Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Tehnici inteligente de promovare pentru serviciile de grafica

de Victor Oancea 08 Iul. 2011 3768
5 din 1 vot
RATING UTILIZATORI
37% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
46% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
29% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Afacerile din domeniul design-ului grafic au inceput sa prinda amploare si la noi in tara de cativa ani buni. Multi antreprenori sau manageri au constientizat necesitatea cooptarii de graficieni pentru a-si proiecta o imagine mai atragatoare si o reputatie mai solida in afaceri. Fie ca vorbim de graficieni freelanceri sau de agentii de design grafic, promovarea se poate face simplu.

In primul rand trebuie sa detineti un website. Aici este necesar sa adaugati o pagina pentru portofoliul ce contine lucrarile efectuate pentru diverse firme sau persoane. Cu cat proiectele sunt mai elaborate si cu cat firmele pentru care ati prestat servicii sunt mai cunoscute, cu atat va veti creste sansele de a obtine un nou contract cu un client.

In al doilea rand, puteti sa incepeti sa colaborati cu alti graficieni sau cu agentii mari care sunt aglomerati si nu mai au timp sa se ocupe de toate proiectele care le sunt adresate. Puteti sa va alcatuiti o lista cu marile agentii si sa le propuneti un contract de colaborare pe care sa il negociati in mod favorabil.

Pentru ei, o colaborare de afaceri cu dvs sau cu agentia pe care o reprezentati prezinta avantaje numeroase. In primul rand, refuzarea unui client ar insemna pierderea sa si a celor care ar fi primit recomandari din partea lor. Nici o afacere nu isi permite sa piarda clienti. Astfel, redirectionandu-si clientii catre dvs ar fi o sursa de venit financiar si pentru dvs si pentru respectiva agentie.

In alta ordine de idei, puteti sa stabiliti cat mai multe contacte cu web designeri. Acestia nu detin, intotdeauna si cunostinte de grafica aprofundata si la alcatuirea oricarui website este nevoie de ambii profesionisti. De fiecare data cand web designer-ul va incepe sa lucreze la un nou website, dvs va puteti oferi serviciile in paralel, sub forma unei colaborari profitabile.

Nu in ultimul rand, puteti sa participati la diverse conferinte, seminarii si training-uri care sa va ajute sa va puneti in practica abilitatile de networking. Veti stabili contacte noi si puteti sa va cresteti afacerea prin aceasta metoda gratuita.




Tags: graficapromovare graficienipromovare agentii graficaagentii design grafic

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]