Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

4 greseli de marketing pe care poti sa le eviti

de
1947 0 20 Nov. 2011
Piata marketing


39% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
52% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Marketing-ul nu a fost si nu va fi niciodata un aspect simplu al afacerilor profitabile. De aceea ne bazam atat de mult de cooptarea de experti si profesionisti care sa gandeasca cele mai viabile strategii si campanii si investim atat de multi bani in ei. Marketing-ul este, pe buna dreptate, motorul care pune afacerile in miscare si, in mod preferabil, si in directia potrivita.

Iata 4 dintre cele mai grave greseli de marketing:

1. Afacerile profitabile si de viitor sunt cele care se adreseaza unei audiente clare. Nu incercati sa fiti cel mai bun pentru toti consumatorii de pe piata, ci trebuie sa va concentrati sa fiti cel mai bun in cadrul nisei sau sub-nisei de care apartineti si pe care incercati sa o acoperiti.

2. Afacerile profitabile si de viitor se folosesc de uneltele moderne si care dau rezultate in mod real. Prea putini marketeri se bazeaza pe marketing-ul social, pe retelele de socializare, pe blogging, pe networking samd. Imaginati-va prezentul afacerilor ca pe o paleta larga de instrumente care va stau la dispozitie, instrumente utilizate si de cele mai mari companii, instrumente pe care le evitati si pierdeti enorm.

Marketing-ul si strategiile sale trebuie sa tina pasul cu dinamica consumatorilor si sa se plieze pe nevoie si dorintele lor care se modifica de la un interval de timp la altul. Investiti in tehnologie si in mediul online si veti descoperi multiple oportunitati prin care sa ajungeti mai adecvat in fata ochilor audientei dvs.

3. Afacerile profitabile si de viitor se bazeaza pe documentare si testare. De fiecare data cand cochetati cu o noua idee de lansare de produs sau de servicii, de fiecare data cand vreti sa puneti in aplicare noi strategii si campanii, de fiecare data cand vreti sa modificati aspecte legate de profitabilitatea afacerii dvs, se cere documentare si testare.

Aceste doua aspecte se dovedesc de succes atunci cand sunt conduse de experti, de profesionisti avizati sa va spuna daca este sau nu cazul sa investiti resurse de bani, timp, energie si mult personal in directiile de interes.

Primii pasi pentru afacerea ta online
Primii pasi pentru afacerea ta online

Vezi detalii

Ferma ecologica de gaini Brahma
Ferma ecologica de gaini Brahma

Vezi detalii

Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Afacere la cheie cu flori in ghiveci

Vezi detalii




4. O alta greseala pe care o comitem in activitatile de marketing este sa ne uitam prea mult in ograda competitorilor si sa ii copiem. Cuvantul de baza pentru afaceri profitabile si de viitor este diferentierea.


Tags: marketingafacerigreseli de marketingafaceri profitabile

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

4 greseli de marketing pe care poti sa le eviti
Rating:
Nota: 5 din 1 voturi

Articole conexe

O treime dintre afacerile romanesti sunt conduse de femei

de Alina Constantinescu
02 Mai 2017
Potrivit unui studiu recent realizat de Creditinfo Romania, 31.6% din companiile inregistrate in Romania au cel putin o femeie actionar sau...

Cum se intocmeste un plan de marketing

de Alina Constantinescu
05 Apr 2017
Un plan de marketing trebuie sa includa o analiza a pietei, strategia de marketing, previziunile de vanzari si bugetul alocat activitatilor. Si in...

Promovarea eficienta a afacerii, pasul spre succes

de Idei De Afaceri
16 Mar 2017
Promovarea face parte din succesul oricarei afaceri. Prin promovare o afacere isi mareste numarul de clienti, iar oportunitatile cresc. Iti poti...

Cum se obtine titlul de incubator de afaceri

de Alina Constantinescu
02 Feb 2017
Inainte de a-si anunta demisia de la sefia Ministerului pentru Mediul de Afaceri, Comert si Antreprenoriat, Florin Jianu a aprobat normele privind...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Planul de marketing pentru firma ta

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Caut partener-investitor mobilier pictat

Intrebare: Caut o persoana interesata de a investi sau a deveni partener pentru mobilier pictat si reconditionat, un partener care sa detina un spatiu de lucru, pot contribui cu o parte de ordin financiar si la executia picturii pe mobilier, reconditionare, sau design pentru mobilier.Preferabil din judetul Cluj, municipiul Cluj-Napoca, Turda, Campia-Turzii.

Raspuns: Özel yatırımcılar Grup özel yatırımcılar karlı iş...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Planul de marketing pentru firma ta
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Planul de marketing pentru firma ta"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton