Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

O metoda mai putin ortodoxa de a castiga clienti

de
1498 0 17 Iul. 2008
Piata marketing


59% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI


In SUA, cu ani buni in urma, oamenii s-au inghesuit cu disperare sa cumpere bilete la un anumit spectacol de varietati de pe Broadway.

Motivul? In presa aparusera anunturi prin care cei mai mari critici ai vremii in domeniul divertismentului ridicau in slavi spectacolul respectiv: “Pur si simplu stralucitor! Nu-l ratati sub nici o forma!” (Frank Rich) sau “O incantare de la inceput pana la sfarsit!” (Walter Kerr).

Anunturile respective ascundeau insa o smecherie pe care producatorul spectacolului o pusese la punct pentru a atrage lumea la spectacol: cei citati nu erau adevaratii Frank Rich si Walter Kerr, ci niste cetateni absolut obisnuiti care, intamplator, purtau acelasi nume cu cei doi mari critici. Producatorul ii gasise in cartea de telefon si ii invitase sa vada gratuit spectacolul, dupa care ii rugase sa-si spuna parerea. Foarte simplu, foarte ingenios si foarte eficient.

Nu foarte cinstit, e-adevarat, dar acest lucru a contat mai putin, pentru ca, ulterior, nimeni n-a putut sa afirme cu toata convingerea ca fusese vorba de o inselatorie: persoanele citate erau cat se poate de reale, vazusera intr-adevar spectacolul si isi exprimasera opinia. Iar producatorul nu facuse decat sa publice in presa aceste opinii.
      


Primii pasi pentru afacerea ta online
Primii pasi pentru afacerea ta online

Vezi detalii

Ferma ecologica de gaini Brahma
Ferma ecologica de gaini Brahma

Vezi detalii

Trucuri si sfaturi pentru livada ta de vis
Trucuri si sfaturi pentru livada ta de vis

Vezi detalii




Povestea aceasta este un exemplu clasic de reclama care isi atinge scopul principal – acela de a aduce clienti. Ca o paranteza, sa nu credeti cumva ca reclamele de top, prezentate la “Noaptea devoratorilor de publicitate”, sunt intotdeauna mari aducatoare de clienti. Un clip apreciat de publicul unui asemenea spectacol s-ar putea sa fie un esec din punct de vedere al vanzarilor atrase. Iar reciproca este si ea valabila: un clip mai putin umoristic si mai putin atragator s-ar putea sa determine o explozie a vanzarilor, datorita faptului ca reuseste sa capteze atentia segmentului de piata caruia i se adreseaza. O reclama eficienta nu este cea care place tuturor, ci aceea care atrage atentia cui trebuie.

Eficienta unei reclame se bazeaza de fapt, pe niste reguli foarte simple, conturate de-a lungul deceniilor de oameni a caror competenta rezultata din practica nu poate fi pusa la indoiala (David Ogilvy, de exemplu). Este vorba de 9 reguli pe care orice creator de reclama ar trebui sa le aiba permanent in cap, dar care, ca orice reguli, pot fi incalcate cu succes, in anumite conditii. http://www.ideideafaceri.ro/a/2/Articole/172/Cum-sa-sporiti-eficienta-reclamei-dvs.-in-presa-scrisa.html



Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

O metoda mai putin ortodoxa de a castiga clienti
Rating:
Nota: 5 din 1 voturi

Articole conexe

O treime dintre afacerile romanesti sunt conduse de femei

de Alina Constantinescu
02 Mai 2017
Potrivit unui studiu recent realizat de Creditinfo Romania, 31.6% din companiile inregistrate in Romania au cel putin o femeie actionar sau...

Cum se intocmeste un plan de marketing

de Alina Constantinescu
05 Apr 2017
Un plan de marketing trebuie sa includa o analiza a pietei, strategia de marketing, previziunile de vanzari si bugetul alocat activitatilor. Si in...

FOKUS Jobs este cea mai noua platforma de recrutare din Romania. Ce avantaje aduce angajatorilor si candidatilor

de Idei De Afaceri
03 Apr 2017
Nu este deloc usor sa gasesti primul tau loc de munca, imediat dupa ce ai absolvit facultatea, in conditiile in care toti angajatorii cauta persoane...

Cele mai noi anunturi de angajare sunt publicate zilnic pe FOKUS Jobs - o noua platforma de recrutare

de Idei De Afaceri
30 Mar 2017
Recrutarea angajatilor a devenit in 2017 o mare provocare pentru cei mai multi angajatori, iar problema pleaca inca de la nivelul de baza: unde ii...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Planul de marketing pentru firma ta

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Magazin haine copii

Intrebare: Buna ziua as dori sa deschid o mica afacere si m-am gindit la un magazin cu haine pentru copii 0-10 ani.as vrea sa stiu daca ar putea fi profitabila si ce pasi ar trebui sa urmez pentru a o deschide.

Raspuns: Investitori privaţi Grup de investitori privaţi sunt în căutarea pentru Fondul...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Planul de marketing pentru firma ta
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Planul de marketing pentru firma ta"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton