Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

O sibianca exporta in Germania fursecuri si zacusca facute dupa reteta bunicii!

de Maria Nicutar 10 Oct. 2013 7185
4.5 din 3 voturi
RATING UTILIZATORI
67% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
35% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
47% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

O sibianca de 37 de ani a reusit sa isi transforme visul in realitate. Detine o afacere cu produse traditionale romanesti si sasesti si exporta deja dulceturi, siropuri, zacusca si fursezuri in magazine din Romania si Germania, informeaza Mediafax.ro.

Bianca Cotora locuieste in Avrig, judetul Sibiu, acolo unde si-a deschis un magazin in cadrul caruia vinde dulceturi, gemuri, siropuri, fursezuri, obiecte decorative din panza, fete de masa, naproane, servetele, sorturi de bucatarie, cosulete cadou si nu numai. Toate acestea sunt realizate manual sau in sistem de manufactura, mai informeaza sursa amintita.

Dupa mai multi ani de lucrat in marketing, Bianca Cotora a decis sa isi inceapa o afacere din pasiune.

"Am vrut sa fac ceva creativ. Eu sunt o persoana creativa, imi plac lucrurile inedite, altfel, ciudate, combinatii inedite si am decis sa scot la lumina tot ansamblul acesta de «ciudatenii» din mine. Vroiam in plus sa o am pe fiica mea langa mine, sa pot sa o aduc la serviciu si am zis ca ar fi o idee buna sa deschid un magazin. M-au inspirat foarte mult magazinele de suveniruri din Austria si Germania, in care intru cu atata drag si, de fiecare data, ma lipesc de cate ceva", povesteste Bianca Cotora, citata de Mediafax.

Desi apropiatii au descurajat-o, Bianca Cotora a inceput primele investitii in aceasta afacere. A cheltuit o mica avere pe carti de specialitate aduse din Germania si a studiat caietele cu retete ale celor doua bunici ale ei. Doi ani au fost investitia de timp necesara pentru testarea produselor care vor iesi pe piata.

Dupa doi ani si multe combinatii inedite, Bianca Cotora a decis sa isi deschida magazinul chiar in fosta casa a parintilor ei, pe care acestia nu o mai foloseau. Investitia intitiala a fost de 20.000 de euro, bani necesari pentru amenajare, decorare, achizitionarea de mixere, cuptoare, aragazuri si masini de cusut profesionale.

Laboratorul in care se realizeaza toate produsele este chiar in casa Biancai Cotora.

Inedit este modul in care arata magazinul. "Este un magazin-maison - magazin-casa, te uiti, atingi, vezi, povestesti, vii la un ceai, la o poveste, ca într-o casa, în vizita. Nu este un magazin clasic, cu rafturi, unde vanzatoarea depinde de toane daca vrea sa-ti vorbeasca sau nu frumos, nu astepti la rand.", explica femeia de afaceri pentru Mediafax.


Anna Boutique a imprumutat numele fiicei femeii de afaceri. Annais a fost inspiratia pentru numele brandului si pentru sloganul firmei "Un loc cu pargum de inger".

Cat despre descurajarile apropiatilor, acestea s-au adeverit. Nu multa lume din Avrig cumpara aceste produse. Cu toate acestea, produsele s-au dovedit a fi ideale pentru Cluj, Timisoara, Bucuresti si Germania.

Lunar se trimit sute de kilograme de produse catre germania. De la dulceturi si siropuri, la zacusca si furseturi, toate fac drumul catre clientii germani care apreciaza gustul unic al produselor facute cu pasiune.

Cu toate ca este o afacere cu potential urias, Bianca afirma ca dupa doi ani si jumatate de la deschiderea magazinului, investitia nu a fost amortizata in intregime. Chiar si asa, nefiind o afacere care sa te transforme in multimilionar, este o afacere nascuta din pasiune si crescuta cu pasiune. Femeia de afaceri are de gand sa se dezvolte prin intermediul unui nou magazin in Sibiu si prin dezvoltarea platformei de comert online pentru ca produsele ei sa ajunga rapid la clientii pofticiosi!


sursa foto: www.annaboutique.ro




Tags: bianca cotoraafacerianna boutiqueafaceri in romaniaafaceri de viitor

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 4.5 din 5 - 3 voturi.

Articole conexe

Afaceri in domeniul fast-food. Clientela asigurata 7 zile din 7

de Idei de afaceri
28 Aug 2023
Amplasamentul accesibil, preparatele gustoase si preturile convenabile fac din restaurante o destinatie foarte populara pentru milioane de clienti...

Afacerile cresc in 2023. Piata romaneasca de cafea out of home se ridica la 600 de milioane de euro

de Bianca Tila
27 Iul 2023
Piata romaneasca out of home reprezinta o industrie care se ridica la 600 de milioane de euro. O treime din aceasta suma a fost generata in...

Cifra de afaceri din comertul cu autovehicule a inregistrat cresteri

de Bianca Tila
17 Mar 2023
Volumul cifrei de afaceri din comertul cu autovehicule si motociclete a inregistrat cresteri, pe serie bruta, cu 20%, in luna ianuarie 2023...

Extinderea afacerii. Cum iti finantezi cresterea?

de Idei de afaceri
05 Ian 2023
In general, un partener strategic intra intr-o afacere in scopul de a cumpara in intregime afacerea, fie din prima tranzactie, fie in mai multe etape....

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]