Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Clienti mai fericiti in tactici inteligente

de
1574 0 20 Dec. 2011
Piata marketing


28% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
56% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Clientii sunt stapanii nostri si pe ei ne bazam cand incercam sa ne aducem afacerile mai aproape de succes, cand incercam sa ne transformam ideile de afaceri in afaceri rentabile, in afaceri profitabile. Clientii fericiti sunt cheia catre vanzari repetate, catre un nivel mai inalt de vanzari, catre loialitate si fidelitate sporita.

Iata cateva tactici inteligente prin care ne transformam clientii in clienti fericiti si gata sa ne aleaga brandurile:

1. Ne recompensam agentii de vanzari ca la carte. Antreprenorii, managerii si leaderii realizeaza ca trebuie efectuate investitii solide, investitii corecte in directiile din care asteptam rezultate, eficienta, performanta, profit real. Nu aveti cum sa detineti niveluri inalte de vanzari daca nu va recompensati in mod corect agentii de vanzari si restul persoanelor care duc la finalitate obiectivele pe care vi le-ati propus.

2. Angajam persoane proactive, comunicative, cu bune abilitati de interactiune si socializare. Doar aceste persoane sunt pregatite, in mod real, pentru a determina clienti si potentiali clienti sa efectueze cumparaturi si sa revina pentru cumparaturi repetate.

3. Efectuam studii si cercetari sau ne bazam pe cele emise de organizatii si institutii de incredere. Trendurile, dinamica consumatorilor trebuie sa determine anumite schimbari in politica noastra de preturi, in maniera in care vindem, in care ne promovam imaginea, produsele si serviciile samd.

Toate aspectele legate de vanzari trebuie stabilite in conformitate perfecta cu ceea ce se petrece pe piata pe care ne dezvoltam. Trebuie sa va intelegeti consumatorii pentru a le oferi ceea ce le trebuie, produsele si serviciile de care au nevoie si in “ambalajul” care ii va determina cel mai fidel sa cumpere.

Lavanda: cultura profitabila in 2017
Lavanda: cultura profitabila in 2017

Vezi detalii

Ghid practic pentru realizat felicitari de lux
Ghid practic pentru realizat felicitari de lux

Vezi detalii

Ferma ecologica de gaini Brahma
Ferma ecologica de gaini Brahma

Vezi detalii





4. Suportul continuu este si el una dintre cheile catre vanzari repetate. Dupa ce ati incheiat o vanzare, este recomandat sa pastrati legatura cu clientii dvs si sa ii sprijiniti la tot pasul, sa le oferiti informatii noi, sa ii tineti la curent cu noi oferte si cu oferte relevante pentru alegerile lor anterioare.


Tags: vanzari repetateclienti fericitiagenti de vanzariafaceri

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Clienti mai fericiti in tactici inteligente
Rating:
Nota: 5 din 1 voturi

Articole conexe

O treime dintre afacerile romanesti sunt conduse de femei

de Alina Constantinescu
02 Mai 2017
Potrivit unui studiu recent realizat de Creditinfo Romania, 31.6% din companiile inregistrate in Romania au cel putin o femeie actionar sau...

Promovarea eficienta a afacerii, pasul spre succes

de Idei De Afaceri
16 Mar 2017
Promovarea face parte din succesul oricarei afaceri. Prin promovare o afacere isi mareste numarul de clienti, iar oportunitatile cresc. Iti poti...

Cum se obtine titlul de incubator de afaceri

de Alina Constantinescu
02 Feb 2017
Inainte de a-si anunta demisia de la sefia Ministerului pentru Mediul de Afaceri, Comert si Antreprenoriat, Florin Jianu a aprobat normele privind...

Legea preventiei, una dintre cele mai necesare si asteptate legi de catre de mediul de afaceri

de Alina Constantinescu
10 Ian 2017
Deputatul PSD Florin Tripa considera ca este vital ca Legea preventiei in mediul de afaceri sa intre in vigoare cat mai curand posibil, de preferinta...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Planul de marketing pentru firma ta

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Caut partener-investitor mobilier pictat

Intrebare: Caut o persoana interesata de a investi sau a deveni partener pentru mobilier pictat si reconditionat, un partener care sa detina un spatiu de lucru, pot contribui cu o parte de ordin financiar si la executia picturii pe mobilier, reconditionare, sau design pentru mobilier.Preferabil din judetul Cluj, municipiul Cluj-Napoca, Turda, Campia-Turzii.

Raspuns: Investitori privaţi Grup de investitori privaţi sunt Ón căutarea pentru Fondul...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Planul de marketing pentru firma ta
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Planul de marketing pentru firma ta"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton