Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Marketingul de baza al afacerilor la domiciliu

de
1817 0 29 Nov. 2010
Piata marketing


59% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Ca orice alta afacere, si afacerea ta la domiciliu are nevoie sa prospere. Pentru asta este necesar sa te ocupi de marketingul acesteia. Activitatea de marketing trebuie sa fie una continua  pentru a avea cu adevarat succes. De aceea, trebuie sa incluzi activitatile de marketing in programul tau zilnic.

Pentru ca vorbim despre o afacere mica, marketingul de baza ar trebui sa fie suficient pentru a-ti asigura cresterea. Iata 10 sfaturi pentru ca afacerea ta sa prospere folosindu-te de strategiile marketingului elementar:

1. Ofera produse de calitate la preturi competitive
Prima regula de care trebuie sa tii cont este sa te asiguri ca produsele sau serviciile pe care le oferi sunt de buna calitate. Nicio strategie de marketing nu poate „ascunde” un produs inferior. De asemenea, ele nu trebuie sa fie cele mai ieftine de pe piata, dar nici nu poti stabili preturi cu mult peste preturile competitorilor.

2. Petrece ceva timp zilnic ocupandu-te de marketingul afacerii
Dedica-ti cel putin o ora sau doua pe zi ocupandu-te de marketing si de atragerea noilor clienti. Asigura-te ca desfasori cel putin o activitate de marketing zilnic.

3. Stabileste obiective clare de marketing
Obiectivele de marketing vor stabili mai departe strategiile pe care le poti folosi. Asigura-te ca aceste obiective sunt realiste, realizabile si au termene clare. Revino asupra lor regulat, trimestrial sau anual.

4. Stabileste un buget de marketing
Mai intai, schiteaza planurile de marketing pentru un an, impreuna cu obiectivele pe care ti le-ai propus. Apoi stabileste cat esti dispus sa cheltuiesti pentru campaniile de marketing. Suma poate fi stabilita in functie de venitul brut anual sau ROI.

5. Fa in asa fel incat clientilor sa le fie usor sa faca afaceri cu tine
Fii atent la experientele clientilor cu firma ta. Incearca sa usurezi pentru acestia procesele de tranzactionare. Cu cat le oferi clientilor mai multa comoditate in colaborarea cu tine, cu atat mai multe sanse vei avea ca acestia sa devina clientii tai fideli.

6. Insista asupra beneficiilor produselor tale
In orice canal pe care faci reclama produselor tale, asigura-te ca evidentiezi beneficiile acestora si modul in care ele pot satisface cerintele consumatorilor. De asemenea, transmite potentialilor consumatori beneficiile de care se pot bucura daca devin clientii tai. In cazul in care detii o marturie a unui client o poti folosi ca o dovada a faptului ca produsele tale sunt de calitate iar clientii sunt multumiti de ele.

7. Asigura-te ca ai tot timpul la tine carti de vizita


Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Afacere la cheie cu flori in ghiveci

Vezi detalii

Cultura de ricin. O investitie de succes in Romania
Cultura de ricin. O investitie de succes in Romania

Vezi detalii

Ghid practic pentru realizat felicitari de lux
Ghid practic pentru realizat felicitari de lux

Vezi detalii




Nu poti sa stii niciodata cand poate aparea o oportunitate de afaceri. Poti incepe o discutie cu un potential partener de afaceri in autobuz sau intr-o cafenea. Este important sa ii poti oferi acestuia o carte de vizita. Daca participi la diferite conferinte, seminarii sau petreceri, asigura-te ca ai destule carti de vizita la tine.

8. Fii deschis la noi strategii de marketing
Un foarte bun exemplu in acest caz este Social Media. Daca nu te folosesti inca de Social Media ca de un canal de promovare, nu este nicio problema. Insa nu o respinge inainte de a sti cum poti sa beneficiezi de pe urma acesteia. Daca ceva este nou nu inseamna ca nu functioneaza. Vremurile grele necesita modificari ale strategiilor actuale, care nu mai dau rezultate. Invata despre aceste noi strategii, incearca-le si masoara rezultatele. Vezi ce impact pot sa aiba ele asupra afacerii tale.

9. Construieste relatii
Oamenii prefera sa cumpere de la alti oameni pe care ii cunosc si in care au incredere. Obiectivul de marketing principal pe care trebuie sa il ai mereu in vedere este sa ii faci pe oameni sa te cunoasca si sa iti acorde incredere. Gandeste-te la modalitati prin care clientii tai pot sa vorbeasca despre produsele tale. De exemplu, daca tot am mentionat Social Media, un simplu Like din partea acestora pe pagina firmei tale te poate ajuta sa castigi alti clienti.

10. Noteaza-ti orice idee
Ideile pot sa para cand te uiti la televizor, navighezi pe Internet sau cand te relaxezi pe o banca in parc. Nu le lasa sa se piarda. Noteaza-le undeva. Poate nu le vei pune in practica imediat, insa mai tarziu este posibil ca acestea sa te ajute.



Tags: marketingafaceridomiciliu

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Marketingul de baza al afacerilor la domiciliu
Rating:
Nota: 5 din 1 voturi

Articole conexe

O treime dintre afacerile romanesti sunt conduse de femei

de Alina Constantinescu
02 Mai 2017
Potrivit unui studiu recent realizat de Creditinfo Romania, 31.6% din companiile inregistrate in Romania au cel putin o femeie actionar sau...

Cum se intocmeste un plan de marketing

de Alina Constantinescu
05 Apr 2017
Un plan de marketing trebuie sa includa o analiza a pietei, strategia de marketing, previziunile de vanzari si bugetul alocat activitatilor. Si in...

Promovarea eficienta a afacerii, pasul spre succes

de Idei De Afaceri
16 Mar 2017
Promovarea face parte din succesul oricarei afaceri. Prin promovare o afacere isi mareste numarul de clienti, iar oportunitatile cresc. Iti poti...

Cum se obtine titlul de incubator de afaceri

de Alina Constantinescu
02 Feb 2017
Inainte de a-si anunta demisia de la sefia Ministerului pentru Mediul de Afaceri, Comert si Antreprenoriat, Florin Jianu a aprobat normele privind...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Planul de marketing pentru firma ta

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Caut partener-investitor mobilier pictat

Intrebare: Caut o persoana interesata de a investi sau a deveni partener pentru mobilier pictat si reconditionat, un partener care sa detina un spatiu de lucru, pot contribui cu o parte de ordin financiar si la executia picturii pe mobilier, reconditionare, sau design pentru mobilier.Preferabil din judetul Cluj, municipiul Cluj-Napoca, Turda, Campia-Turzii.

Raspuns: Özel yatırımcılar Grup özel yatırımcılar karlı iş...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Planul de marketing pentru firma ta
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Planul de marketing pentru firma ta"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton