Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Clientii varstnici si afacerile profitabile merg mana in mana

de
1773 0 30 Aug. 2011
Piata marketing


28% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
56% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Clientii de varsta a doua si a treia sunt cei care reprezinta categoria de consumatori cu cea mai mare putere de achizitionare, cu cea mai mare disponibilitate, varietate si care detin timpul necesar pentru a-si face cumparaturile pe baza unor considerente rationale, nu in graba, cum procedeaza cei mai tineri. Detinatorii de afaceri care vor intelege acest aspect si vor lua masurile necesare pentru a raspunde nevoilor si dorintelor acestui sector de consumatori vor fi detinatori de afaceri super-profitabile si de succes de lunga durata.

Afacerile sunt profitabile atunci cand reusesc sa raspunda unui set mai mult sau mai putin amplu de probleme si nevoie deja existente in cadrul unui anumit sector de consumatori. Pe de alta parte, afacerile de succes si cele profitabile sunt si cele care reinventeaza universul dorintelor si nevoilor, proiecteaza dorinte noi si produse sau servicii viabile, functionale care sa raspunda cu maxim de eficienta.

Un sector important si care detine o putere mare de cumparare este cel al clientilor mai varstnici, cei trecuti de 30 de ani, cei care in majoritatea cazurilor deja detin o stabilitate financiara care le permite sa isi satisfaca dorintele si nevoile intr-o masura foarte mare.

Pentru a detine afaceri profitabile si care sa se bucure de un nivel inalt al succesului trebuie sa veniti cu produse specifice pentru aceste categorii de consumatori si sa indepliniti si conditii care sa le faciliteze clientilor accesul la magazinele dvs, interfete user-friendly, rafturi mai joase, parcari mai largi si usi pentru cei cu dizabiltiati.

Acestea sunt doar cateva exemple a conditiilor care va vor asigura succes in afaceri atunci cand aveti de-a face cu clienti mai in varsta. Acestia doresc acces rapid si simplu la magazine, doresc sa li se ofere suport continuu si indrumari, sfaturi din partea angajatilor, free-trial-uri, mostre si promotii convenabile. Odata ce ati intrat in gratiile acestor clienti este mai usor sa ii pastrati ca si consumatori fideli, loiali companiei dvs, este mai usor sa aflati ce nevoi si dorinte au si care este modalitatea cea mai convenabila prin care sa le acoperiti.

3 culturi profitabile - Goji, Merisoare, Aronia
3 culturi profitabile - Goji, Merisoare, Aronia

Vezi detalii

Ghid practic pentru realizat felicitari de lux
Ghid practic pentru realizat felicitari de lux

Vezi detalii

Cultura de ricin. O investitie de succes in Romania
Cultura de ricin. O investitie de succes in Romania

Vezi detalii







Tags: afaceriafaceri de succesafaceri profitabileconsumatoriclienti

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Clientii varstnici si afacerile profitabile merg mana in mana
Rating:
Nota: 5 din 1 voturi

Articole conexe

O treime dintre afacerile romanesti sunt conduse de femei

de Alina Constantinescu
02 Mai 2017
Potrivit unui studiu recent realizat de Creditinfo Romania, 31.6% din companiile inregistrate in Romania au cel putin o femeie actionar sau...

Promovarea eficienta a afacerii, pasul spre succes

de Idei De Afaceri
16 Mar 2017
Promovarea face parte din succesul oricarei afaceri. Prin promovare o afacere isi mareste numarul de clienti, iar oportunitatile cresc. Iti poti...

Cum se obtine titlul de incubator de afaceri

de Alina Constantinescu
02 Feb 2017
Inainte de a-si anunta demisia de la sefia Ministerului pentru Mediul de Afaceri, Comert si Antreprenoriat, Florin Jianu a aprobat normele privind...

Legea preventiei, una dintre cele mai necesare si asteptate legi de catre de mediul de afaceri

de Alina Constantinescu
10 Ian 2017
Deputatul PSD Florin Tripa considera ca este vital ca Legea preventiei in mediul de afaceri sa intre in vigoare cat mai curand posibil, de preferinta...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Planul de marketing pentru firma ta

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Caut partener-investitor mobilier pictat

Intrebare: Caut o persoana interesata de a investi sau a deveni partener pentru mobilier pictat si reconditionat, un partener care sa detina un spatiu de lucru, pot contribui cu o parte de ordin financiar si la executia picturii pe mobilier, reconditionare, sau design pentru mobilier.Preferabil din judetul Cluj, municipiul Cluj-Napoca, Turda, Campia-Turzii.

Raspuns: Investitori privaţi Grup de investitori privaţi sunt Ón căutarea pentru Fondul...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Planul de marketing pentru firma ta
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Planul de marketing pentru firma ta"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton