Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

6 modalitati de a castiga prin scrisorile de vanzare

de Robert Bratu 11 Oct. 2010 3518
5 din 1 vot
RATING UTILIZATORI
37% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
46% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
29% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Arata consumatorilor cum produsul sau serviciul tau le va imbunatati viata.

Ca proprietar al unei afaceri, iti poti imagina sa incerci sa iti vinzi produse sau servicii fara sa folosesti cuvinte scrise? Clientii din ziua de azi sunt cumparatori inteligenti, isi fac temele inainte sa cheltuiasca banii castigati cu greu. Inainte sa ia decizia de a face afaceri cu tine, vor sa stie de ce si cu ce esti mai bun decat magazinul din coltul strazii.

Stirile interesante iti influenteaza profitul. Este o certitudine ca site-ul tau va fi verificat de clienti si ca acestia iti vor compara produsele si preturile cu cele ale concurentei.

Strategii eficiente pentru scrierea paginilor de vanzare

1. Transmite beneficiile. Poti spune clientilor totul despre gadgeturile interesante si bonusurile acordate, dar ceea ce vor ei cu adevarat sa auda este cum  le vei face vietile mai bune, mai usoare. Poti sa le faci mai usoara o sarcina? Poti sa le oferi mai mult timp alaturi de familie? Ii poti ajuta sa economiseasca bani? Povesteste-le despre asta.
2. Creaza headline-uri atractive. Consumatorii au tendinta de a trece rapid prin toata scrisoarea. Headline-urile tale trebuie sa le atraga atentia si sa ii determine sa isi doreasca sa citeasca. In loc sa le spui cititorilor ca au aparut niste pantofi de inalta tehnologie pe piata, spune-le cum le va indeparta durerea si oboseala acei pantofi si cum ii va ajuta sa se refaca.
3. Evita termenii de specialitate. Daca folosesti o multime de acronime si termeni de specialitate in pagina ta de promovare, e posibil sa innebunesti potentialii clienti. Nu vrei ca ei sa se simta nestiutori sau se plece confuzi. Scrie astfel incat toata lumea din targetul tau sa inteleaga.
4. Foloseste marturii credibile. Citatele credibile de la clienti multumiti te ajuta mult sa iti vinzi produsele si serviciile. Oamenii vor sa stie ca, daca fac afaceri cu tine, nu isi vor asuma un risc.
5. Personalizeaza. Vorbeste direct cititorilor tai. Foloseste cuvinte precum “tu” si “al tau” pentru a-i atrage si pentru a-i ajuta sa se recunoasca in text.
6. Invita cititorii sa actioneze. Nu face publicul sa iti caute informatiile legate de contacte. Include adresa de e-mail sau numarul de telefon, impreuna cu indemnul la actiune.
 
Cateva cuvinte despre scrierea online

Textele pe care le scrii pentru brosuri si scrisori de vanzare pot fi scrise diferit fata de cele pe care le scrii pentru a le folosi pe site.  Sunt cateva lucruri pe care trebuie sa le ai in vedere atunci cand scrii scrisori de promovare pentru website:

1. Foloseste cuvinte cheie potrivite. Fa o mica cercetare pentru a afla ce cuvinte cheie si fraze se cauta cel mai des pe internet in industria ta. Incluzand aceste cuvinte in scrisoarea ta, te va ajuta sa ajungi la noi clienti.
2. Scrie paragrafe scurte. Sparge textul in paragrafe pentru a-l face mai usor de citit. Daca textul tau este neaerisit, cititorii pot da click sa iasa fara sa citeasca.
3. Foloseste subheadline-uri. Acestea fac citirea mai usoara pentru vizitatori si le permiti astfel acestora sa citeasca exact partile care ii intereseaza cel mai mult.

Si tu poti transforma cititorii in clienti, doar folosind aceste sfaturi!



Tags: vanzarecastigscrisoare

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Oficii postale cu supermarket. Posta Romana a incheiat un parteneriat cu Auchan pentru vanzarea de produse in oficiile din tara

de Ana Ghiarasim
06 Mai 2022
Auchan Retail Romania si Posta Romana au incheiat un parteneriat pentru vanzarea de produse alimentare si nealimentare in incinta oficiilor postale...

Strategii castigatoare pentru o afacere noua

de Idei de afaceri
06 Mar 2023
Afacerile de succes apeleaza tot timpul la strategii care le ajuta sa iasa la suprafata pentru a deveni profitabile. Sa vedem, asadar, care sunt...

Cine este castigatorul titlului EY World Entrepreneur Of The Year 2016

de Idei de afaceri
28 Sep 2016
Manny Stul, Presedinte al Consiliului de Administratie si Co-CEO al companiei australiene Moose Enterprise, este marele castigator al titlului EY...

Ce am de castigat de aici? Reclama sortita succesului

de Teo Manole
10 Mar 2016
Pe clientul tau sau pe cel potential, atunci cand ii adresezi un mesaj publicitar, nu-l intereseaza nici numele firmei, nici istoricul ei, nici cati...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]