Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Clienti mai fericiti in tactici inteligente

de
1658 0 20 Dec. 2011
Piata marketing


61% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Clientii sunt stapanii nostri si pe ei ne bazam cand incercam sa ne aducem afacerile mai aproape de succes, cand incercam sa ne transformam ideile de afaceri in afaceri rentabile, in afaceri profitabile. Clientii fericiti sunt cheia catre vanzari repetate, catre un nivel mai inalt de vanzari, catre loialitate si fidelitate sporita.

Iata cateva tactici inteligente prin care ne transformam clientii in clienti fericiti si gata sa ne aleaga brandurile:

1. Ne recompensam agentii de vanzari ca la carte. Antreprenorii, managerii si leaderii realizeaza ca trebuie efectuate investitii solide, investitii corecte in directiile din care asteptam rezultate, eficienta, performanta, profit real. Nu aveti cum sa detineti niveluri inalte de vanzari daca nu va recompensati in mod corect agentii de vanzari si restul persoanelor care duc la finalitate obiectivele pe care vi le-ati propus.

2. Angajam persoane proactive, comunicative, cu bune abilitati de interactiune si socializare. Doar aceste persoane sunt pregatite, in mod real, pentru a determina clienti si potentiali clienti sa efectueze cumparaturi si sa revina pentru cumparaturi repetate.

3. Efectuam studii si cercetari sau ne bazam pe cele emise de organizatii si institutii de incredere. Trendurile, dinamica consumatorilor trebuie sa determine anumite schimbari in politica noastra de preturi, in maniera in care vindem, in care ne promovam imaginea, produsele si serviciile samd.

Toate aspectele legate de vanzari trebuie stabilite in conformitate perfecta cu ceea ce se petrece pe piata pe care ne dezvoltam. Trebuie sa va intelegeti consumatorii pentru a le oferi ceea ce le trebuie, produsele si serviciile de care au nevoie si in “ambalajul” care ii va determina cel mai fidel sa cumpere.

3 culturi profitabile - Goji, Merisoare, Aronia
3 culturi profitabile - Goji, Merisoare, Aronia

Vezi detalii

Ghid practic pentru realizat felicitari de lux
Ghid practic pentru realizat felicitari de lux

Vezi detalii

Propriul meu plan de afaceri
Propriul meu plan de afaceri

Vezi detalii





4. Suportul continuu este si el una dintre cheile catre vanzari repetate. Dupa ce ati incheiat o vanzare, este recomandat sa pastrati legatura cu clientii dvs si sa ii sprijiniti la tot pasul, sa le oferiti informatii noi, sa ii tineti la curent cu noi oferte si cu oferte relevante pentru alegerile lor anterioare.


Tags: vanzari repetateclienti fericitiagenti de vanzariafaceri

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Clienti mai fericiti in tactici inteligente
Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Cu cine sa NU faci afaceri in Romania. Cele mai riscante domenii din economie

de Idei De Afaceri
30 Ian 2018
Economia romaneasca este precum un mar: apetisant pe dinafara, insa gaunos si cu un gust fad. Stam bine la capitolul crestere economica, insa dincolo...

Evolutia afacerilor din Romania in 2017

de Idei De Afaceri
29 Nov 2017
Evolutia economica a Romaniei din ultimul an genereza emotie. De la entuziasti sustinatori ai consumului ca marca a bunastarii, la contestatari...

Mediul de afaceri NU este de acord cu plata defalcata a TVA

de Alina Constantinescu
11 Sep 2017
Consiliul National al Intreprinderilor Private Mici si Mijlocii din Romania (CNIPMMR) a realizat in perioada 8 august - 28 august 2017 o consultare...

Cum este afectat mediul de afaceri de noile modificari in legislatia fiscala

de Idei De Afaceri
11 Sep 2017
O vorba veche spune ca toamna se numara bobocii; in toamna asta, mediul de afaceri numara schimbarile din legislatia fiscala. Schimbarea anotimpului...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

caut partener/investitor

Intrebare: Salut,am o afacere in care detin o linie de produs sticle PET(-utilaje noi+matrite) de 0,150l;0,250l;0,500l si0,900l),intr-o hala noua ce are toate utilitatile si as dori un partener pentru a extinde afacerea in domeniul fabricarii lactatelor ca iaurt,sana,cascaval etc. mentionand ca sunt inginer chimie alimentara cu experienta(promotia 1991,Fac. din Galati) .Astfel vreau sa inchid circuitul producand si imbuteliind produse din lapte pe langa vanzarea de PET-uri ptr. alti beneficiari ,cu alte cuvinte e nevoie de achizitii utilaje prelucrare lapte.Astept raspuns de la cei interesati.

Raspuns: 0745580903  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2018




Descarca Alerta




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton