Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

O metoda mai putin ortodoxa de a castiga clienti

de
1529 0 17 Iul. 2008
Piata marketing


39% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
52% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI


In SUA, cu ani buni in urma, oamenii s-au inghesuit cu disperare sa cumpere bilete la un anumit spectacol de varietati de pe Broadway.

Motivul? In presa aparusera anunturi prin care cei mai mari critici ai vremii in domeniul divertismentului ridicau in slavi spectacolul respectiv: “Pur si simplu stralucitor! Nu-l ratati sub nici o forma!” (Frank Rich) sau “O incantare de la inceput pana la sfarsit!” (Walter Kerr).

Anunturile respective ascundeau insa o smecherie pe care producatorul spectacolului o pusese la punct pentru a atrage lumea la spectacol: cei citati nu erau adevaratii Frank Rich si Walter Kerr, ci niste cetateni absolut obisnuiti care, intamplator, purtau acelasi nume cu cei doi mari critici. Producatorul ii gasise in cartea de telefon si ii invitase sa vada gratuit spectacolul, dupa care ii rugase sa-si spuna parerea. Foarte simplu, foarte ingenios si foarte eficient.

Nu foarte cinstit, e-adevarat, dar acest lucru a contat mai putin, pentru ca, ulterior, nimeni n-a putut sa afirme cu toata convingerea ca fusese vorba de o inselatorie: persoanele citate erau cat se poate de reale, vazusera intr-adevar spectacolul si isi exprimasera opinia. Iar producatorul nu facuse decat sa publice in presa aceste opinii.
      


Trucuri si sfaturi pentru livada ta de vis
Trucuri si sfaturi pentru livada ta de vis

Vezi detalii

Propriul meu plan de afaceri
Propriul meu plan de afaceri

Vezi detalii

3 culturi profitabile - Goji, Merisoare, Aronia
3 culturi profitabile - Goji, Merisoare, Aronia

Vezi detalii




Povestea aceasta este un exemplu clasic de reclama care isi atinge scopul principal – acela de a aduce clienti. Ca o paranteza, sa nu credeti cumva ca reclamele de top, prezentate la “Noaptea devoratorilor de publicitate”, sunt intotdeauna mari aducatoare de clienti. Un clip apreciat de publicul unui asemenea spectacol s-ar putea sa fie un esec din punct de vedere al vanzarilor atrase. Iar reciproca este si ea valabila: un clip mai putin umoristic si mai putin atragator s-ar putea sa determine o explozie a vanzarilor, datorita faptului ca reuseste sa capteze atentia segmentului de piata caruia i se adreseaza. O reclama eficienta nu este cea care place tuturor, ci aceea care atrage atentia cui trebuie.

Eficienta unei reclame se bazeaza de fapt, pe niste reguli foarte simple, conturate de-a lungul deceniilor de oameni a caror competenta rezultata din practica nu poate fi pusa la indoiala (David Ogilvy, de exemplu). Este vorba de 9 reguli pe care orice creator de reclama ar trebui sa le aiba permanent in cap, dar care, ca orice reguli, pot fi incalcate cu succes, in anumite conditii. http://www.ideideafaceri.ro/a/2/Articole/172/Cum-sa-sporiti-eficienta-reclamei-dvs.-in-presa-scrisa.html



Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

O metoda mai putin ortodoxa de a castiga clienti
Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Este suficient sa investesti bani intr-un brand pentru a crea valoare?

de Idei De Afaceri
06 Oct 2017
Conform informatiilor raportului de piata Brand Finance Romania 50 din 2017, cele mai valoroase zece branduri romanesti insumeaza o valoare de...

De ce sa faci rebranding pentru afacerea ta?

de Idei De Afaceri
04 Oct 2017
In contextul in care tot mai multe companii activeaza in mediul online, unde interactioneaza cu potentialii clienti, brandingul sau rebrandingul nu...

4 secrete ale unei campanii de SMS marketing de succes

de Idei De Afaceri
27 Sep 2017
Statisticile arata ca 8,5 trilioane de mesaje SMS sunt trimise, in medie, in fiecare an la nivel global. Zilnic, se trimit de 22 de ori mai multe...

Mediul de afaceri NU este de acord cu plata defalcata a TVA

de Alina Constantinescu
11 Sep 2017
Consiliul National al Intreprinderilor Private Mici si Mijlocii din Romania (CNIPMMR) a realizat in perioada 8 august - 28 august 2017 o consultare...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

investitii

Intrebare: suntem o firma de investitii finaciare BITCOIN TRADING platim clienti cu 12% pe luna daca depune bani la firma noastra cu contract legal si fara clauze bani depusi se pot returna in termen de 5 zile daca clientul decide sa inchida contractul minim de investii este de 10.000 euro care noi oferim 12%

Raspuns: bitcoinbaniiviitorului@gmail.com scrietimi pe mail  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton