Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Marketing de nota 10! Scoateti-va batistele

de Maria Nicutar 30 Apr. 2012 2972
5 din 1 vot
RATING UTILIZATORI
28% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
56% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Discutam acum cateva zile cu mai multi cunoscuti pe marginea unui film devenit viral de ceva timp. Pentru cei care inca nu au apucat sa planga ca niste copii carora li s-a furat acadeaua, recomand videclipul Procter & Gamble London 2012 Olympic Games. Il veti gasi pretutindeni si merita cercetat.

Dupa ce ai vizionat filmuletul de doar doua minute, apuci prima rola de servetele si o termini mai repede decat ti-ai fi imaginat. Campania este excelenta, bine gandita, cu toate ingredientele necesare unei "retete" de succes.

Videoclipul aduce in lumina imaginea mamelor care lupta pentru viitorul copiilor lor. Imaginile arata scene in care mamele imbraca diverse roluri in educatia si ingrijirea copiilor. Per total, mamele sunt pictate in culori formidabile. Sunt antrenoare veritabile si cele care ii ajuta pe cei mici sa treaca peste orice obstacol pentru a ajunge acolo unde viseaza sa fie.

Videoclipul este mai mult decat excelent si spun acest lucru cu riscul de a parea insistenta sau amnezica. Coloana sonora, jocul actorilor, putinele replici utilizate de actori, modul in care s-a filmat, totul este gandit pana la ultimul detaliu.

Cu alte cuvinte, aici se naste marketing-ul emotional, componenta pe care se pune din ce in ce mai mult accent in ultimii ani. Spunem marketing emotional si ajungem in stadiul in care eforturile de promovare isi arata eficienta cu cea mai mare pregnanta posibila.

La finalul videoclipului ne dam seama ca ne dorim sa crestem campioni, sa tragem de noi putin mai mult si sa nu ne mai plangem, sa investim in copiii nostri pe termen lung, sa ii invatam sa depuna mai mult efort pe zi ce trece, sa ne iubim parintii chiar daca lucrurile nu s-au finalizat pe pista de alergare de la jocurile olimpice.

Aici incepem sa discutam despre campanii de marketing care functioneaza in cel mai real sens, care merita cercetate.

Pe de alta parte, realizam faptul ca suntem bombardabili si cu alte campanii de advertising care nu indreapta audientele in directia potrivita. Realizam faptul ca suntem prinsi intr-un mic glob de sticla si realizam, cu teribila frica, faptul ca suntem vulnerabili, mai presus de orice.

Si aceasta vulnerabilitate nu se simte intotdeauna, nu este realizabila, nu este usor de constientizat. Aici incepe marketing-ul emotional sa ridice semne de intrebare la care inca nu putem da un raspuns clar.


Tags: marketing emotionalmarketing viralcampanii de marketingprocter & gamble london 2012 olympic games

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]