Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Cum angajam personal pentru afacerile administrate de acasa?

de
1575 0 25 Iun. 2011
Dosare de afaceri


28% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
56% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Antreprenorii care aleg sa isi demareze si sa isi administreze afacerile de la domiciliul personal au numeroase avantaje care le confera reduceri mari de cheltuieli. Ganditi-va ca ar fi trebuit sa inchiriati o locatie pentru desfasurarea activitatilor firmei, ar fi trebuit sa o renovati, sa o mobilati samd. Toate aceste cheltuieli dispar atunci cand alegem sa ne transformam locuinta in birou.

Cu toate acestea, ganditi-va ca in functie de complexitatea afacerii va trebui sa angajati la un moment dat si personal catre care sa delegati o parte din responsabilitati. De asemenea, antreprenorii care incep afaceri mici si apoi, in timp, le dezvolta, ajung sa se trezeasca in imposibilitatea de a-si mai conduce afacerea fara ajutor, desi, initial nu au luat acest lucru in calcul.

Nu e un capat de lume. Antreprenorii care o duc bine si isi permit isi pot schimba locatia cu una inchiriata pentru a face loc viitorilor angajati. Majoritatea procedeaza astfel. In acelasi timp, antreprenorii care nu isi pot face loc in cheltuieli de surse suplimentare pentru inchirierea unei locatii vor alege sa lucreze in continuare de acasa si sa isi aduca si angajatii aici.

Problema este una deloc de ignorat. In primul rand trebuie sa va ganditi ca veti avea nevoie de spatiu pentru a le asigura viitorilor angajati loc in care sa isi conduca activitatea. Apoi, trebuie retinut ca majoritatea candidatilor sunt reticenti in a se prezenta la interviuri care nu se tin in locatii potrivite pentru aceasta activitate. Sunt numeroase alte probleme care pot aparea.

Trebuie sa luati in calcul si alte chestiuni, precum:existenta copiilor in casa, elementele care ii pot distrage pe angajatii dvs de la lucru, conditiile pe care le puneti la dispozitia acestora samd.

Nu este un lucru usor sa va organizati casa si familia astfel incat sa devina birou. Este nevoie de o buna gestiune a spatiului si timpului si de o buna organizare in cadrul membrilor familiei.

Cel mai adesea, candidatii cei mai potriviti pentru asemenea pozitii sunt membrii familiei sau prietenii apropiati. Sunt de incredere, puteti sa ii lasati in casa cand trebuie sa plecati pentru demersuri profesionale si nu se vor supara daca aveti si un caine sau un papagal in camera alaturata.

Trucuri si sfaturi pentru livada ta de vis
Trucuri si sfaturi pentru livada ta de vis

Vezi detalii

Cultura de ricin. O investitie de succes in Romania
Cultura de ricin. O investitie de succes in Romania

Vezi detalii

3 culturi profitabile - Goji, Merisoare, Aronia
3 culturi profitabile - Goji, Merisoare, Aronia

Vezi detalii







Tags: personal pentru afacerile de acasaafacere domiciliu personal

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Cum angajam personal pentru afacerile administrate de acasa?
Rating:
Nota: 5 din 1 voturi


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Planul de marketing pentru firma ta

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

pet-shop

Intrebare: Buna ziua , vreau sa deschid un magazin pet-shop , eventual cu extensie pe cabinet veterinar . Se pot accesa fonduri europene pentru aceasta ramura sau prin programul start-up ? Multumesc anticipat pentru informatii

Raspuns: Investitori privaţi Grup de investitori privaţi sunt Ón căutarea pentru Fondul...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Planul de marketing pentru firma ta
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Planul de marketing pentru firma ta"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton