Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

4 greseli de marketing pe care poti sa le eviti

de
1954 0 20 Nov. 2011
Piata marketing


39% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
52% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Marketing-ul nu a fost si nu va fi niciodata un aspect simplu al afacerilor profitabile. De aceea ne bazam atat de mult de cooptarea de experti si profesionisti care sa gandeasca cele mai viabile strategii si campanii si investim atat de multi bani in ei. Marketing-ul este, pe buna dreptate, motorul care pune afacerile in miscare si, in mod preferabil, si in directia potrivita.

Iata 4 dintre cele mai grave greseli de marketing:

1. Afacerile profitabile si de viitor sunt cele care se adreseaza unei audiente clare. Nu incercati sa fiti cel mai bun pentru toti consumatorii de pe piata, ci trebuie sa va concentrati sa fiti cel mai bun in cadrul nisei sau sub-nisei de care apartineti si pe care incercati sa o acoperiti.

2. Afacerile profitabile si de viitor se folosesc de uneltele moderne si care dau rezultate in mod real. Prea putini marketeri se bazeaza pe marketing-ul social, pe retelele de socializare, pe blogging, pe networking samd. Imaginati-va prezentul afacerilor ca pe o paleta larga de instrumente care va stau la dispozitie, instrumente utilizate si de cele mai mari companii, instrumente pe care le evitati si pierdeti enorm.

Marketing-ul si strategiile sale trebuie sa tina pasul cu dinamica consumatorilor si sa se plieze pe nevoie si dorintele lor care se modifica de la un interval de timp la altul. Investiti in tehnologie si in mediul online si veti descoperi multiple oportunitati prin care sa ajungeti mai adecvat in fata ochilor audientei dvs.

3. Afacerile profitabile si de viitor se bazeaza pe documentare si testare. De fiecare data cand cochetati cu o noua idee de lansare de produs sau de servicii, de fiecare data cand vreti sa puneti in aplicare noi strategii si campanii, de fiecare data cand vreti sa modificati aspecte legate de profitabilitatea afacerii dvs, se cere documentare si testare.

Aceste doua aspecte se dovedesc de succes atunci cand sunt conduse de experti, de profesionisti avizati sa va spuna daca este sau nu cazul sa investiti resurse de bani, timp, energie si mult personal in directiile de interes.

Ghid practic pentru realizat felicitari de lux
Ghid practic pentru realizat felicitari de lux

Vezi detalii

Ferma ecologica de gaini Brahma
Ferma ecologica de gaini Brahma

Vezi detalii

Cultura de ricin. O investitie de succes in Romania
Cultura de ricin. O investitie de succes in Romania

Vezi detalii




4. O alta greseala pe care o comitem in activitatile de marketing este sa ne uitam prea mult in ograda competitorilor si sa ii copiem. Cuvantul de baza pentru afaceri profitabile si de viitor este diferentierea.


Tags: marketingafacerigreseli de marketingafaceri profitabile

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

4 greseli de marketing pe care poti sa le eviti
Rating:
Nota: 5 din 1 voturi

Articole conexe

Mediul de afaceri NU este de acord cu plata defalcata a TVA

de Alina Constantinescu
11 Sep 2017
Consiliul National al Intreprinderilor Private Mici si Mijlocii din Romania (CNIPMMR) a realizat in perioada 8 august - 28 august 2017 o consultare...

Cum este afectat mediul de afaceri de noile modificari in legislatia fiscala

de Idei De Afaceri
11 Sep 2017
O vorba veche spune ca toamna se numara bobocii; in toamna asta, mediul de afaceri numara schimbarile din legislatia fiscala. Schimbarea anotimpului...

O treime dintre afacerile romanesti sunt conduse de femei

de Alina Constantinescu
02 Mai 2017
Potrivit unui studiu recent realizat de Creditinfo Romania, 31.6% din companiile inregistrate in Romania au cel putin o femeie actionar sau...

Cum se intocmeste un plan de marketing

de Alina Constantinescu
05 Apr 2017
Un plan de marketing trebuie sa includa o analiza a pietei, strategia de marketing, previziunile de vanzari si bugetul alocat activitatilor. Si in...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

unde gasesc finantare privata?

Intrebare: Buna seara,

Detin o afacere in domeniul agricol dar nu gasesc capital pentru dezvoltare acesteaia.
Tin sa va aduc la cunostinta ca nu doresc imprumuturi sau finantari din partea bancilor, cu dobanda exagerata si garantii imobiliare (insuficiente din punctul acetora de vedere chiar daca valoreaza dublu fata de capitalul dorit)
Doresc o finantare din partea unor oameni de afaceri, investitori privati sau grupuri de investitori etc. dar nu stiu unde sau cum as putea sa gasesc aceste persoane pentru a le propune ideea mea de dezvoltare.

Orice informatie este utila.

Multumesc !

Raspuns: Am aceeasi intrebare. As putea primi si eu raspuns? De ce detalii aveti nevoie?  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton