. Pe parcurs, businessul a apelat la campanii platite in Google Ads, Facebook, Instagram sau Youtube, dar si diverse agregatoare de home&deco sau tool-uri din marketplace-ul eMAG. Scopul campaniilor este de a genera brand awareness si a fi mereu prezenti alaturi de clientii companiei. 
 
In randul vanzarilor, pandemia a generat o crestere in special in mediul online. Singura problema a companiei in aceasta situatie a fost perturbarea lanturilor de aprovizionare la nivel international care a creat indisponibilitatea stocului de materie prima, cat si de produse finite la furnizari pentru anumite game. 
 
In ceea ce priveste planul de dezvoltare aferent acestui an, compania va continua sa investeasca in digitalizare si resurse umane pentru a obtine o crestere cu 20% a cifrei de afaceri, comparativ cu anul trecut cand a inregistrat 72 de milioane de lei.
 
"Succesul unei afaceri presupune investitii permanent in toate departamentele. Acordam o atentie deosebita digitalizarii, dar si echipamentelor si resurselor umane. Vom continua investitiile in toate cele sase facilitati de productie din tara pentru a ne indeplini obiectivele si privim optimisti la crestere de 20% in 2022 fata de 2021, cand am incheiat cu o cifra de afaceri de 72 de milioane de lei", a declarat Raluca Szanto. 


Bianca Tila de Bianca Tila
Pasionata de zona business, Bianca Tila aduce zilnic in fata cititorilor starea afacerilor de pe piata nationala si internationala. Ofera idei de afaceri rentabile potrivite situatiei actuale, strategii de marketing si modele de afaceri in diverse zone.

Tags: green future groupcrestere 20%producator saltele romaniaraluca szanto

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]